Optakt: Granada - Real Madrid, LaLiga, 36. spillerunde

3 år 8 måneder siden #49 af mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #50 af DeLaRed

Ramos4 skrev: Jeg har kun set 2. halvleg, men det har ikke fået mig til at sluge nogen kameler må jeg indrømme.


Det er nat og dag, første halvej var under fuld kontrol!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #51 af nono
Mine nerver, og ikke mindst det dårlige spil overvandt mig iaften og jeg var nødt til at “se” de sidste 10 minutter på Livescore.

Vildt så lidt kontrol de havde over begivenhederne. Vanvittigt heldigt at vi slipper fra sen her kamp med 3 point.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #52 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev:

Ramos4 skrev:

DeLaRed skrev: Varane???


Varane?

Varane?


Carvajal? Mendy havde løbet den op, men det er også Mendy.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #53 af Fondo_Sur

mohbar skrev: Gummiben.es


Det er fair nok med lidt gummiben i en så afgørende kamp. Holdet bestod dog testen! Det handlede udelukkende om de tre point. Granada er desuden et godt hold, og de underpræsterede nok også i første halvleg.

Så fedt!
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #54 af Kiwes

Fondo_Sur skrev:

Sahinovic skrev:

Ramos4 skrev:

DeLaRed skrev: Varane???


Varane?

Varane?


Carvajal? Mendy havde løbet den op, men det er også Mendy.


Det var Casemiro og alene hans skyld. Det var jo uendelig dårligt lavet. Det var disse fejl har var en mester i lave i hans tidligere år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #55 af madrid2000
Det er godt bedstefar Modric er kommet så stærkt tilbage efter Corona pausen for Velverde har været ringe.

Bortset fra de første 30 minutter, så spiller vi igen endnu en defensiv og noget kedelig kamp.

Mesterskabet er mega vigtig, men jeg vil ikke kunne holde ud, hvis dette her var det fremtidig normale RM. Der skal også leveres på underholdningen. Jeg er med på, at vi kan spille taktisk og defensivt mod store hold i CL, men de mindre hold burde vi kunne kværne med flere mål, og spille offensivt flot fodbold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #56 af elle44

madrid2000 skrev: Det er godt bedstefar Modric er kommet så stærkt tilbage efter Corona pausen for Velverde har været ringe.

Bortset fra de første 30 minutter, så spiller vi igen endnu en defensiv og noget kedelig kamp.

Mesterskabet er mega vigtig, men jeg vil ikke kunne holde ud, hvis dette her var det fremtidig normale RM. Der skal også leveres på underholdningen. Jeg er med på, at vi kan spille taktisk og defensivt mod store hold i CL, men de mindre hold burde vi kunne kværne med flere mål, og spille offensivt flot fodbold.


Man må jo arbejde med de redskaber man har, denne sæson har vist at det er vores defensiv vi skal satse på med de nuværende spillere i truppen. Der er trods alt to trænere før Zidane der har forsøgt sig med et offensivt udtryk og Zidane selv har da også prøvet. De giver bare ikke nok mål i forhold til hvor ustabil vores defensiv bliver. Jeg regner med sat næste sæson bliver nogenlunde det samme mens man i 2021 begynder at se noget fint offensivt spil igen. Vildt at vi står til at vinde et mesterskab, det lå ikke i kortene.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #57 af Kasillas
Vi spiller 2 kampe om ugen og med tanke på at vi igen skal spille om 3 dage er det måske bevidst, at man ikke spilder kræfter på "flot spil". Men ellers ja. På en fuld Bernabeu forventes der mere.

Bemærk at vi kan blive mester på selveste Estadio Di Stefano. I tilfældet af at La Liga vindes, så vil fremtidige ungdomsspillere vide at banen er unikt historisk; jeg tror ikke at den historieskabende dynamik kan undervurderes i tilfældet af at mesterskabet vindes der, og med tanke på at et mesterhold har spillet der, vil der ligesom være en unikt aura. Jeg kan ikke tro det.

De sidste 10 år har vi skreget på at vi "kun" har vundet 2 la liga'er og at Barca sad enerådigt på det, men med den tredje La liga luner det, SPECIELT taget i betragtning af vores historiske 4x CL. Barcelona sad nærmest på det hele, men jeg føler at vi ligesom har knækket deres glans selv i deres bedste periode med vores unikt CL-titler. Selv ikke en gang Liverpool kunne gentage succesen.

Jeg er ærkestolt af at være madridista.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Kialpe, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce