France Football: Real Madrids transfervindue handler om Pogba

3 år 8 måneder siden #1 af Daniel
Den franske...

Den franske sportsavis L'Équipe berettede tidligere på ugen om, at Zinedine Zidane skulle foretrække Paul Pogba over Eduardo Camavinga, og der virker til at være stor enighed om netop dette rygte i den franske presse.

Således erfarer France Football, at Zidane skulle havde bedt Real Madrid om at fokusere på den franske midtbanespiller i sommerens transfervindue, der dermed ser ud til at blive den spanske hovedstadsklub helt store prioritet.

Real Madrid havde ikke held med at opfylde Zidanes ønske om netop Pogba sidste sommer, hvor den eneste store handel faktisk var Eden Hazards ankomst.

Pogbas nuværende kontrakt med Manchester United udløber i 2021, men rygterne går på, at englænderne har en klausul i den 27-årige midtbanespillers kontrakt, hvor man kan forlænge den nuværende aftale mellem parterne med et enkelt år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #2 af BBB
En 2827-årig skadesplaget spiller, der har haft ekstremt svingende præstationer de sidste par år.
Hvis det var en rolle i stil med Vazquez eller Callejon, så kunne der måske være en ide i det, men han bliver en af verdens dyreste spillere. Jeg gætter på kæmpe spild af penge.
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #3 af ZizouMo
Hazard er ikke 27, men 30 år.

Pogba er den bedste på hans position efter De Bruyne. Han er lige den type vi mangler til vores midtbane.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #4 af Salix7

BBB skrev: En 2827-årig skadesplaget spiller, der har haft ekstremt svingende præstationer de sidste par år.
Hvis det var en rolle i stil med Vazquez eller Callejon, så kunne der måske være en ide i det, men han bliver en af verdens dyreste spillere. Jeg gætter på kæmpe spild af penge.


Jeg er egentlig enig med dig, og jeg er ikke fan af Pogba ... men alligevel har jeg lyst til at se ham i klubben (særligt, hvis vi kan sende Bale og James den anden vej). Grunden til at jeg har lyst til at se ham i klubben er ene og alene for at finde ud af, om Zidane virkelig er så god en scout, som mange gør ham til.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #5 af Bismo
Han kommer højst sandsynligt til at forny med United, især hvis de spiller CL i næste sæson. Deres projekt er endeligt ved at tage form og det ser spændende ud. Han virker til at have fået en større glæde ved at spille, og der er generelt en meget optimistisk stemning omkring truppen. Med få forstærkningerne ser de altså ret giftige ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce