Sevilla fortsat lune på at genleje Reguilón
Torsdag aften præsenterede Sevilla indkøbet af Ivan Rakitic fra Barcelona, og i den forbindelse udtalte klubbens sportsdirektør, Monchi, også, at man fortsat ser Sergio Reguilón som en mulighed til næste sæson.
Reguilón har netop spillet en særdeles overbevisende sæson i Sevilla, hvilket selvsagt har fået hans værdi til at stige betragteligt, og efter sigende forlanger Real Madrid 30 millioner euro, hvis man ønsker at hente venstrebacken permanent. I Sevilla ønsker man ikke at bruge så stor en sum penge, hvorfor man i stedet håber på at kunne leje ham i endnu en sæson og samtidig få indskrevet en købsklausul på 18-20 millioner euro, som man vil kunne udløse næste sommer.
Reguilón har også tiltrukket sig interesse fra Premier League, men ingen klubber har endnu matchet Real Madrids salgspris, hvorfor en ny lejeaftale kan komme på tale. Ifølge MARCA er spilleren da heller ikke fast besluttet på endegyldigt at forlade Real Madrid, som han stadig håber på at kunne overbevise om sit værd.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dog vil et salg af ham jo gøre, at vi indenfor 2 sæsoner skal ud og købe en backup til Mendy, hvis ikke allerede til næste sæson, som jeg egentlig nok helst ser ske.
Lad os dog for pokker udleje Reguilón endnu en sæson til Sevilla, og hente ham hjem til næste sæson. Alt skal selvfølgelig godkendes af Reguilón selv, men indtil videre lader det ikke til, at han absolut vil væk fra Real, som Achraf ville det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg forstår ikke hele situationen med Reguilón. Jeg forstår skam godt hvorfor han ikke bliver indlemmet i truppen denne sæson, da Marcelo stadig har en kæmpe rolle at spille. Både på banen, men også udenfor banen.
Dog vil et salg af ham jo gøre, at vi indenfor 2 sæsoner skal ud og købe en backup til Mendy, hvis ikke allerede til næste sæson, som jeg egentlig nok helst ser ske.
Lad os dog for pokker udleje Reguilón endnu en sæson til Sevilla, og hente ham hjem til næste sæson. Alt skal selvfølgelig godkendes af Reguilón selv, men indtil videre lader det ikke til, at han absolut vil væk fra Real, som Achraf ville det.
Hvis vi ser bort fra kommentaren om Marcelo (som vi to aldrig bliver enige omkring ;-) så er jeg helt enig, hvis vi ikke kan indlemme ham i truppen i denne season er det absolut bedste scenarie at leje ham ud til næste sommer og så forhåbentlig lade ham overtage Marcelo’s plads i truppen til den tid, og hvem ved hvis han kan blive ved med at bygge på hans spil så er der vel ingen garanti for at han ikke en dag kunne stå som første valg til pladsen med Mendy som Back-up (omend det IMO pt er Mendy der er det stærkeste valg, men Reguilon har haft en stærk udvikling de sidste 2 seasoner)
Donde está la biblioteca?
Dios skrev: Jeg forstår ikke hele situationen med Reguilón. Jeg forstår skam godt hvorfor han ikke bliver indlemmet i truppen denne sæson, da Marcelo stadig har en kæmpe rolle at spille. Både på banen, men også udenfor banen.
Den er nem nok. Vi forlænger da bare med Bale og omskoler ham til venstreback. Han startede jo karrieren i samme position. Piece of cake, som de siger i MAGA-land.