Courtois kritiserer Getafes stil

1 måned 1 uge siden #1 af Nicklas
Getafe er en klub...

Courtois123Getafe er en klub der umiddelbart yder over evne, og de gør det på en effektiv og kompromisløs måde. Det er dog ikke alles kop te at blive mødt af sådan en stil. Efter midtugens møde med Los Azulones har Thibaut Courtois valgt at kritisere José Bordalas’ hold:

- Det vigtige, når man spiller mod Getafe, er at man ikke må lade sig selv blive påvirket af deres stil med lange afleveringer, hårde frispark og brok til dommeren, lyder det fra belgieren til Movistar.

- De forsøger at hyle dig ud af den, og man skal holde hovedet koldt for at spille sit eget spil.

Det endte, trods Getafes solide modstand, lykkeligt, da Real Madrid vandt kampen med 1-0 på mål af Sergio Ramos. Næste kamp er i morgen, når man møder endnu et fysisk hold i Bilbao. Her venter Athletic Club kl. 14:00.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2 af BBB
Besvaret af BBB på emne Courtois kritiserer Getafes stil
"lange afleveringer, hårde frispark og brok til dommeren"

Hvis en spiller havde udtalt det for 10 år siden, så havde jeg gættet på Xavi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

1 måned 1 uge siden #3 af Siv1309
Det er vel ikke at kritisere?? Jeg læser det mere som at han anerkender at de er svære at spille imod, med mindre han har sagt mere end det I har citeret her. Konteksten kender jeg jo ikke helt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

1 måned 1 uge siden #4 af BBB
Besvaret af BBB på emne Courtois kritiserer Getafes stil

Siv1309 skrev: Det er vel ikke at kritisere?? Jeg læser det mere som at han anerkender at de er svære at spille imod, med mindre han har sagt mere end det I har citeret her. Konteksten kender jeg jo ikke helt.

"Brok til dommeren" lyder ikke som ros :-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.