Blanco imponerer i Youth League: Real Madrid klar til kvartfinalen
Real Madrid kom ellers bagud i det 3. minut, og i det 12. minut blev ondt værre, da Jordi blev udvist. Et velspillende Madrid-hold fik dog vendt bøtten. Sergio Arribas, Carlos Dotor og Juanmi Latasa scorede målene, men det var Antonio Blanco der løb med opmærksomheden.
Blanco, som er født i Córdoba og kom til Real Madrid i 2013, bliver hyldet for sin taktiske forståelse og positionering, og man har store forventninger til ham i Madrid og på det spanske landshold, som han vandt EM for u19-hold med sidste år.
Real Madrid møder Inter i kvartfinalen på onsdag, efter italienerne slog Rennes ud af turneringen med en sejr på 1-0 i søndags.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- Administrationen
-
- Administrator
-
Madridista02 skrev: Jeg savner en mere detaljeret beskrivelse af ham. Hvilken position spiller han og hvor gammel er han, fx?
Giver du mig fem minutter, så skal jeg lige strikke en nyhed sammen til dig./Jesper.
Administrationen skrev: Giver du mig fem minutter, så skal jeg lige strikke en nyhed sammen til dig./Jesper.
Sikken en service, laver du evt. ogsaa badevaerelser og koekken ;-)
Donde está la biblioteca?
- Administrationen
-
- Administrator
-
DeLaRed skrev:
Administrationen skrev: Giver du mig fem minutter, så skal jeg lige strikke en nyhed sammen til dig./Jesper.
Sikken en service, laver du evt. ogsaa badevaerelser og koekken ;-)
Hvem vil ikke gerne have et madridista.dk-køkken? Alle fortjener et køkken fra Madridista.dk - men jeg holder mig til nyhederne, tror jeg ;-)
- 9eren
- Gæst
-