Optakt: Leganés - Real Madrid, LaLiga, 38. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ugidelig indsats som altid!
Donde está la biblioteca?
DeLaRed skrev: Jovic skal bare ikke løbe for mange meter idag!
Er det virkelig ham der skal have hug for det der sker på banen? Du har selv lige argumenteret for hvorfor det er ikke er den bedste kamp for ham at komme ind i, og han kunne snildt have haft en assist hvis Brahim kunne ramme bolden.
elle44 skrev:
DeLaRed skrev: Jovic skal bare ikke løbe for mange meter idag!
Er det virkelig ham der skal have hug for det der sker på banen? Du har selv lige argumenteret for hvorfor det er ikke er den bedste kamp for ham at komme ind i, og han kunne snildt have haft en assist hvis Brahim kunne ramme bolden.
Enig det har jeg, men det undskylder bare ikke at han slet ikke prøver at søge bolden, han løber ingen meter i pres-spillet, det er da vel i hand egen interesse at Real har Bolden...Det han viser er jo en lad og ugidelig attitude, hvorfor kommer han ikke med samme energi som Brahim bringer???
Donde está la biblioteca?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det er helt bizart, at kigge på dette hold efter man har været vant til Ronaldos RM de sidste 10 år. Han ville bare lave flere og flere mål. Men dette hold vil heller trække tiden end at sætte en ordentlig kontra i gang.
OG Vinicious. Hold kæft han var ringe.
Og ja, ville nogle gange ønske jeg var så ligeglad som når Kroos spiller en fodboldkamp.
- 9eren
- Gæst
-
SeQueda skrev: Det sejlede jo fuldstændig, da Ramos og Case gik ud (uden at sidstnævnte spillede en stor kamp). Kunne man have valgt, at de havde fået hver deres halvleg? Der manglede i den grad en styrmand i anden halvleg - frygter kampen mod City. Varane skal spille sin livs kamp, hvis vi skal videre.
Der skal jo stadig scores mål og det er stadig kun når Benzema har lyst eller Ramos får et straffe eller et indlæg at vi kan score. Jeg frygter ikke kampen, jeg ser os som ude af kampen om CL sejr. Jeg håber så i stedet at vi kan bygge op til næste sæson og vinde the treble der!
Jeg tager heller ikke udgangspunkt i kampen i går, ift CL kampen mod City. Vi spillede ikke for noget som helst og det bliver en meget anderledes kamp i august.