Mbappé bliver i PSG
Real Madrid-præsident Florentino Pérez har allerede været ude og slå fast, at han ikke hiver det store checkhæfte frem i dette transfervindue, hvorfor det allerede var udelukket, at PSG’s Kylian Mbappé kunne blive et transferemne denne sommer, men nu har franskmanden også konstateret, at han spiller i den franske hovedstadsklub i 2020-21-sæsonen.
Efter at PSG tidligere i dag slog Celtic med 4-0 i en venskabskamp udtalte Mbappé:
- Jeg vil bare sige, at jeg er her, jeg er med i projektet på mit fjerde år. Til alle, bestyrelsen, fansene… jeg fortsætter ligegyldigt hvad. Jeg vil hjælpe holdet til at vinde trofæer og være de bedste i verden.
Udtalelsen kan tolkes som en charmeoffensiv for den unge franskmand til PSG’s supportere, eftersom der formodentlig alligevel ikke er nogen der vil have råd til ham oven på coronavirussen. Udmeldingerne i spansk presse har da også hele tiden været, at Mbappé er en 2021-plan, eftersom hans kontrakt med PSG udløber i 2022.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Hvis Mbappe forlænger hans kontrakt, så kan han godt glemme alt om at spille for RM i denne omgang, da PSG ikke vil acceptere noget bud medmindre det er noget vanvittigt alla 350-400 mio euro. Hvis han ikke forlænger, så kan han nok godt nappes for 200 mio euro.
Vi kan også være iskolde, hvis han ikke forlænger, og snuppe ham kvit og frit i 2022, hvor han blot er 23 år - det ville være klasse!
Zidane er alligevel ikke klar til at skifte Benzema ud før om to år, og Mbappé er nok lige god nok (og dyr nok) til at give en indskifter rolle ;)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- 9eren
- Gæst
-
Mbappe Benzema Hazard
Ingen indkøb, da vi på den måde stabilisere vores økonomi med høj moral om, at vi selvfølgelig ikke kan bede vores spillere mm. om at gå ned i løn, for derefter at hente dyre spillere til forbedring af truppen.
I mine øjne har vi stadig en konkurrencedygtig trup til at forblive spansk mester, hvor en tiltrængt Cdr titel stadig vil lune, og i mine øjne være mere end en godkendt sæson taget tingene i betragtning.
Sommer 2021. Præsidentvalg, hvor det eftersigende skulle være året, hvor Perez får bare lidt konkurrence. Mbappé har 1 år tilbage af sin kontrakt. Den bliver 100% timet og smashet til perfektion af Perez ham selv. Han vil slå fast han er den mest magtfulde præsident nogensinde, og det gør han ved at hente Mbappé til en vanvittig, men acceptabel pris.
Samtidig er det året, hvor Ødegaard er klar til at få en rolle i Real Madrid, og vi kan måske dermed tage en værdi afsked med spillere som Marcelo og Modric og hylde dem som de legender de nu er i Real Madrid. Reguillon kan hentes hjem, hvis han forhåbentlig ikke bliver solgt allerede nu. Begge spillere er gratis, unge og sultne.
Herefter kan man jo evaluere på spillere som: Militao, Odriozola, Isco, Ceballos og Jovic. Skal de sælges, eller er de gode nok i perifirien?
What not to like? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Vi sælger fint ud denne sommer, og beholder de vigtigste breddespillere som Isco, Modric, Nacho, Odriozola, Marcelo, Militao og Jovic. Vi skiller os af med James, Lucas, Mariano og forhåbentlig Bale. Vi udlejer stadigvæk Ødegaard, Kubo, Reguillon og Ceballos.
Ingen indkøb, da vi på den måde stabilisere vores økonomi med høj moral om, at vi selvfølgelig ikke kan bede vores spillere mm. om at gå ned i løn, for derefter at hente dyre spillere til forbedring af truppen.
I mine øjne har vi stadig en konkurrencedygtig trup til at forblive spansk mester, hvor en tiltrængt Cdr titel stadig vil lune, og i mine øjne være mere end en godkendt sæson taget tingene i betragtning.
Sommer 2021. Præsidentvalg, hvor det eftersigende skulle være året, hvor Perez får bare lidt konkurrence. Mbappé har 1 år tilbage af sin kontrakt. Den bliver 100% timet og smashet til perfektion af Perez ham selv. Han vil slå fast han er den mest magtfulde præsident nogensinde, og det gør han ved at hente Mbappé til en vanvittig, men acceptabel pris.
Samtidig er det året, hvor Ødegaard er klar til at få en rolle i Real Madrid, og vi kan måske dermed tage en værdi afsked med spillere som Marcelo og Modric og hylde dem som de legender de nu er i Real Madrid. Reguillon kan hentes hjem, hvis han forhåbentlig ikke bliver solgt allerede nu. Begge spillere er gratis, unge og sultne.
Herefter kan man jo evaluere på spillere som: Militao, Odriozola, Isco, Ceballos og Jovic. Skal de sælges, eller er de gode nok i perifirien?
What not to like? :D
Jeg tror ikke på at vi kan vinde CL (20/21) med den trup - medmindre Hazard virkelig blomstrer op (lad os håbe det). Men et liga trofæ mere vil også være fint for mig i den post Ronaldo periode vi vel stadig befinder os i. Og jeg er enig i at det er fint at give Militao og Jovic en sidste chance, for at se om vi skal satse på dem eller ej.
Hvis Mbappe ikke forlænger i den kommende sæson, så er det helt sikkert et tegn på at han vil til Madrid.
Jeg tror ikke på at vi kan vinde CL (20/21) med den trup - medmindre Hazard virkelig blomstrer op (lad os håbe det). Men et liga trofæ mere vil også være fint for mig i den post Ronaldo periode vi vel stadig befinder os i. Og jeg er enig i at det er fint at give Militao og Jovic en sidste chance, for at se om vi skal satse på dem eller ej.
Hvis Mbappe ikke forlænger i den kommende sæson, så er det helt sikkert et tegn på at han vil til Madrid.
Det tror jeg heller ikke, og heller ikke selvom Hazard skulle blomstre fuldstændig op. Der mangler noget power og kynisme oppe foran, som hverken Benzema eller Hazard besidder. Jeg synes heller ikke Chl er så vigtigt lige nu. Det er en sværere titel at vinde på grund af modstanderne, så derfor synes jeg vi skal fokusere på de spanske titler indtil vi har fået skabt os et verdensklasse mandskab igen. Det vil give os ro til at få bygget holdet ordentlig op. Det eneste problem er, at en så vigtig spiller som Benzema snart skal erstattes, men til den tid har vi forhåbentlig 2 kanter i Hazard og Mbappé som kan gøre tingene langt nemmere.
Vi mangler nemlig stadig den skide højrekant, som jeg stadig ikke synes Asensio har kvaliteten til at sidde på.
Jeg kan ikke se hvad Mbappé skulle få ud af at forlænge med Psg.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.