Officielt: Bale fortid i Real Madrid

1 måned 1 uge siden #1 af Daniel
Real Madrid...

Real Logo 090220

Real Madrid har netop offentliggjort, at man har afhændet Gareth Bale til Tottenham for den kommende sæson, som der også har været bagt op til i en rum tid efterhånden. 

Der er i første omgang tale om en lejeaftale, men der har været forskellige forlydender ude om de egentlige deltajer i handlen den seneste uges tid. Således har der været gisnet om, at Tottenham har mulighed for at forlænge lejeaftalen med et år mere, hvis denne sæson skulle gå hen og blive en succes for waliseren.

Bale nåede at spille 251 kampe for Real Madrid, score 105 og lavet 68 oplæg, ligesom han har været med i den mest legendariske Champions League-periode nogensinde for noget klubhold.

Denne nyhed opdateres, når der kommer flere informationer på bordet om detaljerne i handlen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2 af Thomaskjensen
Skulle være sjovt at regne ud hvad hvert mål har kostet og hvad hvert minit han har spillet har kostet...
Min store dreng har en plakat af Bale (som jeg har købt, den fik heldigvis vige pladsen for Ramos, nu klipper jeg hovedet ud og limer det fast på indersiden af toilettet i sommerhuset.

1 måned 1 uge siden #3 af Raul-Madrid
Det har jo nærmest været det bedste vindue siden vi hentede Ronaldo og co.

Dejligt at vi for ryddet lidt op - så skal Lucas også bare videre og så må de gerne begynde at hente lidt

RAUL!!!!

1 måned 1 uge siden #4 af Raul7-2880
En spiller som desværre aldrig fandt sig til rette i klubben. Trods dette, viste han alligevel hvilken klassespiller han var. Tallene taler for sig selv. Over 100 mål for klubben og afgørende i flere finaler, herunder saksesparket i CHL finalen mod Liverpool og det berømte løb mod Barca i Copa Del Rey.
Desværre medførte hans glasben og attitude/forhold til Zidane at han blev ubrugeligt til sidst.
Håber han får succes - men tvivler grundet hans skadehistorik.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, Fondo_Sur, doven

1 måned 1 uge siden #5 af Matamoro
fantastisk spiller. Jeg kunne godt lide Bale. Han var efter min mening en vigtig spiller i klubbens succes i Champions League. Når det er sagt, så er det selvfølgelig godt, at han kommer videre. Den sidste sæson var vanærende for ham selv og pinlig for klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

1 måned 1 uge siden #6 af mohbar
Er det ikke lidt misvisende at skrive han er fortid. ...

Han er jo kun udlejet for et år og hvem siger at Tottenham ikke sender ham tilbage på r og a..efter et år så vi hænger på ham det sidste...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

1 måned 6 dage siden #7 af Fondo_Sur

mohbar skrev: Er det ikke lidt misvisende at skrive han er fortid. ...

Han er jo kun udlejet for et år og hvem siger at Tottenham ikke sender ham tilbage på r og a..efter et år så vi hænger på ham det sidste...

Derfor håber vi, han går en fin sæson i møde. Så skal nok komme en ny aftale. Den er dog startet i kendt stil ved, at han er meldt skadet en måned frem.
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.