Spansk presse: Real Madrid forbereder gigantbud på Kylian Mbappé

3 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Endnu en...

Endnu en sommer, hvor rygterne om Kylian Mbappé vil komme til at køre.

Denne gang melder spansk presse, at Real Madrid står klar med et gigant-bud, som ser stort på Corona-krisen – eller i hvert fald næsten.

Buddet skal således lyde på hele 350 millioner €, men det skal være en pris, der betales til Paris SG i fire rater og håbet er, at man kan sikre franskmanden, som er udset til at være frontfigur i det kommende årti.

Også Kylian Mbappé kan se frem til at høste en stor gevinst. Udover at komme til Real Madrid, følger der også en årlig løn på 30 millioner € med i tilbuddet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #2 af DeLaRed
Kan slet ikke forstille mig at Reals ledelse vil laegge saa mange penge for en enkelt spiller, det virker helt uhoert for Real, for selvom der er en markedsfoerings vaerdi i Mbappe, er risikoen simpelhen for stor, hvad hvis han starter seasonen med at rive korsbaandet over, og 350mio vil immervaek ogsaa haemme vores indkoeb til andre pladser, men Mbappe bliver jo ikke alene svaret paa vores svagheder de naeste 3-4 aar.

Tror slet ikke Real Kommer til at Koebe for 350mio til sommer(ogsaa selvom beloebet er spredt over flere aar), og de penge der bliver brugt skulle gerne gaa til at forstaerke flere af vores pladser (Back-up til Casemiro, Back-up til Carvajal, Arvtager til Ramos, arvtager til Benzema etc.)

Jeg haaber dog Mbappe bliver Real spiller i fremtiden, dog ikke til den pris.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #3 af -#7-
Der er ikke en spiller jeg ønsker mig mere end Mbappe, men puha, 350 af de helt lange er godt nok mange penge. Papa Flo er godt nok kendt for at have korte lommer og lange arme, men alligevel..

Men på den anden side, havde man kunne se ud i fremtiden, og set hvordan Ronaldo og Messis karrierer havde forløbet, havde man så ikke allerede dengang de var på Mbappes alder gladeligt betalt 350 mio. €? Det vil jeg tro, og Mbappe er vel den eneste spiller i verden, som man kan se have en karriere som kan nærme sig de to.

Eventuelt kunne vi jo også bare bytte Bale ligeover.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #4 af Salix7
Det vil undre mig, hvis prisen er rigtig, når han bør kunne anskaffes markant billigere næste år og gratis året efter. Perez har helt sikkert regnet på tingene, men med den strategi, vi har benyttet de sidste par år, virker det her helt skævt..

Jeg ønsker ham mere end nogen anden spiller til klubben, men kigger jeg på vores hold nu og her, mener jeg godt, at vi kan vente 1-2 sæsoner på ham, hvis det vil give en besparelse på mellem 150-350mio euro

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #5 af 9eren
A fichar porfi

Mbappe har stået på min liste siden Monaco. Havde en debat om at City ville ryge ud på grund af ham, bam bam og så røg City ud. Verdens klasse spiller og han passer perfekt i Madrid under Zizou

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #6 af BBB

Salix7 skrev: Jeg ønsker ham mere end nogen anden spiller til klubben, men kigger jeg på vores hold nu og her, mener jeg godt, at vi kan vente 1-2 sæsoner på ham, hvis det vil give en besparelse på mellem 150-350mio euro


Hvis det var Hazard om igen, så ville jeg være enig. Men med de penge PSG kan betale for Mbappe, deres chancer i den lokale liga, hans mulighed for at spille i sin hjemby. Det er bare meget, som han skal sige nej til hver eneste dag indtil hans kontrakt udløber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #7 af nono
Jeg er må udtrykke misfornøjelse og utaknemmelighed over denne clickbait. Et øjeblik troede jeg at Real Madrid Feminino havde købt Kylian Mbappe.

Da jeg ikke er interesseret i nyheder om herrenes hold vil jeg gerne anmode om, at sådanne nyheder fremover markeres med et passende tag, så jeg nemt kan sikre mig kun at læse nyheder om Feminino.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8 af Kimbo
Ej stop nu med det pjat, det er sådanne børnehave kommentarer der gør at man nogle gange ikke orker dette ellers fantastiske forum.

Lad det nu ligge og kom videre ffs

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #9 af 9eren

Kimbo skrev: Ej stop nu med det pjat, det er sådanne børnehave kommentarer der gør at man nogle gange ikke orker dette ellers fantastiske forum.

Lad det nu ligge og kom videre ffs


Hvordan kan man i øvrigt været uinteresseret i Real Madrid feminino. 20-25 lækre damer i verdens fedeste klub trøje!

Men jeg tror nok jeg bliver gay hvis Mbappe kommer til Madrid og fortsætter med at følge herre holdet. Så meget vil jeg have ham !

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #10 af nono

Kimbo skrev: Ej stop nu med det pjat, det er sådanne børnehave kommentarer der gør at man nogle gange ikke orker dette ellers fantastiske forum.

Lad det nu ligge og kom videre ffs


Jeg kan se din smag for skarp og svirpende satire er forholdsvis ukultiveret. Kommentaren er faktisk både tankevækkende og relevant - tænk lige over den en ekstra gang :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce