Florentino Pérez vil have møde med Bale og Barnett
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse vil Florentino Pérez indkalde Gareth Bale og hans agent, Jonathan Barnett, til et møde, hvor han vil gøre klart, at waliseren ikke igen vil komme til at spille i Real Madrid og dermed lægge op til en mindelig afsked mellem parterne.
Forholdet mellem Bale og Zinedine Zidane led det sidste knæk, da waliseren valgte golfspillet i Madrid frem for at være en del af CL-truppen til kampen mod Manchester City og det står klart, at han ikke længere kan vende tilbage og være en del af truppen til den kommende sæson.
Problemet er dog, at der ikke er nogle aktuelle tilbud på Gareth Bale og derfor spekuleres der i, at Real Madrid selv vil strække sig langt for at nå en løsning med Bale, der sikrer at waliseren kan forlade klubben på en måde, som gør at man kan tage en ordentlig afsked med en spiller, som trods alt har leveret legendariske højdepunkter som Copa del Rey-finalen mod Barcelona, hvor han scorede sejrsmålet, samt de to CL-finaler, hvor han også tegnede sig for afgørende scoringer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Foretrækker dog en løsning der virker for alle involveret, men er det ikke snart tid at tage af golf-handsken...
DC19
- 9eren
- Gæst
-
9eren skrev: Synes ikke Florentino er en dygtig præsident men han er god til at få det til at fremstå sådan. Hans bedste køb er trods alt Bale og Modric, mens de unge der er købt skal stå i skyggen af dem.
Altså de unge som f.eks Rodrygo, som spillede flere minutter end Bale, eller Valverde som spillede næsten samme antal minutter som Modric?
DC19
9eren skrev: Synes ikke Florentino er en dygtig præsident men han er god til at få det til at fremstå sådan. Hans bedste køb er trods alt Bale og Modric, mens de unge der er købt skal stå i skyggen af dem.
Så du rangere Bale som et bedre køb end Ramos, Varane, Casemiro, Kroos og Benzema? Bare for at tage de største stjerner på holdet netop nu.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- 9eren
- Gæst
-
Florentino var hverken bag Ramos, Casemiro, Varane eller Kroos
Det var folk i og uden for klubben der lavede disse køb.
Jeg tør endda at gå så langt at sige, at Jose merce var bag indkøbet af Ramos. Mou var bag Casemiro, zidane var bag Varane og Kroos var næppe et Perez køb.
Benzema var et perez køb men vi kunne ha ligget ind med meget bedre
Thomaskjensen skrev: Registrer ham på Castilla holdet. Micro-manage ham hele tiden, man kan jo begynde med at forbyde ham at spille golf. Afvise at han må spille for Wales (når det er muligt). Der er masser de kan gøre for at være modbydelige.
Foretrækker dog en løsning der virker for alle involveret, men er det ikke snart tid at tage af golf-handsken...
Den form for strafpædagogik hører til i børnehaven. Det bør kunne løses på en voksen måde i stedet.
Rygter skal man tage med et gran salt. Men... Det siges, at Bale var på vej væk i sidste sæson, men forhandlingerne blev stoppet af RM. Det rygtes også, at Bale prioriterer golf frem for fodbold. Nå, nok om rygter.
Bale har givet klubben meget - det er han ikke blevet anerkendt for af især fans. Bale har bare ikke samme mentalitet som fx Ronaldo, som kunne rejse sig, selv når fansne var efter ham. Skal Bale straffes for det? Nej, han skal behandles med respekt og hjælpes videre i klubben eller til en ny arbejdsgiver. En elendig mentalitet blandt møgforkælede fans har været med til at knække Bale m.fl. Bales prisskilt har måske sat forventninger til ham på niveau med Ronaldo - der har han aldrig været, og han blev handlet på et helt andet marked, hvorfor forventninger burde være afvejet derefter. Bales mange skader har heller ikke hjulpet.
HVIS Bale bliver straffet af klubben, som du beskriver, hvordan forventer du så, at andre spillere, pressen, andre klubber m.m. vil se på Real Madrid? Det er uværdigt, og heller ikke andre klubber, heriblandt Barcelona(som ellers herinde rygtes som en "cirkus-klub" - jeg er i øvrigt uenig i den påstand) ville lave det cirkusnummer. En klub af Real Madrids format straffer ikke spillere, og vores fans bør heller ikke opfordre til det.
Du må med rette have din holdning - holdninger er ikke fakta. Min holdning er så, at du med sådanne påstande hellere skulle finde en klub, der passer til din LA(I)-mentalitet. Min holdning havde været en anden, hvis du havde skrevet ovennævnte i frustration efter en kamp, hvor Bale havde kostet sejren.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- 9eren
- Gæst
-
9eren skrev: Dios
www.google.dk/amp/s/donbalonrosa.defensa...o-fichar-a-ramos/amp
Den gode sanger må gerne snart finde endnu en sulten mand, som kan tage over efter Ramos.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- 9eren
- Gæst
-
Kratmus skrev:
9eren skrev: Dios
www.google.dk/amp/s/donbalonrosa.defensa...o-fichar-a-ramos/amp
Den gode sanger må gerne snart finde endnu en sulten mand, som kan tage over efter Ramos.
Reguilon måske?