Fitness-træner Dupont pisker holdet i form

• Benzeron
  • Benzeron's profilbillede Emne forfatter
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
3 uger 2 dage siden #1 af Benzeron
Real Madrid-truppen...

Logo Realmadrid 010101

Real Madrid-truppen har allerede været i gang med træningen forud for den kommende sæson i en uge, og det er under ledelse af fitnesstræner, Gregory Dupont, som skal klargøre spillernes form, inden sæsonen går i gang igen senere i september.

Dupont havde også en vigtig finger med i det spanske mesterskab, som Real Madrid kørte i hus i sidste sæson, da det var ham, der sørgede for at spillerne var i topform efter coronapausen.

Til Real Madrid TV påpeger Vinícius vigtigheden af Duponts arbejde:
- Vi skal lide nu for at få succes i løbet af sæsonen. Vi ved, at dette arbejde er vigtigt, og Gregory (Dupont, red.) forbereder altid det bedste arbejde for os og har meget klare idéer, så vi kan komme i rigtig god form.

Den unge brasilianer fortæller desuden, at han personligt føler sig klar til den kommende sæson:
- Jeg har det virkelig godt fysisk, fordi jeg knoklede mange dage, før jeg returnerede til træningen sammen med holdet. Jeg er altid meget fokuseret på optaktssæsonen, fordi jeg ved, at det er det vigtigste arbejde for at undgå at blive skadet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 1 dag siden #2 af Kiwes
Jeg forstår intet af hvad Hazard laver i en den belgiske landsholdstrup når han ingen minutter får. Han skulle være blevet i Madrid og træne med.
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

3 uger 1 dag siden #3 af 9eren

Kiwes skrev: Jeg forstår intet af hvad Hazard laver i en den belgiske landsholdstrup når han ingen minutter får. Han skulle være blevet i Madrid og træne med.

Det viser jo bare at han ikke er en pind bedre siden kampen mod City.

I øvrigt så blev kampen i morgen aflyst.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

3 uger 1 dag siden #4 af Kiwes

9eren skrev:

Kiwes skrev: Jeg forstår intet af hvad Hazard laver i en den belgiske landsholdstrup når han ingen minutter får. Han skulle være blevet i Madrid og træne med.

Det viser jo bare at han ikke er en pind bedre siden kampen mod City.

I øvrigt så blev kampen i morgen aflyst.

Skræmmende er det i hvert fald at han mere end et måned senere efter City kampen ikke engang kan få en halvleg. Ja det jo ikke til at sige, hvad der helt præcist sker med ham, men jeg kan mærke at min tålmodighed så småt er ved at være brugt op i det skadeshelvede han har været i. Jeg forventer dog stadig at han er klar når sæsonen starter - og hvis han ikke er, ja så ved jeg sku snart ikke.....
Sidste redigering: 3 uger 1 dag siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.