Jonathan Barnett: Jeg håber ikke, at Bale vender tilbage til Real Madrid

1 måned 1 uge siden #1 af Administrationen
Gareth Bales polemiske...

BALE 380x501Thumb

Gareth Bales polemiske agent, Jonathan Barrett, er fortsat utilfreds med Real Madrids behandling af waliseren og i et interview med BBC Radio 4 gør han klart, at han håber at spilleren aldrig vender tilbage fra sit lejeophold.
- Efter min mening blev han ikke ordentligt behandlet af klubben. Med alt hvad han opnåede i sine 7 år, havde han fortjent en anden behandling. Jeg forventer, at alt kommer til at gå godt hos Spurs og at vi ikke skal spekulere i en tilbagevenden næste sæson. Jeg ønsker ikke, at han vender tilbage til Real Madrid. Jeg håber, at han bliver en succes i Tottenham. Han er den brite, som har opnået mest i udlandet gennem historien. Efter alt, hvad han opnåede, burde Real Madrid kysse den jord, han betræder.

I interviewet bliver Jonathan Barnett ikke bedt om at forholde sig til de utallige eksempler på manglende dedikation fra Gareth Bale, som for eksempel de gange, hvor han har forladt Estadio Santiago Bernabéu før tid eller senest, da han meldte afbud til Real Madrids udekamp mod Manchester City, fordi han ikke havde udsigt til spilletid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2 af Sahinovic

Efter alt, hvad han opnåede, burde Real Madrid kysse den jord, han betræder.

Barnett har åbenbart set noget som jeg totalt har misset i de 7 år Bale har været i klubben, hold nu fast en joke :-D

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 måned 1 uge siden #3 af madrid2000
Bale har været en succes overordnet set. En del af legendarisk hold, der vandt 4 CL. 2 Liga + Copa som han afgjorde på legendarisk vis.

Han var også en del af legendarisk front trio i form af BBC.

Han har nogle fine stats på trods af, at han har spillet 50% af kampene. Og det er nok det, der har ødelagt mest for Bale, at han har været skadet så meget.

1 måned 1 uge siden #4 af Sahinovic
Bale en overordnet succes? Så hvis vi opstiller et fiktivt scenarie der går på, at vi får muligheden for at gå tilbage i tiden, hvor vi på forhånd kender forløbet - ville man så stadig hente ham? Nej, selvfølgelig ville man da ikke det, og det ændrer et par mål ikke noget på. Det er komisk, at man nævner enkelte mål når der spilles cirka 50 kampe på en sæson, og han har været i klubben i 7 sæsoner :-D

At BBC trioen nogensinde var noget ekstraordinært har jeg heller aldrig oplevet. Cristiano og Benzema har alle dage været det, men Bale var en joke og blev fravalgt da holdet var bedst.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

1 måned 1 uge siden #5 af madrid2000

Sahinovic skrev: Bale en overordnet succes? Så hvis vi opstiller et fiktivt scenarie der går på, at vi får muligheden for at gå tilbage i tiden, hvor vi på forhånd kender forløbet - ville man så stadig hente ham? Nej, selvfølgelig ville man da ikke det, og det ændrer et par mål ikke noget på. Det er komisk, at man nævner enkelte mål når der spilles cirka 50 kampe på en sæson, og han har været i klubben i 7 sæsoner :-D

At BBC trioen nogensinde var noget ekstraordinært har jeg heller aldrig oplevet. Cristiano og Benzema har alle dage været det, men Bale var en joke og blev fravalgt da holdet var bedst.

Ville jeg hente ham velvidende at han ville afgøre CL finalen mod Liverpool? Uden at tøve!

Ville jeg sparke Hazard væk allerede nu, hvis der kom et bud på omkring 50 mio euro. 100%

1 måned 1 uge siden #6 af Elto92
Bales 1.sæson.. aller første sæson hvor han vinder os Copa og score til 2-1 eller 3-1 i chl finalen.... Det vil jeg gi ham. Den kredit skal han have... Alt hvad der kom herefter har været under al kritik, at han mod alle odds bliver skiftet ind og score to gange mod Liverpool siger mere om karius' elendige præstation ..

Siden da har det været en kæmpe langtrukken farse

Hov jeg glemte vist at han også afgjorde vores kvart/semi finaler mod City tilbage i 16'

Hvis dog bare at han GAD at sætte en fin sløjfe på sin tid i real i stedet for at pisse på klubben og fansene.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.