HLN Sport: Hazard kostede 160 millioner €

1 måned 2 uger siden #1 af Administrationen
Real Madrid købte...

HAZARD 380x501Thumb

Real Madrid købte sidste år Eden Hazard i Chelsea for godt 115 millioner €, men den pris sås der nu tvivl om.

I hvert fald mener belgiske HLN Sport, at prisen er langt højere, nemlig 160 millioner €, som skal betales i tre afdrag til Londonklubben. 40 millioner € i 2019, 56 millioner € i 2020 og endelig 64 millioner € i 2021.

HLN Sport siges at have oplysningerne fra den belgiske klub, Tubize, hvor Eden Hazard indledte sin karriere og de skal derfor have 0,5% af transfersummen, hvilket altså er 200.000 € i 2019, 280.000 € i 2020 og 320.000 € i 2021.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #2 af madrid2000
For de penge har Chelsea købt Ziyech, Pulisic og Werner. Godt gået Chelsea.

1 måned 2 uger siden #3 af -#7-
I det mindste har Hazard været alle pengene værd.

En sjov og vittig signaturtekst

1 måned 2 uger siden #4 af Daniel
Det lyder helt absurd. 160 millioner euro med et år tilbage på sin kontrakt i Chelsea? Hvis det er rigtigt....... av for en lortehandel.

Han kommer, for mig, til at gå ned i historien som det største Real Madrid-flop, hvis han ikke sparker en CL-titel eller to til den spanske hovedstad. Der skal noget helt ekstraordinært til nu, hvis det her er sandt.

1 måned 2 uger siden #5 af Mølbat
Jeg tror simpelthen ikke på det. Hazard havde kun 1 år tilbage af sin kontrakt med Chelsea, og havde længe ønsket et skifte til Real Madrid. Jeg nægter at tro, at London-klubben ville forlange så meget for ham, samt at Los Blancos ville være tossede nok til at gå med til det, når man kunne få ham gratis året efter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

1 måned 2 uger siden #6 af Dios
Jeg tror det var nærmere €500 millioner. Hvorfor skulle Chelsea og Real Madrid dog offentliggøre et andet beløb? Specielt taget i betragtning, at Chelsea offentligt sagde, at Hazard kunne skifte for €200 millioner sæsonen før.
Det her er vel ligeså tosset som, at tro Zidane ud af det blå anser Olmo som en forstærkning til den offensive midtbane, hvor vi vel sagtens kan stille 4 hold efterhånden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Mølbat

1 måned 2 uger siden #7 af Mølbat
Ifølge Marca har Real Madrid allerede afvist, at det skulle være sandt.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Mølbat.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.