Nedtakts-podcast: To lækre mål på menuen i rutinesejr over Mallorca

2 uger 2 dage siden #1 af Administrationen
4 kampe, 4 sejre....

podcast

4 kampe, 4 sejre. Det er status efter Mallorca-kampen, som blev kørt sikkert hjem uden de store dikkedarer.

Oscar og Jesper har efterfølgende været i podcast-studiet til en snak om kampen og om Zidanes offensive tilgang til opgøret, hvor både Bale, Hazard, Vinícius og Benzema startede inde. Som vanligt kårer vi kampens spiller og kampens badebold og denne gang har vi også taget kampens detalje med og slutteligt kigger vi frem mod weekendens opgør mod nedrykningstruede Espanyol.

I finder podcasten her:

Nedtakts-podcast: To lækre mål på menuen i rutinesejr over Mallorca

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 2 dage siden #2 af Administrationen
Efter en god nats søvn kan jeg nu i det mindste stave til kapitulere........K-A-P-I-T-U-L-E-R-E...........
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

2 uger 2 dage siden #3 af madrid2000

Administrationen skrev: Efter en god nats søvn kan jeg nu i det mindste stave til kapitulere........K-A-P-I-T-U-L-E-R-E...........

Det er sku træls, at de spiller kl. 22 på hverdage.. Igår lukkede øjene efter 2-0 målet. Når man skal op tideligt, og i allerede i søvnunderskud, så er du sku ikke sjovt, når man ikke kan holde sig vågn.

Det må gerne ændre kamptidspunktet.

2 uger 2 dage siden #4 af -#7-

madrid2000 skrev:

Administrationen skrev: Efter en god nats søvn kan jeg nu i det mindste stave til kapitulere........K-A-P-I-T-U-L-E-R-E...........

Det er sku træls, at de spiller kl. 22 på hverdage.. Igår lukkede øjene efter 2-0 målet. Når man skal op tideligt, og i allerede i søvnunderskud, så er du sku ikke sjovt, når man ikke kan holde sig vågn.

Tag et kig på vejrudsigten for Madrid de næste par dage, varmen indbyder desværre ikke just til fodbold i dagstimerne må man nok erkende.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

2 uger 1 dag siden #5 af Kimbo

madrid2000 skrev:

Jeg har endnu ikke set en hel kamp færdig uden at lukke øjnene et minut eller 2 :(

2 uger 1 dag siden #6 af Daniel
Så er det jo godt, vi gerne blive oppe det længere for at optage lidt lyd til jer. I er selvfølgelig mere end velkomne til at lytte med.... vi håber på at ramme de vigtigste ting i vores snakke ;-)

Men det handler bare om at være selektiv. Jeg fik heller ikke anden halvleg med af Real Madrid vs. Mallorca, da jeg skulle op kl. 5 dagen efter, og jeg kan ikke længere hænge sammen med kun fem timers søvn.

Det er selvfølgelig ærgerligt at miste 45 min. hist og pist i den her tætte mesterskabskamp, men det må vi som fans leve med under de her meget særlige omstændigheder, som #7 også er inde på.

Men tilbage til pointen: Vores podcast. Man skylder sig selv at lytte til vores nedtakter, hvis jeg selv skulle sige det :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kimbo, DeLaRed

2 uger 1 dag siden #7 af DeLaRed

Daniel skrev: Så er det jo godt, vi gerne blive oppe det længere for at optage lidt lyd til jer. I er selvfølgelig mere end velkomne til at lytte med.... vi håber på at ramme de vigtigste ting i vores snakke ;-)

Men det handler bare om at være selektiv. Jeg fik heller ikke anden halvleg med af Real Madrid vs. Mallorca, da jeg skulle op kl. 5 dagen efter, og jeg kan ikke længere hænge sammen med kun fem timers søvn.

Det er selvfølgelig ærgerligt at miste 45 min. hist og pist i den her tætte mesterskabskamp, men det må vi som fans leve med under de her meget særlige omstændigheder, som #7 også er inde på.

Men tilbage til pointen: Vores podcast. Man skylder sig selv at lytte til vores nedtakter, hvis jeg selv skulle sige det :-)

Aarrhhh Daniel, ud fra stemmen vil jeg skyde dig til at vaere midt i tyverne, saa det er sku for tidligt ikke at kunne klare 5 timer i kassen og saa starte dagen med at loebe toemmermaendene vaek paa en 10 kilometer ;)

2 uger 1 dag siden #8 af Daniel

DeLaRed skrev:

Daniel skrev: Så er det jo godt, vi gerne blive oppe det længere for at optage lidt lyd til jer. I er selvfølgelig mere end velkomne til at lytte med.... vi håber på at ramme de vigtigste ting i vores snakke ;-)

Aarrhhh Daniel, ud fra stemmen vil jeg skyde dig til at vaere midt i tyverne, saa det er sku for tidligt ikke at kunne klare 5 timer i kassen og saa starte dagen med at loebe toemmermaendene vaek paa en 10 kilometer ;)

Det med alderen tager jeg som et kæmpestort kompliment, DeLaRed ;-)

Det er vist godt, vi ikke kører med live-optagelse, for så vil du hurtig kunne se, at det er ret lang tid siden, at min krop kunne klare 10 kilometer. Haha :-) vundne væddemål om snøfler har simpelthen sat sit præg ;-)

2 uger 1 dag siden #9 af DeLaRed

Daniel skrev:

DeLaRed skrev:

Det med alderen tager jeg som et kæmpestort kompliment, DeLaRed ;-)

Det er vist godt, vi ikke kører med live-optagelse, for så vil du hurtig kunne se, at det er ret lang tid siden, at min krop kunne klare 10 kilometer. Haha :-) vundne væddemål om snøfler har simpelthen sat sit præg ;-)

Haha Daniel, en sejr er en sejr, så du må jo været bygget til at vinde ;-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.