Blanco imponerer i Youth League: Real Madrid klar til kvartfinalen

5 år 11 måneder siden #1 af Nicklas
Raúl førte...

Raúl førte sit hold til en sejr på 3-1 over Juventus i UEFA Youth League, i en kamp hvor unge Antonio Blanco især skinnede.

Real Madrid kom ellers bagud i det 3. minut, og i det 12. minut blev ondt værre, da Jordi blev udvist. Et velspillende Madrid-hold fik dog vendt bøtten. Sergio Arribas, Carlos Dotor og Juanmi Latasa scorede målene, men det var Antonio Blanco der løb med opmærksomheden.

Blanco, som er født i Córdoba og kom til Real Madrid i 2013, bliver hyldet for sin taktiske forståelse og positionering, og man har store forventninger til ham i Madrid og på det spanske landshold, som han vandt EM for u19-hold med sidste år.

Real Madrid møder Inter i kvartfinalen på onsdag, efter italienerne slog Rennes ud af turneringen med en sejr på 1-0 i søndags.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 11 måneder siden #2 af Madridista02
Jeg savner en mere detaljeret beskrivelse af ham. Hvilken position spiller han og hvor gammel er han, fx?

Jeg savner Pepe :(

5 år 11 måneder siden #3 af Administrationen

Madridista02 skrev: Jeg savner en mere detaljeret beskrivelse af ham. Hvilken position spiller han og hvor gammel er han, fx?

Giver du mig fem minutter, så skal jeg lige strikke en nyhed sammen til dig./Jesper.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur, Evden, Madridista02

5 år 11 måneder siden #4 af DeLaRed

Administrationen skrev: Giver du mig fem minutter, så skal jeg lige strikke en nyhed sammen til dig./Jesper.

Sikken en service, laver du evt. ogsaa badevaerelser og koekken ;-)

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved DeLaRed.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur

5 år 11 måneder siden #5 af Administrationen

DeLaRed skrev:

Administrationen skrev: Giver du mig fem minutter, så skal jeg lige strikke en nyhed sammen til dig./Jesper.

Sikken en service, laver du evt. ogsaa badevaerelser og koekken ;-)

Hvem vil ikke gerne have et madridista.dk-køkken? Alle fortjener et køkken fra Madridista.dk - men jeg holder mig til nyhederne, tror jeg ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 11 måneder siden #6 af Kiwes
Følger folk med i Youth League eller fylder det ikke rigtig noget? Ser ud til at Raul har skaffet holdet en finale plads - fedt.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 11 måneder siden #7 af 9eren
Kan ikke se kampene så må bare forholde mig til et resume. Men håber RMTV viser nogle flere kampe fra Damerne samt Castilla og de yngre hold.

Leveret af Kunena Forum