Rygte: Tottenham har budt på Lucas Vázquez

1 uge 6 dage siden #1 af Daniel
Lucas Vázquez' kontrakt...

LUCASV 380x501Thumb

Lucas Vázquez' kontrakt med Real Madrid udløber i sommeren 2021, hvorfor Florentino Pérez efter sigende er begyndt at modtage bud på den 29-årige spanske kantspiller.

Således erfarer engelsk presse, at Tottenham allerede har sendt et første bud afsted på små 16 millioner euro, men Real Madrid skulle angiveligt forlange op mod 24 millioner euro for spanierens kvaliteter. 

Real Madrid har ikke indledt forhandlinger med Vázquez om en ny kontrakt, og der har da også været længere til spilletid for spanieren i den netop overståede sæson, selvom han klokkede 22 kampe ind på kontoen på tværs af alle turneringer. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #2 af DeLaRed
Solgt!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, El Siete

1 uge 5 dage siden #3 af madrid2000
Er det 1. April? Hvem skulle være så vanvittige og ønske, at købe Lucas Vasquez?

1 uge 5 dage siden #4 af Ramos4
Nu taber vi en træningskamp 7-3 og så beholder vi Lucas, Bale, James og Mariano.

Sue me.

1 uge 5 dage siden #5 af Zyconith
Den generelle hate der er på Lucas Vazquez er fuldstændig ludacris. Han har bidraget så ufatteligt meget gennem de sidste par år og været stærkt afgørende for eksempelvis vores tredje og fjerde CL-titel. En dybt taknemmelig breddespiller der sammen med andre som eksempelvis Nacho, har reddet os når de faste startere har været skadet eller i karantæne efter deres 24. røde kort i karrieren.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Lars1991, BBB, doven, Jbner

1 uge 4 dage siden #6 af Ramos4

Zyconith skrev: Den generelle hate der er på Lucas Vazquez er fuldstændig ludacris. Han har bidraget så ufatteligt meget gennem de sidste par år og været stærkt afgørende for eksempelvis vores tredje og fjerde CL-titel. En dybt taknemmelig breddespiller der sammen med andre som eksempelvis Nacho, har reddet os når de faste startere har været skadet eller i karantæne efter deres 24. røde kort i karrieren.

"Stærkt afgørende" og "reddet os" - det lyder som om han er en legende. Manden har spillet når andre har været skadet og så løbet op og ned af sidelinjen. Al mulig respekt for hans ydmyghed, men mere messias er han vel heller ikke.

Han bliver i øvrigt ikke solgt. Vi har jo brug for spillere af egen avl i forhold til at overholde reglerne. Og vi har ikke voldsomt mange produkter fra egne rækker i førsteholdstruppen mig bekendt.

Sue me.

1 uge 4 dage siden #7 af DeLaRed
Jeg har flere gange her paa siden bekendt at Vasquez har vaeret utrolig vigtig for os (og Zidane) i vores CL triumfer, hvor han har vaeret en super inskiftnings spiller, der kunne komme paa banen med 25-30min igen, og tage en masse loebe dueller mod et allerede traet forsvar, samt aflaste Dani i defensiven ved at hjaelpe med at loebe hurtige kanter op. Desvaerre saa har han de seneste 2 seasoner mistet sin eneste spidskompetence, hans fart, for Vasquez har aldrig haft teknikken eller spilforstaaelsen til at spille for et hold som Real, men med hans fart kunne han loebe dybe stikninger og bolde over forsvaret op, og komme til baglinjen, eller tage et langt traek ned af siden linjen og loebe fra sin direkte modstander og ind i feltet, i defensiven kunne han foelge med de hurtigste kanter, og derved holde dem ude ved linjen imens resten af Reals forsvar kunne komme paa plads. Men uden hans fart er der bare intet at hente i ham (og her taenker jeg ikke paa ham som Hoejre back, for det er ikke hans position), han har ikke teknikken til at saette sin direkte modstander, han slaar ikke saerlig praecise aflevering, hans foerste beroering er lang under gennemsnittet i Reals trup, i pres-spillet kommer han nu naesten altid et skridt for sent og i defensiven er han nu (uden fart) blevet alt for nem at overloebe, saa det eneste slag man kan slaa for at Lukas stadig har en vaerdi i truppen er hans "erfaring" problemet er bare, at hans erfaring er bygget op omkring hans fart, som han ikke har mere, saa ud over at traekke et gult eller roedt kort i en kontra situation saa er hans erfaring meget lidt vaerd for Real. Det svarer lidt til at man binder Ronaldo's snoererbaand sammen, eller man sletter Pique's Twitter profil, i begge tilfaelde vil de respektive herrer ikke kunne bruge deres erfaring til noget!

Derfor staar jeg ved at alle bud paa over 5Mill skal lyttes til, for hans brede-rolle kan ligesaa godt gaa til en Castilla spiller (Franchu eller hvad de nu ellers hedder) som udfylder rollen som "egen avl" og maaske kan komme med noget mere kvalitet, faktum er bare at det ikke kan blive meget vaerer end Vasquez.

Jeg er dog helt med paa at det udelukkende er oenske taenkning, for ZZ har ingen planer om at skille sig af med LV, jeg tror naermere det lugter af en kontrakt forlaengelse....

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.