Spansk presse: Real Madrid vil revolutionere midtbanen i 2021

1 måned 6 dage siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk...

Real Logo 090220

Ifølge spansk presse forbereder Real Madrid en mindre revolution af midtbanen til sæsonen 2021/22.

Her skal Martin Ødegaard efter forventningen have et øget ansvar og han får selskab af to kæmpestore talenter, nemlig Takefusa Kubo og Eduardo Camavinga.

De to førstnævnte er allerede ejet af Real Madrid, mens franske Eduardo Camavinga allerede meldes tæt på en aftale, som dog først bliver realiseret næste sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #2 af mohbar
Drømmescenariet er vel flg tilgange:

Mbappe
Camavinga
Haaland
Upamecano

Så har vi et komplet hold der kan dominere alt de næste 12 år

1 måned 6 dage siden #3 af madrid2000

mohbar skrev: Drømmescenariet er vel flg tilgange:

Mbappe
Camavinga
Haaland
Upamecano

250 mill for Mbappe
60 for Camavinga
100 for Haaland(han har frikøbsklausul på 75, men de 25 er til hans far og Raiola)
45 for Upamecano.

Har vi ca. 450 mio euro til næste sæson? Oveni kommer lønnen også.

1 måned 6 dage siden #4 af Kiwes

madrid2000 skrev:

Mbappe
Camavinga
Haaland
Upamecano

250 mill for Mbappe
60 for Camavinga
100 for Haaland(han har frikøbsklausul på 75, men de 25 er til hans far og Raiola)
45 for Upamecano.

Lad os starte med Mbappe og ta' den derfra. Han er den vigtigste - derefter Camavinga.

1 måned 6 dage siden #5 af elle44

madrid2000 skrev:

Mbappe
Camavinga
Haaland
Upamecano

250 mill for Mbappe
60 for Camavinga
45 for Upamecano.

Tvivler. COVID-19 raserer fortsat globalt og kan ikke se at fodbold stadions bliver fyldt i den nærmeste fremtid. Det er muligt at vi sætter næsen op efter for meget i 2021. Eventuelt ville det kræve et salg af en eller flere af vores guldfugle. Hvis klubben føler at de kan miste en eller flere af ovenstående spillere til Premier league eller olieklubber, kan Pérez nok føle sig presset til at handle drastisk og sælge ud af vores talenter, så vi kan få omkring 200 mio i klubkassen. Derefter tænker jeg vi har har råd til de resterende 250 mio.

1 måned 6 dage siden #6 af El Siete
Læste et sted at planen var at hente Camavinga nu og leje ham tilbage til Rennes, men ved ikke om det har hold i sig.
Så er der da kun knap 400M euro der skal bruges på de andre :D

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 6 dage siden #7 af El Siete

madrid2000 skrev:

Mbappe
Camavinga
Haaland
Upamecano

250 mill for Mbappe
60 for Camavinga
45 for Upamecano.

250M for en Mbappe med et år tilbage af kontrakten? Tror du.
Så tror jeg man kigger på Hazard-handlen og tænker, "vi venter sgu et år".

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo

1 måned 6 dage siden #8 af DeLaRed
Det lyder som en lige lovlig vild sommer, hvis alle 4 bliver hentet i samme vindue, tror dog det er utopi at tro at det scenarie er realistisk, omend naturligvis fantastisk hvis det skete.

Vi skal måske også kigge på hvad vi har brug for, da det er svært at købe ind til et helt årti på én gang.

Jeg vil mene af de 4, at Mbappe burde være noget nær den vigtigste, men hvis man køber ham har vi så virkelig brug for Haaland? Jeg tror sagtens vi kan forvente at Benz er vores første valg på toppen de næste 2-3år (medmindre han vil tage en slapper i Lyon) så vi mangler derfor et rigtig godt andet valg til pladsen (tvivler selv på Jovic kan klare den plads på sigt) men imellemtiden vil jeg mene at Mbappe er en perfekt Back-up, for selvom han kommer til at operere på højre kanten når Benz spiller, mener jeg det er oplagt langsomt at forsøge at spille ham ind på toppen over de efterfølgende 2 seasoner (synes han som type minder meget om Henry, så mener sagtens han kan være vores front angriber, hvor man også kan få mere ud af hans højde og størrelse) og dermed skal vi også på lang sigt “kun” bruge en back-up angriber. Og så burde vi jo ellers have nok at byde på på kanterne om et par år, hvis bare nogle af vores talenter slår helt igennem (Asensio, Vini, Rodrygo, Kubo, Brahim, “Oscar”)

