Sky Sport: Achraf skifter til Inter
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge Sky Sports er Inter nået til enighed med Achraf Hakimi om en kontrakt gældende fra den kommende sæson. Prisen nævnes til at være 40 millioner €.
Den marrokanske højreback har været en stor succes i sine to år som lejesvend og det har øget hans krav til regelmæssig spilletid, hvilket Real Madrid ikke har kunnet garantere.
Spanske medier har ikke bekræftet historien, men viderebringer den fra Sky Sports.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: Det lyder alt for billigt for så hypet en spiller.
Helt enig - han har kontrakt til 2022, så 40mio € lyder alt for billigt med mindre at Corona-situationen virkelig har fået priserne til at rasle mod bunden...
Derudover giver det ingen mening at skille sig af med ham, da vi pt kun har en seriøs højreback
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Nemlig, han er efterhånden også venstreback, venstrekant og højrekant. Det går ikke med en så alsidig spiller...Matamoro skrev: Sagen er at han egentlig ikke er højreback.
Jeg savner Pepe :(
Så er han altså heller ikke bedre btw. Vi skal klart have en backup til Carvajal, men det går jo ikke at have en fløj som backup. Og nogen gange er en spillers (og agents) ambition og en klubs behov bare et mismatch.
Vi overlever. Vi er videre.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Priserne er selvfølgelig en helt anden i disse tider, det er klart. Så hvis man sælger nu, så får man en helt anden pris end ellers. Hakimi er nok ikke tilfreds med at være backup højre- og venstreback, eller vente på at markedet kommer på benene igen, så vi kan sælge ham dyrere.
Så er han altså heller ikke bedre btw. Vi skal klart have en backup til Carvajal, men det går jo ikke at have en fløj som backup. Og nogen gange er en spillers (og agents) ambition og en klubs behov bare et mismatch.
Vi overlever. Vi er videre.
Jeg synes det virker helt vanvittigt med prisen, trods Corona-krisen, når han bliver udråbt som en af de absolut bedste højre backs i verden pt... Vi kan naturligvis håbe på at Perez har lavet nogle gode klausuler igen igen, så vi ikke slipper så god en spiller for småpenge.
Derudover ser jeg en stor udfordring i, hvem der skal være back-up for Carvajal - vi har imo ingen der kan bruges som en seriøs back-up på nuværende tidspunkt
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”