Sportmediaset: Real Madrid snublende tæt på Lautaro Martínez

3 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge Sportmediaset...

Ifølge Sportmediaset har Real Madrid i al hemmelighed forhandlet sig på plads med en aftale om Inters argentinske angriber, Lautaro Martínez.

Han har ellers længe været meldt interessant i Barcelona, men Real Madrid skal have udnyttet den catalonske ubeslutsomhed til at sætte sig til forhandlingsbordet med den italienske storklub, som man har et rigtig godt forhold til efter forhandlingerne om Achraf Hakimi tidligere på sommeren.

Real Madrid skal angiveligt være klar med 100 millioner € for Lautaro Martínez og det udelukkes ikke, at Luka Jovic indgår i handlen på et lejemål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #2 af Jbner
Virker mærkeligt hvis det er sandt, når man melder ud at man ikke vil købe spillere da man har bedt truppen om at gå ned i løn, og så går man ud og fyrer 100 mio € af på en angriber. Er det bare for at give Barca fingeren når de har jagtet ham i et år?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #3 af Bismo
Jeg skal se det før jeg tror på det.

Økonomisk giver det heller ikke mening medmindre de får Jovic + Reguilon og en lille sjat penge oveni. Men at Don Perez brænder 100 mio. af midt i en sparetid... nope..
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #4 af madrid2000
Det er nok hans agent, der har plantet historien for at får Barcelona i gang.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, BBB, andreashn, Bismo, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #5 af Fondo_Sur
Hvis man vil hente ham bliver det endnu et stort sats. Man aner intet om det bliver en succes eller ej, men bruger 100 mio € på det. Nej tak.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #6 af Daniel
Det er en and. I hvert fald lige nu. Det er blevet afkræftet af nogle af de mest troværdige journalister i Italien, der selvfølgelig har været i kontakt med Inter. De har ikke modtaget et bud fra Real Madrid.

Og hvorfor skulle man da også hente en reserveangriber for 100 millioner euro?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #7 af Salix7
Hmm, det virker som flere herinde ganske underligt - særligt når man kan læse følgende på rivalernes hjemmeside: www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca-beder-j...lautaro-signing.html

Personligt vil jeg lagt hellere gemme pengene og sikre den franske frø fra PSG næste sommer - hvem end der bliver købt i år ville alligevel ende på bænken og kigge på Benzema, som Zidane aldrig kommer til at afvige fra!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #8 af Thomaskjensen
Ja det virker som om Barca lejren er ret sikre på at de nok skal få ham.
Men om de ikke vil betale hvad han koster og med tanke på den måde Barca "forhandler" ja så kan jeg godt forstå at der kigges efter andre muligheder.

Nu tror jeg også at Perez er en hård hund under forhandlinger, og jo jeg tror heller ikke at vi skal smide 100 mille på ham lige nu.
På den anden side er Inter gode til at få unge angribere til at blomstre (bedre end RM iaf.) så mon ikke det er muligt at had til Barca (fra begge sider) og forholdet til RM, kan danne grund for en aftale der ikke betyder at man skal hoste op med 100 mille nu, men over flere år alt efter hvordan Jovic og Martinez præstere.

Det jeg har set (20 min youtube) så er det ham vi står og mangler, en er kan lave mål løbe i dybten og stå rigtigt altid. Farlig med alt på krobben.
Jooo jeg kan godt lide denne type spiller, han minder mig om netop Jovic. Altså det vi havde forventet os af ham...

Nu tror jeg også det er en and, han kommer ikke for de penge, og slet ikke om Jovic ikke går den anden vej for så har vi 3 som Benzema og det kan ingen af dem leve med og klubben kan ikke smide rundt sig med penge på den måde.

OM han så kommer forventer jeg mig stadig ikke det bliver et problem at hente en vis franskmand næste sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum