Nedtakts-podcast: Tre points på 45 minutters koncentration

3 år 10 måneder siden #1 af Administrationen
LaLiga er tilbage. Det...

LaLiga er tilbage. Det er Real Madrid også med en sejr. Og det er Madridista.dk med en nedtakts-podcast.

Vi har sendt Oscar og Daniel i studiet og de tager en snak om dagens opgør mod Eibar, hvor 45 minutters fodbold var nok til en sejr. Vi kigger på Zidanes dispositioner, får kåret kampens spiller og badebold og får kigget frem mod torsdagens kamp mod Valencia.

I finder podcasten her:

Nedtakts-podcast: Tre points på 45 minutters koncentration

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 10 måneder siden #2 af 9eren
Eibar med scoring og kæmpe chance på overliggeren i anden halvleg samt total kontrol over spillet. Jeres analyse, “ vi kører den sikkert hjem”

Zidane efter kampen “ me quedo con la primera parte”

:)

Jeg er glad for at i er så positive “en lo bueno y en lo malo” madridista ånden mangler da ikke hos jer :)

Men nå det så er sagt, så er det jo slet ikke positivt at vi intet offensivt har med de spillere der var på banen og vi ikke har mere at byde på.

Vil da også sige at to at vores mål kommer ud af kaos I første halvleg og der ikke kom super meget mere fra os. Ramos mål er på en kontra, så i det hele taget ikke særlig positivt.

Hazard og Benzema spillede okay men havde masser af fejl i angrebet også. Det ligner vi fortsætter kampen fra før Corona mod Betis.

Jeg er allerede skræmt til kampen mod Valencia

www.marca.com/futbol/real-madrid/2020/06...2601da3528b45e1.html

Artikel om Zidane skulle have haft en hård omgang med spillerne i omklædningen efter den elendige anden halvleg.

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #3 af Salix7

9eren skrev: Eibar med scoring og kæmpe chance på overliggeren i anden halvleg samt total kontrol over spillet. Jeres analyse, “ vi kører den sikkert hjem”

Zidane efter kampen “ me quedo con la primera parte”

:)

Jeg er glad for at i er så positive “en lo bueno y en lo malo” madridista ånden mangler da ikke hos jer :)

Men nå det så er sagt, så er det jo slet ikke positivt at vi intet offensivt har med de spillere der var på banen og vi ikke har mere at byde på.

Vil da også sige at to at vores mål kommer ud af kaos I første halvleg og der ikke kom super meget mere fra os. Ramos mål er på en kontra, så i det hele taget ikke særlig positivt.

Hazard og Benzema spillede okay men havde masser af fejl i angrebet også. Det ligner vi fortsætter kampen fra før Corona mod Betis.

Jeg er allerede skræmt til kampen mod Valencia

www.marca.com/futbol/real-madrid/2020/06...2601da3528b45e1.html

Artikel om Zidane skulle have haft en hård omgang med spillerne i omklædningen efter den elendige anden halvleg.


Jeg er helt enig - vi spiller igen igen igen en omgang uskøn, kedelig og chancefattig fodboldkamp, hvilket er tæt på en katastrofe i min verden!

Jeg mangler i den grad at se, at Zidane kan sætte holdet op som fx Mourinho, Jürgen Klopp eller Pochettino har gjort mange gange.

Som verdens største, bedste og mest vindende klub, må jeg bare sige: Vi nøjes ikke, og forventningerne er helt berettet tårnhøje!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce