Gareth Bale: Jeg vil væk, men klubben er besværlig
- Når jeg kommer her (til Wales, red.) føler jeg mig meget glad, meget komfortabel, meget velkommen, så ja… hvad end der foregår i Madrid, foregår i Madrid. Det påvirker mig ikke rigtigt, for at være ærlig. Jeg har masser af erfaring med at håndtere det. Det er, hvad det er. Når jeg kommer her, er jeg meget glad. Alle ved hvor passioneret jeg er, når jeg spiller for Wales, og jeg glæder mig til at spille fodbold, motiveret til at gøre det godt og spille fodbold, hvor jeg hører til.
Journalisten spørger, om han bliver i Real Madrid eller om han rejser. Igen sender Bale kuglen over til Florentino Pérez og resten af Madrid-ledelsen:
- Det skal klubben svare på, fordi jeg forsøgte at rejse sidste år, og de blokerede alting i sidste sekund. Det var et projekt, jeg så frem til sidste år, men det skete ikke, og der har været andre tilfælde, hvor vi har prøvet at rejse, men klubben vil ikke tillade det, eller de har gjort noget, så det er op til klubben. Jeg vil spille fodbold, jeg er stadig motiveret til at til spille fodbold. Jeg kan ikke rigtig gøre noget, de (Real Madrid, red.) har kontrol over det hele. Jeg har en kontrakt, jeg kan kun blive ved med at gøre det jeg gør, og forhåbentlig kommer der noget.
Til sidst vil Sky Sports så vide, om et skifte tilbage til Premier League er en mulighed:
- Jeg vil spille fodbold. Jeg er 31, men jeg føler jeg er i god form, og har meget at give. Vi må se, hvad der sker. Det er i klubbens hænder, og de gør det ærligt talt meget svært.
- Det er ude af mine hænder. Hvis de muligheder opstår, så vil jeg helt sikkert se på det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis han virkelig var ved at blive solgt sidste sommer, men klubben stoppede det, forstår jeg det slet slet ikke - Bale er uønsket af træneren, han leverer stort set aldrig, når han får spilletid og han er vores dyreste spiller - hvorfor skulle man dog ville beholde ham?!?
Jeg håber inderligt, at Bale bliver solgt denne sommer, han er efter min mening på ingen måde værdig til at spille i vores klub!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Bale could join Inter Milan due to Serie A club's Jiangsu links
en.as.com/en/2019/07/28/football/1564310511_988546.htmlSuning, the electrical retailer who have owned the club since late 2015, are also majority shareholders in Serie A giants Inter Milan and the prospect remains that Bale could move to the 18-time Italian champions on loan.
Så vidt jeg er orienteret stoppede Real Madrid handlen fordi Inter ville låne Bale gratis. Hvorfor man ikke er fuldstændig ligeglad med det er så en ny gåde der skal løses.
Florentino Pérez
Salix7 skrev: Såfremt Bale taler sandt - har vi så nogen som helst idé om, hvad det er klubben gør, som skulle besværliggøre et salg af Bale?
Hvis han virkelig var ved at blive solgt sidste sommer, men klubben stoppede det, forstår jeg det slet slet ikke - Bale er uønsket af træneren, han leverer stort set aldrig, når han får spilletid og han er vores dyreste spiller - hvorfor skulle man dog ville beholde ham?!?
Jeg håber inderligt, at Bale bliver solgt denne sommer, han er efter min mening på ingen måde værdig til at spille i vores klub!
Kineserne ville betale peanuts og Madrid ville have store summer... Basically.
Perez og co tror åbenbart, at de kan få 100 mill for ham. Så kan de få lov til at betale hans løn i de næste to år og sponsorere hans golf spil.
Sahinovic skrev:
en.as.com/en/2019/07/28/football/1564310511_988546.htmlSuning, the electrical retailer who have owned the club since late 2015, are also majority shareholders in Serie A giants Inter Milan and the prospect remains that Bale could move to the 18-time Italian champions on loan.
Så vidt jeg er orienteret stoppede Real Madrid handlen fordi Inter ville låne Bale gratis. Hvorfor man ikke er fuldstændig ligeglad med det er så en ny gåde der skal løses.
De vil tydeligvis tjene så mange af de 100 mill de gav for ham ind igen som muligt, hvilket er en tåbelig strategi alt taget i betragtning. Tror mere det handler om ego end sund fornuft. Så kan han optage en plads i et par år endnu, tjene kassen og smutte gratis i 2022... Smart..
Men jeg tænker det er røgslør fra Bale, jeg tror stadigvæk ikke en skid på at han reelt vil væk.
DC19
-#7- skrev: Så er det nu Mourinho og Levy.
Men jeg tænker det er røgslør fra Bale, jeg tror stadigvæk ikke en skid på at han reelt vil væk.
Synes det giver rigtig god mening. Han vil gerne væk, men han vil helst ikke ned i løn, hvorfor han håber, at Real vil gå med til at sælge ham relativt billigt eller bare annullerer kontrakten. Klubben vil ikke sælge ham billigt. Ingen andre klubber vil betale kassen for Bale og samtidigt betale hans høje løn. Forklarer rigtigt fint, hvorfor vi er endt i denne mærkværdige situation.
Jeg tror ikke, at Bale og Barnett bare er et par trodsige børn, der handler uden nogen logisk sans, som det har været fremstillet i medierne.
Efter at have set interviewet så virker det for mig som at han gerne vil væk, men KUN på den betingelse at lønnen er tæt på den han får i Real Madrid, og det er der vel ingen af topklubberne der vil gå med til (går jeg ud fra).-#7- skrev: Så er det nu Mourinho og Levy.
Florentino Pérez
Givet hans alder og attitude tror jeg det er en svær Business Case for enhver klub, medmindre at vI sælger ham ekstremt billigt /forærer ham væk
Sahinovic skrev:
Den historie har jeg hørt, men jeg ved vitterligt ikke om den holder. Men jeg har også hørt en anden version, som jeg heller ikke ved om den holder. Den lyder sådan, at Perez var klar til at skippe Bale afsted til Kina, men så blev Asensio knæskadet, og derfor besluttede Perez at holde på Bale. Dengang vidste man heller ikke at Rodrygo var så god som han viste sig at være.
Det er hvad jeg har hørt, men andre ved måske bedre.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
www.bbc.com/sport/football/53403060