La Gazzetta dello Sport åbner op for Cristiano-retur

1 måned 2 uger siden #13 af mohbar

Kratmus skrev: Selvom det nok er en stor AND, så er jeg MEGET for skiftet. Ronaldo bidrager med de ting, vi står og mangler akut. Vi mangler en leder udover Ramos, og vi mangler en spiller, der kan score mål udover Benzema.
Det er ikke en langsigtet løsning, men vi kan ikke vente 3 år på Mbappe og på det næste store talent. Ronaldo er blevet en spiller, der accepterer mindre spilletid, og kan give plads til at talenterne kan udvikle sig i skyggen af Ronaldo i nogle år endnu(CR7 har nok 2-3 gode år endnu). Han kan lære fra sig, og har i de senere år gjort det meget. Måske kan Vinicius lære at skyde og blive mere kynisk foran mål, og Rodrygo kan lære et par tricks. Hazard kan lære lidt om kost. Der vil blive mere plads til de andre spillere på banen - særligt i angrebet.
Prisen er nok problemet, men den må være mindre end 100 mio euro. Lønnen tjener sig hjem igen indirekte ved spillertrøjesalg samt øget billetsalg - og øget sportslig succes. Ronaldo er den eneste realistiske og (nærmest) garanterede løsning på alle klubbens akutte problemer. Jeg ser det her som den ideelle løsning her og nu.

"Hazard kan lære lidt om kost"

Hørt! Var det ikke noget med at næsten samtlige Juve spillere fik reduceret fedt procenten og etableret six packs, efter Ronaldo Kom til klubben..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #14 af Sahinovic

Here, we are a squad, elsewhere, some players feel bigger than the others, instead, here, everyone is on the same level, they are humble and want to win.

If Dybala or Mandzukic don’t score, they are still happy, and you see them smile.

It’s very different to Madrid, here it is more of a family.

Nej tak, han må blive hos sin 'rigtige' familie - og kommentar nummer et og to er simpelthen noget af det mest tragikomiske, når det lige præcis kommer fra Cristiano.

Han kan tage til Paris og tage endnu en vanvittig udfordring op, medmindre mægtige Lyon igen står i vejen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Sahinovic.

1 måned 2 uger siden #15 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev:

Here, we are a squad, elsewhere, some players feel bigger than the others, instead, here, everyone is on the same level, they are humble and want to win.

If Dybala or Mandzukic don’t score, they are still happy, and you see them smile.

It’s very different to Madrid, here it is more of a family.

Nej tak, han må blive hos sin 'rigtige' familie - og kommentar nummer et og to er simpelthen noget af det mest tragikomiske, når det lige præcis kommer fra Cristiano.

Han kan tage til Paris og tage endnu en vanvittig udfordring op, medmindre mægtige Lyon igen står i vejen.

Vild mangel på selvindsigt i dén udtalelse! Han er da den første, der bidrager med dårlig konkurrence stemning, hvis en anden på holdet får succes.

Er da glad for at han ikke følte sig som det fuldkomne overhoved i Madrid, som det ser ud til, at han gør i Juventus.

1 måned 2 uger siden #16 af Thomaskjensen

Bismo skrev:

Thomaskjensen skrev: .
Tror også det kan være en fordel når vi skal hente Mbeppa, at han kan gå ind uden det vilde press og tage sin plads. Om Ronaldo er med på den ide er jeg dog meget tvivlsom til.

Enig. Mbappe's lille søster ku være interessant for vores kvindehold :)

Beklager inderligt at jeg skrev forkert, håber du kommer over det med tiden. Håber også du fik ud din fustration og beklager inderligt min inkompetance i retskrivning. Byder på lidt flere underlige formuleringer og fejlskrivninger som du kan rage på. Det byder jeg på.

Hala Madrid,

1 måned 2 uger siden #17 af Lars1991
Problemet er vel også at det er ENDNU en spiller der er bedst på venstrekanten. At få Ronaldo retur ville vel være at opgive Hazard? Hvilket jeg synes er overdrevet, selvom jeg er lidt bekymret om han nogensinde bliver den samme igen. Og hvad med Vini?
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Lars1991.

1 måned 2 uger siden #18 af Kimbo

Thomaskjensen skrev:

Bismo skrev:

Tror også det kan være en fordel når vi skal hente Mbeppa, at han kan gå ind uden det vilde press og tage sin plads. Om Ronaldo er med på den ide er jeg dog meget tvivlsom til.

Beklager inderligt at jeg skrev forkert, håber du kommer over det med tiden. Håber også du fik ud din fustration og beklager inderligt min inkompetance i retskrivning. Byder på lidt flere underlige formuleringer og fejlskrivninger som du kan rage på. Det byder jeg på.

Hala Madrid,

*inkompetence
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 måned 2 uger siden #19 af Ramos4

Kimbo skrev:

Thomaskjensen skrev:

Bismo skrev:

Hala Madrid,

*inkompetence

Hvad er det egentlig du vil have ud af at rette folks stavefejl? Giver det dig en god følelse i kroppen? Tror du folk gør det med vilje?

Sue me.

1 måned 2 uger siden #20 af BBB
Vi er kommet af med Ronaldo på en god måde. Den næste superstjerne, som vi køber, skal ikke være 35 år gammel. Ligesom din eks, så skal han/hun huskes som det 24-årige talent han/hun var, da I fandt sammen. Kroppen er bare ikke den samme som 35-årig, og det risikerer at spolere minderne.

1 måned 2 uger siden #21 af Ramos4
Er det ikke bare noget med at vi splejser om de 240 millioner Ronaldo tjener årligt?

I kan bare overføre til min MobilePay, så samler jeg sammen.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.