L´Equipe: Mbappé kan hentes for 100 millioner €

1 måned 6 dage siden #1 af Administrationen
Franske L´Equipe bragte i...

Mbappe rygter 220419

Franske L´Equipe bragte i går en stor nyhed på banen, da man proklamerede at Kylian Mbappé næste sommer kan skifte til Real Madrid for en overkommelig pris på 100 millioner €.

Det mener avisen kan blive en realitet, hvis ikke angriberen forlænger sin kontrakt, som udløber i 2022. Dermed vil næste sommer være sidste forhandlingsmulighed for Paris SG, hvis man vil have penge for angriberen og det vil alt andet lige sænke prisen betragteligt.

Real Madrid har hele tiden holdt sig på sidelinjen i forhold til Paris SG og Kylian Mbappé, men man har holdt sig godt orienteret og det menes, at parterne allerede er i gang med forhandlingerne, som næste sommer forhåbentlig bringer Mbappé til den spanske hovedstad.

Også Liverpool meldes på banen med stor interesse, men det må forventes, at Kylian Mbappé vil vælge at træde et skridt op ad karrierestigen, når han forlader Paris SG, hvilket udelukker den engelske klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #2 af Frederik04
Okay Madridista.dk, kom lige ind i kampen, den Liverpool joke holder ikke.

Liverpool er et af de allerbedste hold i Europa for tiden og jeg ville personligt selv hellere skifte til Liverpool end Cirkus Madrid lige for tiden :-)

I plejer at lave gode jokes, men den Liverpool joke holder ikke.

God dag :-)

1 måned 6 dage siden #3 af mohbar
Cirkus madrid ligefrem!?

Personligt har Zidane aldrig været min kop te som træner (som spiller er han i min top 3 sammen med Maradona og Ronaldo) og truppen synes jeg er latterligt tynd og ikke Madrid værdig. Men som det kører nu synes jeg de absolut opfører ganske anstændigt og nobelt modsat Barcelona.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

1 måned 6 dage siden #4 af Real HWL
Hvis han kan hentes for 100mill til næste år, så får Real kamp til stregen. Så er det ikke kun Liverpool vi skal slås med. Så er det alle de store drenge i klassen der kommer til at lægge en billet ind. Så må man bare håbe at hans helt store drøm altid har været Real Madrid. Ellers så kommer han til at vælge den klub hvor han føler der er størst chance for at vinde CL. Og lige der, der er der bare andre hold der er mere lukrative på nuværende tidspunkt.

1 måned 6 dage siden #5 af Numeredoce

mohbar skrev: Cirkus madrid ligefrem!?

Personligt har Zidane aldrig været min kop te som træner (som spiller er han i min top 3 sammen med Maradona og Ronaldo) og truppen synes jeg er latterligt tynd og ikke Madrid værdig. Men som det kører nu synes jeg de absolut opfører ganske anstændigt og nobelt modsat Barcelona.

Ingen klubber har så stort et cirkus kørende som Barcelona lige pt. Men det er jo ikke fordi tingene ligefrem er rolige i Madrid. At købe unge spillere og udleje dem/sælge dem med tilbagekøbsklausul ser ud til at blive godt længere fremme, men ligaen sidste år blev jo vundet af de samme spillere som har båret holdet i flere sæsoner. Udover Mendy, er der jo ikke nogen nyindkøb fra de senere år, der sådan rigtig har bidt sig fast OG bidraget til holdet over længere tid. Jeg tror nu nok vi skal få Mbappé, men jeg håber at Perez, Zidane og co. overbevise ham om, at vi har en plan når Ramos, Kroos, Modric, Marcelo og Benzema ikke længere kan spille 40 kampe på en sæson. Eller når Carvajal bliver skadet.

Derudover. Redaktion, jeg ved godt jeg kan finde mine nyheder andre steder. Men come on, den der retorik med at alle andre klubber er uendeligt langt under Real Madrid bliver sgu lidt trættende i længden. Men når i så mener at Liverpool er et sportsligt skridt til siden i forhold til PSG?Jeg er simpelthen nødt til at sige, som både Real Madrid & Liverpool-sympatisør, at det er til grin.

