Cavani tilbudt til Real Madrid

1 måned 10 timer siden #13 af Dios
Besvaret af Dios på emne Cavani tilbudt til Real Madrid

Ramos4 skrev:

Dios skrev: En mand i boksen uden chancer betyder højst sandsynligt mange indlæg. Alle dem der mener en decideret boksspiller er løsningen. Var det ikke mange indlæg i kritiserede Zidane med i sin tid?

Det er jo elendigheden af indlæggene der er problemet. Det er Benzema nede som defensivt midt der er problemet. Indlæg i sig selv er der jo ikke noget galt med.

Men det skal selvfølgelig ikke være eneste løsning. Men indlæg ER en stor del af fodbold, det må man nok indrømme.

Der er selvfølgelig kæmpe forskel på om indlæg er høje eller lave. Jeg er bare slet ikke fan af høje indlæg som vi så det under Zidane's første periode med Ronaldo på holdet. Vil langt hellere se Barca/Man City indlæg, hvor det er cutbacks eller flade indlæg som Mendy's indlæg ind til Benzema i El Derbi.
"Moderne" fodbold á la Liverpool og Bayern er jo langt mere løb uden bold end det er indlæg, som i gammeldags indlæg :)

Det er ihvertfald det jeg synes er mest kritisk ved Real Madrid's offensiv. Der er ingen offensive spillere som tager de nødvendige løb uden bold, og derfor bliver der ingen chancer skabt. Når Benzema trækker ned, så savner jeg kantspillere som søger ind centralt, eller en midtbanespiller som tager løbet. Det ser man aldrig i Real Madrid. Derfor kan vi spille fodbold i flere timer uden at skabe en chance skabt via angrebsspil.

Men fair nok, hvis man ser Cavani eller en anden boksspiller være løsningen på vores kæmpe problem.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #14 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Cavani tilbudt til Real Madrid

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

Dios skrev: En mand i boksen uden chancer betyder højst sandsynligt mange indlæg. Alle dem der mener en decideret boksspiller er løsningen. Var det ikke mange indlæg i kritiserede Zidane med i sin tid?

Det er jo elendigheden af indlæggene der er problemet. Det er Benzema nede som defensivt midt der er problemet. Indlæg i sig selv er der jo ikke noget galt med.

Men det skal selvfølgelig ikke være eneste løsning. Men indlæg ER en stor del af fodbold, det må man nok indrømme.

Der er selvfølgelig kæmpe forskel på om indlæg er høje eller lave. Jeg er bare slet ikke fan af høje indlæg som vi så det under Zidane's første periode med Ronaldo på holdet. Vil langt hellere se Barca/Man City indlæg, hvor det er cutbacks eller flade indlæg som Mendy's indlæg ind til Benzema i El Derbi.
"Moderne" fodbold á la Liverpool og Bayern er jo langt mere løb uden bold end det er indlæg, som i gammeldags indlæg :)

Det er ihvertfald det jeg synes er mest kritisk ved Real Madrid's offensiv. Der er ingen offensive spillere som tager de nødvendige løb uden bold, og derfor bliver der ingen chancer skabt. Når Benzema trækker ned, så savner jeg kantspillere som søger ind centralt, eller en midtbanespiller som tager løbet. Det ser man aldrig i Real Madrid. Derfor kan vi spille fodbold i flere timer uden at skabe en chance skabt via angrebsspil.

Men fair nok, hvis man ser Cavani eller en anden boksspiller være løsningen på vores kæmpe problem.

En boksangriber er nok ikke løsningen alene. Problemet er også at vores fløje heller ikke kan finde ud af at komme i feltet. Mané er jo f.eks. fantastisk til det. Vi har generelt for få folk i feltet. Og når Benzema så også trækker ud, så er der ingen derinde. I en kamp som den mod La Real, hvor vi havde backerne helt fremme, to fløje + Modric, Kroos og Ødegaard, så har vi altså rigeligt til at stå for det opbyggende, og så skal Benzema simpelthen aldrig bevæge sig ud af det felt.

At Zidane stædigt holder fast i systemet og slet ikke bruger Jovic eller Mayoral er også vildt nok.

Sue me.

4 uger 12 timer siden #15 af Dios
Besvaret af Dios på emne Cavani tilbudt til Real Madrid
Ramos4 skrev:

En boksangriber er nok ikke løsningen alene. Problemet er også at vores fløje heller ikke kan finde ud af at komme i feltet. Mané er jo f.eks. fantastisk til det. Vi har generelt for få folk i feltet. Og når Benzema så også trækker ud, så er der ingen derinde. I en kamp som den mod La Real, hvor vi havde backerne helt fremme, to fløje + Modric, Kroos og Ødegaard, så har vi altså rigeligt til at stå for det opbyggende, og så skal Benzema simpelthen aldrig bevæge sig ud af det felt.

At Zidane stædigt holder fast i systemet og slet ikke bruger Jovic eller Mayoral er også vildt nok.

Jeg forstår heller ikke Zidane, men jeg er fan af, at det ikke bliver Mourinho-panik-agtigt. Jeg havde helt sikkert pillet Vinicius ud og sat Jovic ind, så Benzema kunne søge lidt mere ud i venstre side, men ingen ved hvad Benzema har at sige til det.
Vores kanter er helt sikkert ikke gode, men jeg sætter stadig min lid til Hazard. Jeg synes han ser skarpere ud end nogensinde til træning. Specielt træningen idag, hvor han endelig kom med nogle høj intense løb.
Jeg synes ikke det handler om at vi har nok til det opbyggende spil, for det synes jeg overhovedet ikke. Jo, så har vi nok spillere til at flytte bolden fra forsvaret op til midtbanen, men herefter går det i stå.
Benzema fik jo vitterligt intet at arbejde med. Var vild med Ødegaard inde i mellemrummet, men er der ikke noget bevægelighed, så sker der intet.

Håber Zidane prøver at spille med Casemiro, Kroos og Valvede på den centrale midtbane. Rodrygo, Benzema og Ødegaard i angrebet, hvor Rodrygo endelig bliver spillet på venstrekanten. Synes han ser skarpere ud end Vinicius. Så må der komme en lidt mærkelig højreside med Valverde, Ødegaard og Carvajal, hvor Ødegaard ikke skal have udgangspunkt derude, men inde centralt imellem kæderne. Så må Valverde hjælpe Carvajal lidt mere, selvom jeg ikke er helt vild med det.
Jeg savner vitterligt bare nogle løb i og omkring feltet uden bold. Rodrygo og Valverde er gode til det, så håber jeg Kroos, Ødegaard og Benzema kan lave magien.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.