Ceballos: Betis betyder meget for mig

3 år 7 måneder siden #1 af Benzeron
Dani Ceballos har...

Dani Ceballos har spillet en vigtig rolle hos Arsenal efter coronapausen, og i går spillede han fuld tid i London-klubbens sejr over Chelsea i FA-Cup-finalen. Spanieren er dog ikke klar over, hvor han skal spille i næste sæson, hvor både Arsenal, Real Madrid og hans tidligere klub, Betis, fortsat er muligheder.

Efter gårsdagens finalesejr udtalte Ceballos følgende om sine muligheder til mediet El Partidazo de Cope:
- Jeg har meget kærlighed til Betis og alle, der arbejder for klubben. De kender til den kærlighed, jeg har til dem, og vi har været i kontakt i hele sæsonen. Betis betyder meget for mig.

Som han allerede har udtalt flere gange over sommeren, holder Ceballos fortsat fast i, at han vil forholde sig roligt og få afklaret sin fremtid sammen med sin familie.
- Jeg tænker ikke på, om jeg kan spille for Real Madrid, Arsenal eller en anden klub. Nu skal jeg koble af. Jeg må være rolig og tænke klart sammen med min familie omkring det kommende år.

- Jeg har ikke snakket med Real Madrid endnu, men alle, der bærer deres trøje, er glade. Real Madrid er bedre end alle andre klubber i verden. Vi må se angående min fremtid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #2 af Zyconith
Jeg håber sgu' at Zidane medregner ham i næste sæsons trup. I Arsenal har han vist hvorfor det var at han blev købt til Real Madrid og blev regnet for Spaniens største midtbane talent. Og selvom folk forsøger at omskrive historien, så synes jeg nu at han gjorde det hæderligt i de få chancer han fik for Real Madrid, hvor han især skabte en del offensivt.

Som jeg ser det, kunne både Ceballos og Kovacic have en rolle at spille i Real Madrids midtbane. Som udgangspunkt skal vi vel have seks midtbanespillere i truppen til de tre pladser, og her kunne jeg ikke se hvorfor de to overnævnte ikke skulle have den fornødne pondus til at spille en vigtig rolle.

Vores nuværende midtbane er aldrende og mangler dækning. Vi mangler blandt andet en defensiv midtbane spiller, Kroos og Valverde fungerer ikke som erstatninger for Casemiro, og vi har en Modric der har være ustabil og vist alderstegn over de sidste tre sæsoner. Læg dertil at Kroos fylder 30 år om lidt og at Isco og James ikke har den fornødne disciplin eller evner til at gøre det defensive arbejde det kræver.

Istedet for den nuværende midtbane med; Casemiro, Valverde, Kroos, Modric, Isco og James, så jeg heller at den hed;

Casemiro, William Carvalho (DM)

Valverde, Ceballos, Kroos og Modric (CM)

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #3 af Ramos4

Zyconith skrev: Jeg håber sgu' at Zidane medregner ham i næste sæsons trup. I Arsenal har han vist hvorfor det var at han blev købt til Real Madrid og blev regnet for Spaniens største midtbane talent. Og selvom folk forsøger at omskrive historien, så synes jeg nu at han gjorde det hæderligt i de få chancer han fik for Real Madrid, hvor han især skabte en del offensivt.

Som jeg ser det, kunne både Ceballos og Kovacic have en rolle at spille i Real Madrids midtbane. Som udgangspunkt skal vi vel have seks midtbanespillere i truppen til de tre pladser, og her kunne jeg ikke se hvorfor de to overnævnte ikke skulle have den fornødne pondus til at spille en vigtig rolle.

Vores nuværende midtbane er aldrende og mangler dækning. Vi mangler blandt andet en defensiv midtbane spiller, Kroos og Valverde fungerer ikke som erstatninger for Casemiro, og vi har en Modric der har være ustabil og vist alderstegn over de sidste tre sæsoner. Læg dertil at Kroos fylder 30 år om lidt og at Isco og James ikke har den fornødne disciplin eller evner til at gøre det defensive arbejde det kræver.

Istedet for den nuværende midtbane med; Casemiro, Valverde, Kroos, Modric, Isco og James, så jeg heller at den hed;

Casemiro, William Carvalho (DM)

Valverde, Ceballos, Kroos og Modric (CM)


Hvor blev Kovacic af?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #4 af Zyconith

Ramos4 skrev:

Zyconith skrev: Jeg håber sgu' at Zidane medregner ham i næste sæsons trup. I Arsenal har han vist hvorfor det var at han blev købt til Real Madrid og blev regnet for Spaniens største midtbane talent. Og selvom folk forsøger at omskrive historien, så synes jeg nu at han gjorde det hæderligt i de få chancer han fik for Real Madrid, hvor han især skabte en del offensivt.

Som jeg ser det, kunne både Ceballos og Kovacic have en rolle at spille i Real Madrids midtbane. Som udgangspunkt skal vi vel have seks midtbanespillere i truppen til de tre pladser, og her kunne jeg ikke se hvorfor de to overnævnte ikke skulle have den fornødne pondus til at spille en vigtig rolle.

Vores nuværende midtbane er aldrende og mangler dækning. Vi mangler blandt andet en defensiv midtbane spiller, Kroos og Valverde fungerer ikke som erstatninger for Casemiro, og vi har en Modric der har være ustabil og vist alderstegn over de sidste tre sæsoner. Læg dertil at Kroos fylder 30 år om lidt og at Isco og James ikke har den fornødne disciplin eller evner til at gøre det defensive arbejde det kræver.

Istedet for den nuværende midtbane med; Casemiro, Valverde, Kroos, Modric, Isco og James, så jeg heller at den hed;

Casemiro, William Carvalho (DM)

Valverde, Ceballos, Kroos og Modric (CM)


Hvor blev Kovacic af?


Nu er han jo solgt. Men han må hjertens gerne komme som erstatning for Modric. Nu er der også al den her snak om Camavinga, men altså. Han har kun bevist sig selv i en sæson i Ligue 1. Måske vi skulle gå efter en lidt mere rutineret spiller til udfasningen af Modric. Havde Perez været kløgtig havde han gjort noget ved forhandlingerne om Bruno Fernandes.

En spiller som Ruben Neves fra Wolves gør det jo ligeledes helt igennem fantastisk, han kunne også tages i betragtning. Neves var ligeledes kaptajn i en alder af 19 år på et Porto mandskab der blandt andet talte Casemiro. Han kan desuden spilles som defensiv midt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #5 af Ramos4
Er han?

Det mente jeg da også, men de glimrende kommentatorer til FA Cup finalen snakkede om, hvorvidt Chelsea skulle beholde ham permanent - så jeg blev i tvivl.

I øvrigt vildt at vi stadig ejer Mayoral. Det anede jeg ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce