La Gazzetta dello Sport åbner op for Cristiano-retur

3 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Hverken...

Hverken Real Madrid eller Cristiano Ronaldo fik noget ud af portugiserens skifte til Juventus for to sæsoner siden, men nu melder italienske La Gazzetta dello Sport, at portugiseren kan være på vej tilbage.

Det er fortsat meget løse, men dog vedholdende rygter fra den italienske avis, som mener at vide, at Cristiano Ronaldo ikke er helt så tilfreds med opholdet i Italien, hvor han i fredags måtte konstatere at CL også er slut for hans vedkommende, selv om han scorede to mål i opgøret mod Lyon.

Rygterne har ligeledes gået på, at Cristiano Ronaldo var på vej til Paris SG, men La Gazetta dello Sport-journalisten Alberto Cerrutti mener at vide, at portugiseren er mest indstillet på at vende retur til den spanske hovedstad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #2 af madrid2000
Hvordan skal det lade sig gøre? Økonomisk giver det jo ingen mening, at smide så mange penge efter en 35 årige selvom han spiller på en fornuftig niveau.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #3 af mohbar

madrid2000 skrev: Hvordan skal det lade sig gøre? Økonomisk giver det jo ingen mening, at smide så mange penge efter en 35 årige selvom han spiller på en fornuftig niveau.


Der er vel 2 spillere i verden som er over 30 og som simpelthen er så gode at de kan løfte enhver klub - og her er Ronaldo en af dem (den anden er ikke mig :-))


Det er nok utopisk at få Ronaldo tilbage, men er sikker på at hans evt. tilbagekomst vil sikre os flere mål, samt en spiller der er blevet mere voksen og mindre egoistisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #4 af El Siete

madrid2000 skrev: Hvordan skal det lade sig gøre? Økonomisk giver det jo ingen mening, at smide så mange penge efter en 35 årige selvom han spiller på en fornuftig niveau.


Tja, hans markedsværdi er nok en del lavere end de 100M man gav i 2018, og skiller man sig af med Bale og James' lønninger er der plads på den front.
Ikke at jeg er for et skifte tilbage, men tænker ikke det er en umulig opgave. Om end ikke andet, så er han (stadig) garant for mange mål - noget vi desperat mangler.

Benzema
Hazard - Ronaldo

Tanken er da meget sjov :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #5 af nono
Bare byt lige over med Bale. Ja tak.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #6 af Fondo_Sur
Så kan han få den samme løn som Nacho.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #7 af Dios
Kan han købes rigtig rigtig billigt samt han er villig til at gå drastigt ned i løn, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle signe ham igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8 af Thomaskjensen
Ved faktisk ikke, rent økonomisk tror jeg godt det kan betale sig at hente ham hjem, og over de næste par år bliver han helt sikkert en tilgang for holdet.
Tror også det kan være en fordel når vi skal hente Mbeppa, at han kan gå ind uden det vilde press og tage sin plads. Om Ronaldo er med på den ide er jeg dog meget tvivlsom til.

Når jeg læste overskriften var det et bestemt, nej tak! Men det kunne gi god mening, og jeg tror Ronaldo skulle trives som fisken i vandet med 2 unge hurtige kanter (her ser jeg bort fra Hazard da han stadig har meget at bevise).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #9 af Bismo

Thomaskjensen skrev: .
Tror også det kan være en fordel når vi skal hente Mbeppa, at han kan gå ind uden det vilde press og tage sin plads. Om Ronaldo er med på den ide er jeg dog meget tvivlsom til.


Enig. Mbappe's lille søster ku være interessant for vores kvindehold :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #10 af henrikcomn

Dios skrev: Kan han købes rigtig rigtig billigt samt han er villig til at gå drastigt ned i løn, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle signe ham igen.


Der er ingen grund til, at han skal gå drastisk ned i løn. Han tjener hurtigt sig selv hjem igen.

Køb køb køb!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #11 af Dios

henrikcomn skrev:

Dios skrev: Kan han købes rigtig rigtig billigt samt han er villig til at gå drastigt ned i løn, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle signe ham igen.


Der er ingen grund til, at han skal gå drastisk ned i løn. Han tjener hurtigt sig selv hjem igen.

Køb køb køb!!


Tvivler stærkt på, at vi får råd til Mbappé næste sæson, hvis Ronaldo vil have det samme i løn som nu. Og selvfølgelig skal han heller ikke have så meget i løn ift. da han forlod os. Der er stadig masser af kvalitet i ham, men ikke i nærheden som for 5 år siden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #12 af Vinícius
Selvom det nok er en stor AND, så er jeg MEGET for skiftet. Ronaldo bidrager med de ting, vi står og mangler akut. Vi mangler en leder udover Ramos, og vi mangler en spiller, der kan score mål udover Benzema.
Det er ikke en langsigtet løsning, men vi kan ikke vente 3 år på Mbappe og på det næste store talent. Ronaldo er blevet en spiller, der accepterer mindre spilletid, og kan give plads til at talenterne kan udvikle sig i skyggen af Ronaldo i nogle år endnu(CR7 har nok 2-3 gode år endnu). Han kan lære fra sig, og har i de senere år gjort det meget. Måske kan Vinicius lære at skyde og blive mere kynisk foran mål, og Rodrygo kan lære et par tricks. Hazard kan lære lidt om kost. Der vil blive mere plads til de andre spillere på banen - særligt i angrebet.
Prisen er nok problemet, men den må være mindre end 100 mio euro. Lønnen tjener sig hjem igen indirekte ved spillertrøjesalg samt øget billetsalg - og øget sportslig succes. Ronaldo er den eneste realistiske og (nærmest) garanterede løsning på alle klubbens akutte problemer. Jeg ser det her som den ideelle løsning her og nu.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce