Bild: Zidane har bedt om Dani Olmo

5 år 10 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge tyske...

Ifølge tyske Bild har Zinedine Zidane angiveligt bedt Real Madrids sportslige ledelse om at gøre et ihærdigt forsøg på at hente RB Leipzigs 21-årige spanske offensiv-talent, Dani Olmo.

Det tidligere Barcelona-talent har tidligere været i søgelyset hos Real Madrid, mens han spillede i Dinamo Zagreb, men i januar skiftede han altså til de tyske CL-semifinalister for 21 millioner €.

Hans agent, Andy Bara, er meget fåmælt om muligheden. Til Bild siger han:
- Det kan jeg hverken be- eller afkræfte. Hvem ved, hvad der kan ske i løbet af 10 dage, men en ting er sikker: Dani Olmo er glad i Leipzig.

Den tyske avis mener at vide, at Real Madrid skal være klar til at betale 40 millioner € for Dani Olmo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #2 af nono
Talentfuld spiller, men kan slet ikke se at vi skulle savne forstærkning på de offensive pladser, bag angriberen.

5 år 10 måneder siden #3 af DeLaRed
Enig, tror også man skal tage alle rygter, der omhandler Reals indkøb i dette vindue, med et gran salt...jeg tror godt vi kan regne med at både Perez og Zizou er enige om at der ikke bliver handlet i denne omgang, men derimod bare bliver ryddet ud i truppen, og her tror jeg Zidane største ønske er at komme af med Bale og James.

Derfor kan han naturligvis godt have bedt klubben om at holde øje med Olmo’s situation men ikke med henblik på denne sommer og heller ikke som prioritet hvis der nu endelig skulle bruges penge!

Donde está la biblioteca?

5 år 10 måneder siden #4 af asp3200
Slet ikke god nok. Må være en and.

Leveret af Kunena Forum