PSG:
Mange penge
Sikker ligatitel
Fed by

Liverpool:
Mange, men nok færre, penge
Et af de sportsligt mest spændende projekter i verden lige pt. - oven i købet med klar strategi og retning
Én af verdens dygtigste og mest vellidte trænere
Meget mere konkurrencedygtig liga med, på trods af sidste års fantomsæson, meget hårdere kamp om topplaceringerne
Enormt sportsligt pres
Langt flere fans verden over

Kan sagtens finde grunde til at Real Madrid er et større skridt op end Liverpool. Men at Liverpool er et skridt til siden fra PSG er for dumt

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

1 måned 6 dage siden #6 af PMO
Spørgsmålet er så om RM har 100mio€ næste sommer. COVID-19 krisen ser ikke ud til at være ovre lige med det samme og som vi har set denne sommer, har klubben et dyrt stadionsbyggeri som stadig skal financieres - og de spanske har har generelt en ringe økonomi.

Derudover er der efterhånden mange spillere som indenfor de næste få år skal erstattes, hvorfor at bruge mange penge på én spiller, måske ikke er det smarteste.

Og er enig med ovenstående. De viser meget lidt klasse at skrive negativt om andre hold.

1 måned 6 dage siden #7 af Sahinovic
Liverpool var en joke inden Klopp kom til, og bliver det også efter hans afgang.

Største motivation for at skifte til Liverpool må da udelukkende ligge i, at de har så fantastisk en manager som de har i tyskeren.

Hvis jeg var Mbappé, så ville jeg da holde øje med hvad han har at sige om hans fremtidsplaner det næste års tid. Det mindste tegn på, at han måske gerne vil videre, så burde den stå på Real Madrid.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, madrid2000, JimmyBroe, andreashn, Bismo, El Siete

1 måned 6 dage siden #8 af El Siete
PSG mangler ikke ligefrem penge, så man kunne sagtens se dem beholde Mbappe til kontrakten udløber - selvom det da er mange penge.

Og slap nu lige af med det Liverpool-hysteri, det var en joke :)

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 6 dage siden #9 af mohbar

Sahinovic skrev: Liverpool var en joke inden Klopp kom til, og bliver det også efter hans afgang.

Største motivation for at skifte til Liverpool må da udelukkende ligge i, at de har så fantastisk en manager som de har i tyskeren.

Hvis jeg var Mbappé, så ville jeg da holde øje med hvad han har at sige om hans fremtidsplaner det næste års tid. Det mindste tegn på, at han måske gerne vil videre, så burde den stå på Real Madrid.

Jo men hvis Klopp finder en anden klub så skaffer Liverpool vel bare en anden dygtig og sympatisk træner.

1 måned 6 dage siden #10 af mohbar
De 100 mio skal nok forstås som mindsteprisen og mon ikke de store ender i en slags auktion (Real, Barcelona, Juventus, Liverpool..) så hammerprisen ender laaaangt over...

Kan godt være han helst vil til Real, men så længe han ikke er done deal, er han vel prof nok til at vælge en anden klub der er mere seriøs efter at hente ham (=højere pris, mere løn, sportslige ambitioner)

1 måned 6 dage siden #11 af Dios
Angående Liverpool, så har de jo slet ikke spillermaterialet, omdømmet eller pengene til at være en storklub uden en træner som er verdensklasse til at udvikle gode spillere til verdensklasse spillere.
Deres fronttrio er verdensklasse, men de er alle 28 år og historien viser bare, at en trio eller et hold ikke bliver på toppen meget længere end 3-4 år. Samtlige af deres bærende spillere er jo i deres bedste alder nu, så hvad sker der bagefter? Præcis det samme som er sket i United, Real og Barca.

Jeg tror helt sikkert ikke på Liverpool i fremtiden. Det er også bare et spørgsmål om tid før Klopp stilen er blevet læst af langt de fleste hold. Det er jo sådan gamet er.

Real Madrid er stadig den klub i verden med den største fremtid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, ElMadrid, El Siete

1 måned 6 dage siden #12 af ElMadrid
Jeg tror at folk herinde undervurderer Real Madrid. Al respekt for pool, men historisk set og især i CHL sammenhæng, så er der ikke mange klubber der kommer i nærheden af Real Madrid.

Jeg tror det afgørende bliver hvilke ambitioner han har.
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved ElMadrid.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.