Arsenal-boss: Vi forhandler med Real Madrid om Ceballos

1 måned 6 dage siden #1 af Daniel
Dani Ceballos...

Real Logo 090220

Dani Ceballos har taget tyren ved hornene efter corona-pausen og imponeret stort for Arsenal, hvor den 23-årige spanier er ved at finde sig godt til rette på banen i Mikel Artetas taktiske setup.

Og netop Arteta er rigtig glad for Ceballos' positive udvikling, hvorfor han gerne ser spanieren blive i London-klubben. Han har endda afsløret, at Arsenal snakker med Real Madrid om midtbanespillerens fremtid.

- Det er rigtigt, at vi snakker med klubben (Real Madrid, red.). Jeg er meget tilfreds ham og hans udvikling. Jeg elsker den passion, han lægger for dagen i træningerne og kampene. Den måde han fejrer scoringer på, om det så er fra bænken, viser, hvor meget han brænder for den her sport.

- Jeg er som sagt meget tilfreds med ham, og jeg synes, hans udvikling går i den rigtige retning, hvorfor han også er blevet en virkelig vigtig spiller for os. 

Arteta udelukker ikke, at der kan blive tale om endnu et lejeophold i London for Ceballos' vedkommende, da markedet post corona nødvendigvis ikke lægger op til de store transfers.

- Vi er nødt til at være åbne for forskellige situationer, og jeg tror, at markedet giver os muligheden for at lave denne slags handler, men mere kan jeg heller ikke kommentere på det lige nu.

Betis også i spil til Ceballos' underskrift

Den forhenværende Real Madrid-træner, Manuel Pellegrini, er meget tæt på at blive offentliggjort som ny træner i den andalusiske klub, Real Betis. 

Og den 66-årige chilenske træner skulle allerede have fremlagt den sportslige ledelse et meget konkret ønske. Således erfarer det spanske medie fichajes.net, at Pellegrini drømmer om at bygge sit projekt op omkring Dani Ceballos, der har en fortid i klubben.

Så sent som ultimo juni, i et interview med Cadena Ser, ville Ceballos ikke udelukke et gensyn med sin barndomsklub, men skal man tolke lidt på spanierens andre udtalelser i sin tid i Arsenal, så har han større sportslige ambitioner end Betis, hvorfor det kan blive en svær handel at lukke for andaluserne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 5 dage siden #2 af Kiwes
Vi skal ikke lade Arsenal slippe let med endnu en lejeaftale. 40 mil euro eller han ryger til en anden klub.

1 måned 5 dage siden #3 af 9eren
Jeg er også på at man prøver at få ham solgt hurtigst muligt, for det virker ikke til at han har en chance for at komme tilbage til Madrid.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 5 dage siden #4 af DeLaRed
40mil er dog overpris for Ceballos i dette marked, så tror ikke vi skal forvente mere end 25 + Variabler, alt over det er bad business for Arsenal

Donde está la biblioteca?

1 måned 5 dage siden #5 af 9eren
Jeg tror heller ikke på mere end 15-25 millioner euro, men i og med at vi har en masse spillere der skal sælges til sommer, hvis klubben altså prioritere dette, så kan man snildt komme op på et samlet salgs beløb på over 100 millioner euro.

Så lad os bare få skibbet ham afsted til så meget som muligt.

Bliver det 25 millioner, så har vi allerede tjent 68 ind.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 5 dage siden #6 af Dios
Det lader til Ceballos har fået et godt samarbejde med Arteta. Hvorfor dog sælge under disse omstændigheder? En god næste sæson gør ham jo mere attraktiv samtidig med, at Covid-19 ikke presser prisen 50% ned. Tvivler på, at vi skal bruge de €25-30 millioner denne sæson, eller det vil gøre en forskel i regnskabet.
For min skyld, så lad ham endelig fortsætte med et lejeophold i Arsenal. Ikke at jeg tror det, men hvem siger ikke han udvikler sig til at være en af verdens bedste midtbanespillere, som vi så dermed selv kan bruge? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 5 dage siden #7 af DeLaRed

Dios skrev: Det lader til Ceballos har fået et godt samarbejde med Arteta. Hvorfor dog sælge under disse omstændigheder? En god næste sæson gør ham jo mere attraktiv samtidig med, at Covid-19 ikke presser prisen 50% ned. Tvivler på, at vi skal bruge de €25-30 millioner denne sæson, eller det vil gøre en forskel i regnskabet.
For min skyld, så lad ham endelig fortsætte med et lejeophold i Arsenal. Ikke at jeg tror det, men hvem siger ikke han udvikler sig til at være en af verdens bedste midtbanespillere, som vi så dermed selv kan bruge? :)

Det siger jeg ;-) og du citerer mig bare på det om 8 år når tiden har vist at jeg fik ret :)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.