Real Madrid utilfreds med Hazard og belgisk fodboldforbund

3 uger 14 timer siden #13 af Sahinovic

El Siete skrev:

Sahinovic skrev:

Bismo skrev:

Sahinovic skrev: Hvad er problemet? :-D

Han har været afsted med landsholdstruppen, fået et par træningspas ind.... og det var sådan set bare det. At han ikke fik en kamp er kun godt for Real Madrid og Hazard.

Sæsonen starter om knap to uger. I stedet for at få så god en start som muligt mht forberedelser, vælger han at spilde tid i landsholdslejren vel vidende, at der er efterhånden et massivt pres på ham for at præstere i denne sæson. Han prioriterer jo helt forkert. Han er ikke bare en eller anden marginal spiller men omdrejningspunktet for hele vores angreb. Han virker generelt alt for nonchalant og useriøs.

Jeg håber da i det mindste, at han ikke er overvægtig igen.

Han har deltaget i deres træninger, det er vel ikke at spilde tiden og er også med til at forberede ham til sæsonen. Hvad synes du Hazard skulle have gjort istedet, og som ville have gjort hans forberedelse til sæsonen bedre?

Forberede sig med det hold, de holdkammerater, han rent faktisk skal spille med hele sæsonen.

Det havde vel ikke haft afgørende betydning for hans forberedelse?

Vi får en Hazard tilbage nu med lidt fodbold i benene, og han har cirka en halvanden uge til at gøre sig klar med resten af holdet til første La Liga kamp der skal spilles d. 20 september.

Jeg kan virkeligt ikke se problemet.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 13 timer siden #14 af madrid2000
Jeg vil gerne give ham en chance i denne sæson og ikke kritisere ham før jeg har set, hvordan han præstere på banen.

Er det en middelmådig sæson, så skal han skippes afsted til hvad det nu er folk vil betale for ham istedet for en ny Bale situation.

Jeg tror nu nok han skal gøre det godt medmindre hans ankel er fucket for altid.

3 uger 11 timer siden #15 af longwind
Det er på grænsen til hetz, hvis man klandrer Hazard for det her. Man skulle tro, at han var sprunget fra den belgiske lejr og direkte til Barbados, hvor han havde drukket Piña Coladas i 5 dage.

Hvis Martinez har sagt, at holdet har brug for ham, er det totalt legitimt at tage med landsholdet. Hazard styrer jo ikke om han får minutter eller ej. Derudover har han trænet med det belgiske landshold, der trods alt ligger nr. 1 på verdensranglisten.

Den eneste forskel er dermed, at Hazard har trænet med det belgiske landshold frem for at træne med Real Madrid. Og på den baggrund skal han klandres for mangel på seriøsitet, manglende holdånd, og det, der er værre?

Giv nu lige manden en chance her i anden sæson, inden han bliver udråbt til Bale 2.0.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn, Sahinovic, Kimbo

3 uger 10 timer siden #16 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev: Hvad er problemet? :-D

Han har været afsted med landsholdstruppen, fået et par træningspas ind.... og det var sådan set bare det. At han ikke fik en kamp er kun godt for Real Madrid og Hazard.

Fordi træningspassene i landskampene bruges primært på taktik. Og når han ikke spillede fik han minimal træning.

Træningerne i Real Madrid er vel normal hård preseason, hvor man første og fremmest vil træne spillerne i form.

Derudover er der et signal at sende til sin klub om at træne, når man har været så skuffende i den forgangene sæson.

Det er dog ikke en katastrofe. Martinez har bare valgt at spille med andre spillere. En akavet start og ærgerlig start, men denne episode betyder ikke så meget i det store billede.

3 uger 10 timer siden #17 af mohbar
Han blev vel ikke brugt fordi det gik fint i deres to kampe og dermed undgik de en potentiel risiko for at sende ham hjem til Real skadet = mega ramaskrig

3 uger 9 timer siden #18 af Steen
Han kunne have gjort som Ødegaard, som sagde nej til det norske landshold og i stedet har trænet med klubben. Hazard er tydeligvis ikke 100% klar til at spille grundet hans ankel, så det er sgu mangel på respekt for klubben at rejse alligevel. Men han har ikke ligefrem været den mest professionelle spiller, mens han har været i Madrid, så dette overrasker naturligvis ikke. Han er godt på vej hen til at blive den største flop i klubbens historie. Drøn-ærgerligt, at man hentede ham i stedet for Neymar.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

2 uger 6 dage siden #19 af -#7-
ABC.es skriver at Hazard igen er mødt op, overvægtig.