Ifht Camavinga, så er han absolut en spændene spiller, men hvis han bliver købt ind som direkte defensiv midt, må vi også bare erkende at det er en plads Casemiro nok sidder meget fast på de næste 4-5 seasoner (medmindre han selv vil væk eller bliver skadet) og giver det så mening at hente Camavinga til 1.000 minutters spilletid per season indtil 2025? Tvivler på det ville være den rigtige beslutning for ham, her ville Roca have været et langt bedre (og meget billigere) bud iår, men han ryger nok andetsteds hen, så istedet må vi se om Blanco er god nok til at varetage bænken bag Casemiro, for en backup til ham er yderst nødvendig, men ikke noget der pt har behov for at koste +50mill.

Upamecano er efter min mening det andet vigtigste køb af er 4, det er set ud fra at vi både mangler et solidt 3. valg til Ramos og Varane (mener ikke at Militao har vist et niveau der gør ham til et naturligt 3. valg, dermed ikke sagt at han ikke om nogle år måske bliver det, men de næste 2-3 seasoner tror jeg godt vi kunne bruge et stærkere kort på hånden) og så skal vi naturligvis begynde at tænke i en langsigtet løsning for Ramos, som snart når en alder der nok betyder at han ikke kan spille +3.000min per season mere, så at få en boldsikker og fysisk stærk midter forsvar er pænt vigtigt da hverken Varane eller Militao besidder teknikken til at kunne tage overfor Ramos i opspillet, hvor Upamecano ser ud til at være i god kontrol i opspillet.

Så kunne vi ramme 2 rigtige ud af de 4, med Mbappe og Upamecano, så tror jeg stadig vi vil stå utrolig stærkt de næste 5-6år, og så skal man ikke glemme at der kommer andre transfer vinduer efter næste season hvor der også kan handles...(og hvis rygterne taler sandt så kan vi hente Reguilon retur som Marcelos erstatning om 1 eller 2 år for 10mill, altså 40 minus de 30mill vi får for ham iår, det ville være endnu en forstærkning til bagkæden til mange år frem, til “billige” penge)

Donde está la biblioteca?

1 måned 5 dage siden #9 af NadaMás
Revolutionere midtbanen er der ikke brug for, men det er selvfølgelig godt at køre generationsskiftet ind.
Konstellationen med Casemiro og Kroos kommer jo stadig til at sidde tungt på deres to pladser i de kommende tre år (de har begge udløb i 23). Casemiro bliver helt sikkert længere end det, og Kroos vil være 33 til den tid, men kan også sagtens se ham fortsætte derefter. Modric har meldt ud at han stopper ved sit udløb i 2021.
Hvis vi fra 21/22 hovedsagligt kører med en Casemiro - Kroos - Ødegaard midtbane, så er der godt nok meget talent i Camavinga, Valverde og Kubo på bænken - Så jeg vil i den grad foretrække at man laver hyppigere rotationer end vi har set førhen.
Når vi står i 2022 har vi også en Reinier der kommer retur fra Dortmund - Jeg tror også virkelig der er krummet i ham!

Tænker tilmed 2021 bliver sommeren hvor Ceballos bliver solgt frem for lejet ud igen, Vazquez stopper ved kontraktudløb og Isco sælges (han kommer aldrig ind og bliver fastmand - Hans topniveau er kanon, men alt for svingende og passer ikke ind i systemet). Tilmed har jeg svært ved at se at der nogensinde bliver plads til Brahim, hvis man i forvejen har Mbappe, Hazard, Rodrygo, Vinicius og Asensio til kanterne. Tilmed med en Kubo fx der kan supplere. Brahim ser virkelig talentfuld ud, og lad os se hvad det bliver til hos Milan - Men syntes at man skal kigge på et salg med tilbagekøbsklausul. I givende ligning tages det også næsten for givet at Mbappe komme til Madrid - Det er det selvfølgelig ikke, men tror de fleste Madrid fans ser ham som første prioritet.
Bale og Mariano ser vi bort fra da de forhåbentligvis er ude i år.

Den franske trio à Mbappé, Camavinga og Upemacano ville være et helt kanont transfervindue. Kan have min tvivl om hvorvidt økonomien rækker - Udsigterne melder jo ikke lige just at der kommer fans på stadion foreløbig.
Man skal jo også muligvis kigge på en ny venstreback i stedet for Marcelo, muligvis i 2021.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.