Spansk presse: Nacho-agenter forhandler med AC Milan
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse kan Nacho være på vej til AC Milan i en overraskende handel.
I hvert fald meldes det, at Nachos agenter er rejst til Milano for at forhandle med den italienske storklub om et skifte og det skal være sket med Real Madrids fulde accept og de spanske mestre kan angiveligt se frem til at få omkring 10 millioner € for den rutinerede forsvarer.
Nacho fik ikke megen spilletid hos Real Madrid i den forgangne sæson og han er i øjeblikket fjerdevalg efter Ramos, Varane og Militao.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev: Jeg vil savne Nacho, hvis han skifter. Men jeg syntes godt man kan onde ham noget fast spilletid og måske en plads i spaniens truppen. Han har ellers altid været den perfekte backup og har aldrig klaget. Men jeg er dog ikke helt klar over hvem der så skal være den 4. centerback i truppen. Og det gør os også tyndere på backpostionerne.
Det gør os ikke tyndere på back-positionerne, hvis Nacho skulle have lyst til at spille fast fodbold et andet sted, da Zidane råder over Mendy/Marcelo på venstrebacken og Carvajal/Odriozola på højrebacken. Det bliver ikke meget bedre.
Zidane har et rigtig godt øje til Javi Hernández, så jeg kunne godt forestille mig, at han kommer til at glide ind i Nachos rolle i truppen, hvis han skulle forlade os. Hernández kan i øvrigt også dække en venstreback, og så har vi Militão, der også kan stå en højreback.
Og vi må heller ikke glemme Lucas Vázquez ;-)
Alt i alt ser det faktisk ganske fornuftigt ud i netop bagkæden i skrivende stund, og så mangler jeg endvidere også at se nogle seriøse rygter med Reguilón i en hovedrolle. Han er stadig Real Madrid-spiller, selvom man sikkert gerne vil afhænde ham til den rigtige pris.
Daniel skrev:
Det gør os ikke tyndere på back-positionerne, hvis Nacho skulle have lyst til at spille fast fodbold et andet sted, da Zidane råder over Mendy/Marcelo på venstrebacken og Carvajal/Odriozola på højrebacken. Det bliver ikke meget bedre.
Zidane har et rigtig godt øje til Javi Hernández, så jeg kunne godt forestille mig, at han kommer til at glide ind i Nachos rolle i truppen, hvis han skulle forlade os. Hernández kan i øvrigt også dække en venstreback, og så har vi Militão, der også kan stå en højreback.
Og vi må heller ikke glemme Lucas Vázquez ;-)
Alt i alt ser det faktisk ganske fornuftigt ud i netop bagkæden i skrivende stund, og så mangler jeg endvidere også at se nogle seriøse rygter med Reguilón i en hovedrolle. Han er stadig Real Madrid-spiller, selvom man sikkert gerne vil afhænde ham til den rigtige pris.
Tror du har helt ret i at Javi H. glider ind som 4. valg eftersom man stadig satser på Militao (det må dog blive den afgørende season for ham som 3. Valg)
Jeg mener dog ikke vi kan tælle Militao med som Back, det vi har set fra ham på højre siden har vel næsten ikke været LV værdigt, så tror det er bedst vi holder han i midten.
Nu skriver du at det ikke bliver meget bedre på Back’erne, men her mener jeg Reguilon fremfor Marcelo ville hæve kvalitet betydeligt på nuværende tidspunkt, Marcelo er IMO på vippen til at være det svageste led af de 4 spillere vi har på begge sider...
Men vigtigt vi ikke glemmer Vasquez, at ZZ ikke har prøvet med ham som ene mand i hele bagkæden endnu, er mig en gåde ;-)
Donde está la biblioteca?