Zidane og klubben skulle ikke være udpræget begejstrerede.

Jeg ved ikke hvor troværdige ABC er, men hvis det er sandt så....

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

2 uger 6 dage siden #20 af Daniel

-#7- skrev: ABC.es skriver at Hazard igen er mødt op, overvægtig.

Selv vores unge brasilianere har mere (selv)disciplin end Hazard, og det er et eller andet sted utroligt nok i sig selv kulturforskellene taget i betragtning. In mente billederne fra den belgiske landsholdslejr her i ugens løb, så kunne meget godt tyde på, at Hazard har lidt hvalpefedt, der skal løbes af inden sæsonstart, men det i sig selv er fucking håbløst, når han troppede op smælderfed i sidste sæson.

Det er en kæmpe ommer, og det er så kvalmende at læse indlæg fra dem, der forsvarer ham. Der er ingen undskyldninger. Han er i verdens største fodboldklub nu, en af de største sportsinstitutioner overhovedet. Det her er ikke Chelsea. Nu må han fandeme komme ind i kampen.

Det var ikke et udbrud rettet mod dig, men nu skulle jeg sgu ud med det. Hilsen en tyk selv ;-)
Sidste redigering: 2 uger 6 dage siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Evden

2 uger 6 dage siden #21 af -#7-
Jeg er helt enig, det er kort sagt bare ikke godt nok hvis det er sandt.

Jeg har ikke selv set nye billeder af Hazard, så jeg vil trods alt lade tvivlen komme ham til gode, også fordi at så dum er han vel forhåbentlig ikke, at møde op og ligne en gennemsnitlig serie 5 forsvarer.

Men det bliver sgu mildest talt noget stramt hvis Hazard skal bruge 2-3 måneder på at spille sig i form. Ligner hans anden sæson den første, så må han videre, den slags uprofessionelisme kan man ikke tillade i Madrid, selvom talentet helt åbenlyst er stort.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn

2 uger 6 dage siden #22 af longwind

Daniel skrev:

Selv vores unge brasilianere har mere (selv)disciplin end Hazard, og det er et eller andet sted utroligt nok i sig selv kulturforskellene taget i betragtning. In mente billederne fra den belgiske landsholdslejr her i ugens løb, så kunne meget godt tyde på, at Hazard har lidt hvalpefedt, der skal løbes af inden sæsonstart, men det i sig selv er fucking håbløst, når han troppede op smælderfed i sidste sæson.

Det er en kæmpe ommer, og det er så kvalmende at læse indlæg fra dem, der forsvarer ham. Der er ingen undskyldninger. Han er i verdens største fodboldklub nu, en af de største sportsinstitutioner overhovedet. Det her er ikke Chelsea. Nu må han fandeme komme ind i kampen.

Det var ikke et udbrud rettet mod dig, men nu skulle jeg sgu ud med det. Hilsen en tyk selv ;-)

Som jeg læser det, er der jo ingen her, der har forsvaret Hazard for at møde overvægtig op til anden sæson. Det er et nyt rygte, og ikke det denne nyhed går på. Forsvarer gerne Hazard for at tage på landsholdstjeneste, men sagen er en helt anden hvis han gentager sidste sæsons fejl.

2 uger 6 dage siden #23 af Daniel

longwind skrev:

Daniel skrev:

Som jeg læser det, er der jo ingen her, der har forsvaret Hazard for at møde overvægtig op til anden sæson. Det er et nyt rygte, og ikke det denne nyhed går på. Forsvarer gerne Hazard for at tage på landsholdstjeneste, men sagen er en helt anden hvis han gentager sidste sæsons fejl.

Jeg formulerede mig muligvis dårligt. Min formulering: “... og det er så kvalmende at læse indlæg fra dem, der forsvarer ham“ var ingen en reference til hans overvægt. Det kan ingen forhåbentlig forsvare ;-)

Du har været i debat med andre om landsholdstjenesten, så den vil jeg ikke gå videre ind i. Vi står med forskellige holdninger og sådan er det.

2 uger 6 dage siden #24 af DeLaRed

Daniel skrev:

Bliver Hazard ikke bare tykkere i takt med at Daniel vinder snøfler, eller er det kun mig der ka se en sammenhæng der??? Jeg tænker bare om du ikke kunne holde lidt igen med det undergrunds snøffel smugleri til Spanien, for det lugter jo lidt af at dit overskuds lager er havnet hos en vis Belgier ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.