Bale og Reguilón skriver kontrakt med Tottenham i morgen

1 måned 5 dage siden #1 af Administrationen
Gareth Bale...

Real Logo 090220

Gareth Bale og Sergio Reguilón tager i morgen til London for at underskrive deres respektive aftaler med Tottenham.

Gareth Bale får en lejeaftale af et års varighed i Tottenham og det indbringer Real Madrid 22 millioner € i form af 17 millioner € i sparet lønudgift, samt 5 millioner i præstationsbaseret klausul, mens man selv betaler 12 millioner €, inkl. skat for waliseren. Real Madrid har stoppet muligheden for køb af Bale-trøjer, hvilket blot indikerer endnu mere, at en handel er nært forestående.

Sergio Reguilón får en permanent kontrakt i Tottenham og det betaler man 30 millioner € for, men her har Real Madrid sikret sig en tilbagekøbsklausul på omkring 40 millioner €, inden for de næste to sæsoner og dermed har man hånd i det spanske venstreback-talent.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 5 dage siden #2 af Kiwes
Måske et lidt kedeligt transfervindue, men jeg synes egentlig ledelsen har gjort det godt med at få tyndet ud - hvis disse 2 handler går hjem. Vigtigt at vi har en tilbagekøbsklausul på Reguilon. Forhåbentlig (dog ikke sandsynligt tænker jeg) at vi snart får tilskuerer tilbage til kampe så vi kan få penge til at handle ind næste år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Bismo, elle44, DeLaRed

1 måned 5 dage siden #3 af Bismo
Nu mangler vi bare at få Mariano shipped afsted så ser det egentlig ret fornuftigt ud.
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Kiwes

1 måned 5 dage siden #4 af El Siete

Kiwes skrev: Måske et lidt kedeligt transfervindue, men jeg synes egentlig ledelsen har gjort det godt med at få tyndet ud - hvis disse 2 handler går hjem. Vigtigt at vi har en tilbagekøbsklausul på Reguilon. Forhåbentlig (dog ikke sandsynligt tænker jeg) at vi snart får tilskuerer tilbage til kampe så vi kan få penge til at handle ind næste år.

Læste igår at vi med salget af Reguilon er oppe på at have solgt for 125M euro, samtidig med at man er kommet af med Bale's og James' skyhøje lønninger. Det vil jeg kalde et godt transfervindue.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, andreashn, Bismo

1 måned 5 dage siden #5 af Zyconith

Bismo skrev: Nu mangler vi bare at få Mariano shipped afsted så ser det egentlig ret fornuftigt ud.

Vi kommer til at mangle en central midterforsvarer hvis Nacho skifter og vi har stadigvæk intet alternativ til en defensiv midtbanespiller hvis Casemiro skulle gå hen og blive skadet eller laver en Juanito.

Læg dertil at kun Benzema, Mayoral, Vinicius og Rodrygo i øjeblikket er uden skader.

Hazard, Isco, Ødegaard, Asensio, Vazquez, Jovic, Mariano og ikke mindst Bale er skadede.

Hvis det bliver standarden for vores offensiv resten af sæsonen...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden ved Zyconith.

1 måned 4 dage siden #6 af Kiwes
Marca: Bale rejst til London - ude 1 måned med skade. Amen holdt kæft hvor er det sjovt. Jeg er så glad.....
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, andreashn

1 måned 4 dage siden #7 af Ramos4
Det lader til at det stadig bliver Benzema der skal score målene.

Det eneste minus ved transfervinduet er selvfølgelig at Bale kommer tilbage om et år.

Sue me.

1 måned 4 dage siden #8 af Raul7-2880

Ramos4 skrev: Det lader til at det stadig bliver Benzema der skal score målene.

Det eneste minus ved transfervinduet er selvfølgelig at Bale kommer tilbage om et år.

Og dermed milevidt fra en CHL titel igen i år.
Apropos målscore, så åbnede Bayern Bundesligaen (og åbnede Schalke) med en 8-0 sejr.

1 måned 4 dage siden #9 af Fondo_Sur

Zyconith skrev:

Bismo skrev: Nu mangler vi bare at få Mariano shipped afsted så ser det egentlig ret fornuftigt ud.

og vi har stadigvæk intet alternativ til en defensiv midtbanespiller hvis Casemiro skulle gå hen og blive skadet eller laver en Juanito.

Det ville overraske mig, han virker ret kontrolleret. Noget som Pepe i hvert fald ikke var for han lavede nok en Juanito eller to :D

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.