Skuffende Bale-indsats gav overbelastning i muskel
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er ikke Madridista.dk´s opgave at hænge Real Madrid-spillere ud, men man kan godt få mistanken, at Gareth Bale kun præsterer godt sportsligt, hvis han har en golfkølle i hånden.
Igen i går leverede han en kamp til glemmebogen, da han fik de sidste 29 minutter på banen og var stort set ikke-eksisterende. På trods af meget lidt deltagelse i opgøret, formåede han alligevel at pådrage sig muskelproblemer, som har holdt ham ude af dagens træning.
Waliseren har slet ikke fundet melodien i denne sæson, hvor det kun er blevet til to sæson-mål i LaLiga og de faldt endda i en og samme kamp, nemlig ude mod Villarreal. Og faktisk har han ikke scoret i en hjemmekamp siden den 16. marts 2019.
Gårsdagens statistik, som vi har kopieret fra Twitter-brugeren Ryan taler desværre sit tydelige sprog og forklarer måske meget godt, hvorfor Zidane holdt ham ude af startopstillingen i går.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det må være et must at han sendes ud af klubben eller Zidane, som minimum får besked på at bænke ham til kontrakten løber ud, så andre og fremtidige spillere, kan få nogle minutter
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Måske er Zidanes evne til at behandle en trup ikke helt så fed som man går rundt og tror?!
Morata, James, Ødegaard, Llorente, Ceballos med flere og nu Bale har også raget sig uklar med Zizou. Men det er lidt sjovt at Bale har skavanker næsten hver anden kamp eller træning der bliver spillet og udført.
9eren skrev: Salix,
Måske er Zidanes evne til at behandle en trup ikke helt så fed som man går rundt og tror?!
Morata, James, Ødegaard, Llorente, Ceballos med flere og nu Bale har også raget sig uklar med Zizou. Men det er lidt sjovt at Bale har skavanker næsten hver anden kamp eller træning der bliver spillet og udført.
Nej, Zidane bliver jo kun rost til skyerne af størstedelen af de spillere han har haft under sig, ligesom han har vundet 3 CL titler i træk. Gud hvor må han være dårlig.
Det er jo klart at en mand ikke kan være vellidt af samtlige personer han støder på. Og jeg tror du forveksler det at være en dårlig spiller, med at rage uklar med en træner. De spillere du nævner er jo for pokker bare overhovedet ikke gode nok til at spille for klubben (undtagen Ødegaard som selvfølgelig nok skal få chancen i klubben), det har Zidane ligesom resten af verden set, men derfor behøves han jo ikke at være raget uklar med dem.
Nu har du skrevet det en del gange herinde efterhånden, og det begynder mere og mere at lyde som om du sidder med en sølvpapirhat når du skriver indlæggende, men måske det bare er mig.
DC19
- 9eren
- Gæst
-
“At de ikke er gode nok til klubben” er et noget vagt argument, for da man købte dem var de vel? Når det så er kommet frem til, at spillerne ikke er der hvor de skal være, så har man heller ikke givet dem en reel chance generelt. Zidane har sine favoritter og det er jo tit dem der skamroser ham, så går du ud og kritisere din træner efter en lønforhøjelse eller fuld spilletid i hver kamp, så er man da også skummel. Man bider ikke den hånd man får mad af!
Mariano fik spilletid mod Betis pga sit ene mål mod Barcelona. Morata bliver sat af efter en fantastisk kamp med et hattrick ugen efter. Mariano er vel heller ikke god nok til Madrid, men der er ingen fornuft og sammenhæng fra Zizous side i netop de to beslutninger. Vi tabte så også kampen 2-1 mod Betis.
“ Nu har du skrevet det en del gange herinde efterhånden, og det begynder mere og mere at lyde som om du sidder med en sølvpapirhat når du skriver indlæggende, men måske det bare er mig.”
Det er vist bare dig!
Snak om et vagt argument. Så i din verden har Real Madrid kun købt spillere som er gode nok til klubben, og det er Zidanes skyld at de falder igennem, eller hvordan skal det lige forståes? Hvis det bare var så vel, så slap man da for fejlindkøb.
Du har et horn i siden på Zidane, hvilket sådan set er fair nok, han er heller ikke min favorit, selvom jeg respekterer hvad han har opnået, jeg fornemmer bare at mange af dine argumenter stammer fra din egen mavefornemmelse, hvilket selvsagt gør det svært at følge, som f.eks. din påståede fejde mellem Ødegaard og Zidane, hvor du ikke bare tilmed havde 100% misforstået et citat, men sågar bedt os herinde på forummet om selv at trevle nyhedsarkivet igennem på AS, fordi du ikke selv kunne finde et link til din påstand.
DC19
- 9eren
- Gæst
-
Jeg har aldrig været bleg for at nævne hvor jeg kommer fra og hvad min baggrund er, så det er ikke bare mavefornemmelser
- 9eren
- Gæst
-
Jeg taler i bund og grund om den process der efter indkøb med spilleren(e). Ikke om klubben har vurderet forkert ved et indkøb. Heri ligger der klart nogle problemstillinger hos træneren Zidane, men også andre faktorer for at spillerne ikke slog igennem, selvom man mente de kunne, da der blev postede penge i dem.
9eren skrev:
Jeg har aldrig været bleg for at nævne hvor jeg kommer fra og hvad min baggrund er, så det er ikke bare mavefornemmelser
Havnen ?