Jorge Mendes står i vejen for James-skifte

3 uger 2 dage siden #1 af Administrationen
De tider, hvor...

JAMES 380x501

De tider, hvor en agent repræsenterede en spillers interesser og ikke var agent for egen vindings skyld, er for længst forbi.

Senest personificeret ved Jorge Mendes, som forhindrer en aftale mellem Everton og Real Madrid om James Rodríguez, som er ankommet til Liverpool og er klar til at underskrive den aftale, som de to klubber har indgået med hinanden.

Den colombianske offensiv-spiller har været i det engelske i flere dage, men kontrakten er endnu ikke underskrevet og det skyldes, at Jorge Mendes endnu ikke har fået den ønskede kommission for at bringe handlen i hus og derfor har James ikke fået lov til at lave den aftale, som han selv ønsker.

Handlen forventes stadig at gå igennem, men det udelukkes ikke at det kan tage adskillige dage, inden det sker og i den periode er James strandet og kan ikke deltage i træningen i nogle af klubberne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #2 af mohbar
Så er det officielt at han skifter til Everton. Held og lykke og respekt for at prioritere det sportslige
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, andreashn, ElMadrid

3 uger 2 dage siden #3 af nono
Dejligt at hans situation er afklaret - få så Bale afsted!!

3 uger 2 dage siden #4 af madrid2000
Everton, de lære det aldrig. Sidste sæson købte de Iwobi for 25 millioner. I år køber de James.

Jeg håber for deres skyld, at James slå til, men jeg tror de bliver slemt skuffet.

Nu skal vi bare have Bale væk, så har det været en super vindue.

3 uger 2 dage siden #5 af mohbar

madrid2000 skrev: Everton, de lære det aldrig. Sidste sæson købte de Iwobi for 25 millioner. I år køber de James.

Jeg håber for deres skyld, at James slå til, men jeg tror de bliver slemt skuffet.

Anchelotti formår at få det gode ud af ham, så lad os nu se...ofte kan en træner have bemærkelsesværdig effekt på sine "foretrukne" spillere. Lidt ala Morten Olsen/rommedahl ....Zizou/vazquez osv.

3 uger 2 dage siden #6 af 9eren
Solgt 25millioner

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

3 uger 2 dage siden #7 af madrid2000

mohbar skrev:

madrid2000 skrev: Everton, de lære det aldrig. Sidste sæson købte de Iwobi for 25 millioner. I år køber de James.

Anchelotti formår at få det gode ud af ham, så lad os nu se...ofte kan en træner have bemærkelsesværdig effekt på sine "foretrukne" spillere. Lidt ala Morten Olsen/rommedahl ....Zizou/vazquez osv.

Han er købt for 25 mio euro og har fået... Hold da fast TO års kontrakt. Man må dermed formode, at han har fået lov til at beholde en stor del af han hyre. Everton ved også godt, at han er en lottokupon, og derfor har de ikke turde, at give ham en lang kontrakt.

3 uger 2 dage siden #8 af mohbar

madrid2000 skrev:

mohbar skrev:

Han er købt for 25 mio euro og har fået... Hold da fast TO års kontrakt. Man må dermed formode, at han har fået lov til at beholde en stor del af han hyre. Everton ved også godt, at han er en lottokupon, og derfor har de ikke turde, at give ham en lang kontrakt.

Ja sidst han trænede ham (Bayern) fik han vredet nogle pæne slutproduktsstats yd af ham. Så det virker til at være et fint match

3 uger 1 dag siden #9 af Kimbo
Kan det virkeligt passe at hvis en spiller hyrer en agent, er han så komplet bundet af hvad agenten synes ? Har han absolut intet at skulle sige selv ?

Det virker tit som om det næsten er agenten der bestemmer hvor spilleren skal hen, og ikke ham selv :-/

3 uger 1 dag siden #10 af mohbar

Kimbo skrev: Kan det virkeligt passe at hvis en spiller hyrer en agent, er han så komplet bundet af hvad agenten synes ? Har han absolut intet at skulle sige selv ?

Det virker tit som om det næsten er agenten der bestemmer hvor spilleren skal hen, og ikke ham selv :-/

Det er vel en slags rådgiveraftale, der har man også forpligtelser som bygherre olign.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.