Reguilón: Jeg aner ikke, hvor jeg spiller i næste sæson
Sergio Reguilón har spillet en stærk sæson på venstrebacken for Sevilla, og for nylig var han med til at spille andalusierne i finalen i Europa League. Faktisk har spanieren været afgørende for, at Sevilla er kommet så langt med en scoring i ottendedelsfinalen imod Roma samt en assists imod Manchester United i semifinalen, og den 23-årige back har da også tiltrukket sig interesse fra flere store klubber rundt omkring i Europa.
På trods af interessen fortæller Reguilón selv til mediet Muchodeporte, at han ikke ved, hvor hans fremtid ligger endnu:
- Selv jeg ved ikke, hvor jeg ender, jeg har ingen anelse. Vi bliver nødt til at overveje alle de muligheder, vi har.
Om sin gode spilleform siger han:
- Jeg prøver at gøre det så godt, som jeg kan. Jeg tror, at mit løbepensum og min fart er mine to største kvaliteter. Du går gennem forskellige øjeblikke gennem sæsonen, og lige nu kan være momentet, hvor alting flasker sig for mig. Vi håber, at det fortsætter sådan i finalen.
Reguilón har i denne sæson spillet 37 kampe for Sevilla på tværs af alle turneringer, hvor det er blevet til tre scoringer og fem assists.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ikke nok med at han er ung, spansk og canterano, han har også været en nøglespiller hos Spaniens klart tredjebedste hold denne sæson. Han har en god attitude og ydmyghed, og han kender klubben. Han passer perfekt ind i foryngelsesstrategien som klubben har efterlevet de seneste år.
Jeg mener også, at han som minimum har niveauet til at konkurrere med Mendy, og lad os ikke glemme, at Reguilón er 2 år yngre. Han er jo ikke et talent, så meget som han er en etableret spiller af høj kvalitet. Marcelo har da stadig noget at byde ind med, men det er en kortsigtet løsning at holde på ham, når man har så stort et talent ventende i kulisserne.
Desværre bliver han med 99% sandsynlighed solgt for at hjælpe klubben over coronakrisen, men hold op hvor det ærgrer mig nå vores egne store talenter ikke bliver givet en chance i klubben.
Lige nu skal der jo penge i kassen og det er jo på en måde forventeligt at en masse spillere bliver sendt afsted.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: Der snakkes jo om en pris omkring 20M for ham, hvor Chelsea er interesserede. Kunne det ikke indeholde en frikøbsklausul (20M er rimelig lavt), og når Marcelo smutter, og økonomien bedre, så kan man vurdere om han skal hentes tilbage.
Lige nu skal der jo penge i kassen og det er jo på en måde forventeligt at en masse spillere bliver sendt afsted.
En ny lejeaftale til Sevilla tænker jeg egentlig vil være en fin løsning - så kan vi vurdere om han er god nok når Marcelo smutter efter næste sæson. Vi må finde penge andre steder.
longwind skrev: Jeg tror, at klubben begår en stor fejl ved ikke at holde på så stor en profil som Reguilón.
Ikke nok med at han er ung, spansk og canterano, han har også været en nøglespiller hos Spaniens klart tredjebedste hold denne sæson. Han har en god attitude og ydmyghed, og han kender klubben. Han passer perfekt ind i foryngelsesstrategien som klubben har efterlevet de seneste år.
Jeg mener også, at han som minimum har niveauet til at konkurrere med Mendy, og lad os ikke glemme, at Reguilón er 2 år yngre. Han er jo ikke et talent, så meget som han er en etableret spiller af høj kvalitet. Marcelo har da stadig noget at byde ind med, men det er en kortsigtet løsning at holde på ham, når man har så stort et talent ventende i kulisserne.
Desværre bliver han med 99% sandsynlighed solgt for at hjælpe klubben over coronakrisen, men hold op hvor det ærgrer mig nå vores egne store talenter ikke bliver givet en chance i klubben.
Helt enig, jeg tror vi som fans kommer til at ærge os over det forestående salg af Reguilon, måske ikke næste season, men uden tvivl seasonen efter for med den nedadgående form kurve og generelle kvalitets mangel Marcelo har vist de seneste 2 seasoner, er han IMO helt færdig når han rammer de 34år, og her skal vi så nok håbe på at en af vores Castilla folk har udviklet sig nok til at kunne klare back-up pladsen til Mendy, for tvivler på en spiller der til den tid er på niveau med Reguilon vil koste under 50mio(hvis altså spiller markedet vender tilbage til det tidligere niveau post-corona)...
Man kunne vel også argumentere for sælge Marcelo til 6-7mio og så spare en masse på Løn-kontoen ifht til Reguilon...Men Marcelo har naturligvis ikke tænk sig at skulle nogen steder, så der blir et farvel til Reguilon, men fair nok for hans karriere at der står en masse bejlere hvoraf flere måske giver ham en fast plads i startopstillingen!
Donde está la biblioteca?