Ramón Calderon: Udlej Bale

• Benzeron
  • Benzeron's profilbillede Emne forfatter
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
1 måned 2 uger siden #1 af Benzeron
Real Madrids...

Logo Realmadrid 010101

Real Madrids tidligere præsident, Ramón Calderon, har udtalt sig om den penible situation, som udspiler sig med Gareth Bale i klubben. På trods af at waliserens agent, Jonathan Barnett, flere gange har afvist, at en udlejning af Bale kunne komme på tale, mener Calderon, at det vil være den bedste løsning for alle parter.

Til BBC siger Calderon:
- Det er meget sørgeligt. Det er en skam at se en spiller som ham på tribunerne… hans evner og talent er ikke væk, han er stadig en god spiller, som kunne spille på højt niveau på ethvert hold.

- Jeg synes, de er nødt til at finde en løsning på denne pine for begge parters bedste. Hvis han ikke vil gå ned i løn, hvilket vil være forståeligt, så må de finde en anden måde.

Bale bad angiveligt selv om ikke at blive udtaget til kampen imod Manchester City, og Calderon forudser heller ikke, at forholdet mellem spiller og træner bliver bedre:
- Træneren tror ikke på ham. Hvis Zidane bliver i Real, hvilket jeg tror er sikkert, så må han (Bale, red.) finde en ny vej… Det ville ikke overraske mig, hvis de lod ham smutte på lån og betale en del af hans løn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #2 af Thomaskjensen
Interessant, udlejes til en klub som RM ikke kommer møde i CL :) Med en købs option eller noget med hvor mange kampe han spiller.
Kan gøre det meget lettere for en US klub at hente ham på den måde.

1 måned 1 uge siden #3 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Ramón Calderon: Udlej Bale

Thomaskjensen skrev: Interessant, udlejes til en klub som RM ikke kommer møde i CL :) Med en købs option eller noget med hvor mange kampe han spiller.
Kan gøre det meget lettere for en US klub at hente ham på den måde.

Et salg eller et lån, som enten dækker alle eller delvise omkostninger for os, vil klart være at foretrække. Men med den barnlige og uprofessionelle opførsel Bale og hans agent har fremvist, vil jeg næsten hellere bænke ham, og håbe at det vil ødelægge hans fremtidige fodboldkarriere!

Der skal to til tango, og klubben har sikkert lavet fejl i denne sag, men det ændrer ikke på Bales opførsel, eller måden hans agent på ingen måde viser en seriøs lyst til at finde en holdbar løsning på - derfor ser jeg absolut ingen grund til at klubben skal gøre noget som helst for at hjælpe Bale - lad ham rådne op på vores bænk og fritag ham gerne fra træningen også - han er en skændsel for vores klub!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 måned 1 uge siden #4 af Thomaskjensen
Kan bare være enig, ned på Castilla holdet og kræv at ham møde op hver dag til træning. Lad ham rådne op de næste 2 år uden at få så meget som 1 sekund fodbolt.

Hvorfor? Kan han spille EM til næste sommer om han ikke har spillet. Samtidig kan man overveje at nægte at han spiller venskabs kampe for Wales (om det er muligt).
Kræv at han træner så han ej har tid til golf, glem at han eksistere.

Det kræver 2 (denne gang 3) til tango, og det er på tide at klubben markere hvad man finder sig i.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Salix7

1 måned 1 uge siden #5 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Ramón Calderon: Udlej Bale
Jeg er sådan set enig i at man burde straffe Bale med både det ene og det, og det tredje. Men desværre er klubben jo nok også nødt til at vise som "de voksne" i den her sag, i forhold til image og PR. Jeg synes egentlig jeg kan fornemme stemningen vende lidt imod Bale rundt omkring på diverse foraer, og hos diverse eksperter, senest Michael Laudrup og Elkjær i fredags. Det synes jeg ikke man skal negligere i forhold til klubbens image.

Så må man finde ud af at lave en streg i sandet overfor Bale, så man ikke bliver pisset på som klub igen og igen. Han har bare at møde op på træningsanlægget, uanset om han er "skadet" eller ej, og han har bare at rejse med til kamp hvis han er udtaget, eller møde til kampene på Bernabeu hvis han ikke er i truppen, ellers bliver han sanktioneret i forhold til brud på kontrakten.

Og jeg tror det er der man ender, for Bale skifter ikke væk, hverken på leje eller permanent, det skib er sejlet for længst. Skulle jeg komme med et bud, så bliver han til sommeren 2022, og så går han på pension, eller tager et år i Dubai eller lignende.

Det er kraftedme frustrerende, jeg ønsker mig næsten Mbappe ligeså meget som jeg ønsker Bale hen hvor peberet gror. Sådan kan jeg ikke huske at have haft det med andre spillere. Jeg tror også en del af det skyldes at han har fået så absurd latterlig lang snor, og bare har fået SÅ mange kampe uden at vise en skid overhovedet. Om det er træneren som ønskertænker, eller om det Perez som ikke har kunne klare at han forlængede kontrakten med en spiller som ikke fortjente det, det ved jeg ikke, men dumt er det godt nok.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, ElMadrid, Salix7

1 måned 1 uge siden #6 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Ramón Calderon: Udlej Bale
Jeg er helt enig med jer begge, og mest af alt er jeg bare mega frustreret!! Klubben skal altid vise sig som den voksne, og som voksen er det ens pligt og ansvar at opdrage sine børn (læs: spillere). Derfor må klubben finde en passende opdragelse til Bale, som er professionel, anstændig og ikke-skadende for klubben selv, men samtidig så hård at Bale retter ind, siger undskyld og flytter hjemmefra.

Dog frygter jeg, at vi skal trækkes med ham helt frem til 2022, selvom jeg håber, at vi kan lave en fræk byttehandel i 2021, som sender Mbappé over til os, mens Bale, James, Isco og evt. Hazard sendes den anden vej. Det vil give både spillemæssigt og økonomisk mega meget mening, da alle fire er løntunge spillere, som ikke bidrager med nok til holdet spillemæssigt (Hazard er "kun" evt. alt efter hans kommende sæson frem mod sommeren 2021).

Blomstrer Hazard helt vildt op i den kommende sæson, hvilket må forventes, skal han blive i klubben, og så må vi smide nogle mønter med i handlen i stedet for.

1 måned 1 uge siden #7 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Ramón Calderon: Udlej Bale
Men hvem får mest ud af at Bale "rådner op" på bænken og får sin fodboldkarriere "ødelagt". Rigtig mange fodboldfans, der ikke er fans af Real Madrid, ser jo Bale som offeret i denne sag, så han kan i princippet gå derfra med millioner og millioner af euro i lommen, samt sit image intakt. Der er jo ikke andet at gøre end at samarbejde med ham og så få ham langt væk fra klubben.

Desuden er det jo en stopklods for tilgangen af nye spillere, at der sidder en og hiver så mange penge hjem i løn hver måned. Det samme med James. De to, ifølge AS, tjener 45M euro om året tilsammen. Det er jo helt grotesk. Vi kan jo ikke genopbygge holdet hvis de to sidder og henter den slags penge hjem.
en.as.com/en/2020/04/05/football/1586091772_237072.html

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.