Real Madrid utilfreds med Hazard og belgisk fodboldforbund

3 uger 17 timer siden #1 af Administrationen
Real Madrids tilfredshed...

HAZARD 380x501Thumb

Real Madrids tilfredshed med Eden Hazard og det belgiske fodboldforbund kan ligge på et meget lille sted efter den forgangne uges Nations League-kampe, hvor Eden Hazard blev i landsholdslejren uden at få så meget som et minuts spilletid.

Eden Hazard havde angiveligt planlagt at melde afbud til kampene og han havde også set Martin Ødegaard og Luka Modric gøre det samme, ligesom Thibaut Courtois allerede fredag returnerede til den spanske hovedstad, men det lykkedes altså den belgiske landstræner, Roberto Martínez, at overtale Eden Hazard til at blive indlemmet i den belgiske landsholdstrup med argumenterne om, at man havde behov for ham og at han ville få den bedste forberedelse ved at være med, fordi han havde udsigt til kampe.

Det blev som bekendt ikke til spilletid overhovedet i landskampene mod Danmark og Island og dermed har belgieren fået den værst tænkelige opstart til den kommende sæson, som for Real Madrids vedkommende starter om halvanden uge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 17 timer siden #2 af Bismo
Han gør ikke meget for at vise overfor fans og klub, at han er 100% fokuseret på genoprejsning i næste sæson. Han prioriterer helt forkert. Man kan ikke klandre Martinez, at han ønsker at beholde sin bedste spiller i truppen uanset hvad.

Det må være Hazards ansvar at prioritere rigtigt i situationen.

Shit, det ser ikke lovende ud med Hazard.
Sidste redigering: 3 uger 17 timer siden ved Bismo.

3 uger 17 timer siden #3 af nono
Han er en kæmpe klovn.

3 uger 15 timer siden #4 af Zyconith
Sælg ham mens vi stadigvæk kan få noget for ham og lad os bruge pengene på noget langtidsholdbart. Hvorfor gik vi eksempelvis ikke efter Trincao som Barcelona fik for en slik. Salget af Ronaldo og købet af Hazard har været en kæmpe joke. Det ligner efterhånden katalanske tilstande...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!

3 uger 15 timer siden #5 af Sahinovic
Hvad er problemet? :-D

Han har været afsted med landsholdstruppen, fået et par træningspas ind.... og det var sådan set bare det. At han ikke fik en kamp er kun godt for Real Madrid og Hazard.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18, doven, longwind

3 uger 15 timer siden #6 af Bismo

Zyconith skrev: Sælg ham mens vi stadigvæk kan få noget for ham og lad os bruge pengene på noget langtidsholdbart. Hvorfor gik vi eksempelvis ikke efter Trincao som Barcelona fik for en slik. Salget af Ronaldo og købet af Hazard har været en kæmpe joke. Det ligner efterhånden katalanske tilstande...

Catalanske tilstande er måske at gå for vidt :)

Men ja, det ser ikke godt ud mht Hazard.

3 uger 15 timer siden #7 af El Siete
Jeg havde forestillet mig en helt anden tilgang fra ham til denne sæson, men er noget overrasket over hans manglende professionalisme. Han virker apatisk. Han har jo alt at bevise denne sæson, kom nu i gang.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, ElMadrid

3 uger 15 timer siden #8 af Bismo

Sahinovic skrev: Hvad er problemet? :-D

Han har været afsted med landsholdstruppen, fået et par træningspas ind.... og det var sådan set bare det. At han ikke fik en kamp er kun godt for Real Madrid og Hazard.

Sæsonen starter om knap to uger. I stedet for at få så god en start som muligt mht forberedelser, vælger han at spilde tid i landsholdslejren vel vidende, at der er efterhånden et massivt pres på ham for at præstere i denne sæson. Han prioriterer jo helt forkert. Han er ikke bare en eller anden marginal spiller men omdrejningspunktet for hele vores angreb. Han virker generelt alt for nonchalant og useriøs.

Jeg håber da i det mindste, at han ikke er overvægtig igen.
Sidste redigering: 3 uger 15 timer siden ved Bismo.

3 uger 15 timer siden #9 af Sahinovic

Bismo skrev:

Sæsonen starter om knap to uger. I stedet for at få så god en start som muligt mht forberedelser, vælger han at spilde tid i landsholdslejren vel vidende, at der er efterhånden et massivt pres på ham for at præstere i denne sæson. Han prioriterer jo helt forkert. Han er ikke bare en eller anden marginal spiller men omdrejningspunktet for hele vores angreb. Han virker generelt alt for nonchalant og useriøs.

Han har deltaget i deres træninger, det er vel ikke at spilde tiden og er også med til at forberede ham til sæsonen. Hvad synes du Hazard skulle have gjort istedet, og som ville have gjort hans forberedelse til sæsonen bedre?

Florentino Pérez

3 uger 14 timer siden #10 af El Siete

Sahinovic skrev:

Bismo skrev:

Han har deltaget i deres træninger, det er vel ikke at spilde tiden og er også med til at forberede ham til sæsonen. Hvad synes du Hazard skulle have gjort istedet, og som ville have gjort hans forberedelse til sæsonen bedre?

Forberede sig med det hold, de holdkammerater, han rent faktisk skal spille med hele sæsonen.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

3 uger 14 timer siden #11 af Doc.juego
Det fremstår måske en smule dumt, men det er ikke en stor dumhed i min optik, og kan ikke få mit pis i kog.

Det er ikke de 5-7 dage der gør forskellen om han bliver en succes eller ej. Tror jeg.

Jeg har været/ er stor Hazard kritikker. Han har været kæmpe flop uden lige, og den dårligste første sæson i mands minde. Det er til et kæmpe -3 eller 03 alt efter hvilken karakter skala man bruger.

Men det er en ny sæson og jeg håber på en bedre Hazard, det er en marginal dumhed med landsholdet, og ikke så heldigt et signal at sende. Men det er ikke det der bliver grundlaget for om han får en god eller dårlig sæson.
Omvendt troede han jo at han ville få kamp træning og han ville blive bedre klar til sæsonen.

Hazard er købt formentlig for at blive, han skal som minimum have en sæson mere til at bevise sit værd.

3 uger 14 timer siden #12 af DeLaRed
Kan vi ikke også vende dem om og måske være super glade for at Hazard ikke kom i kamp for derefter at returnere med ondt i anklen? (Jeg er med på at det havde været bedre var ham blevet i Madrid, men jeg er personligt bare glad hvis han ikke snubler og kommer til skade på retur rejsen til Madrid, en enkelt tackling på glas-sokkerne i kamp kunne have holdt ham ude i flere uger)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.