Valverde: Jeg gjorde ikke tingene som en professionel Real Madrid-spiller

3 år 6 måneder siden #1 af Benzeron
Fede Valverde...

Fede Valverde spillede en blot kamp i går aftes, hvor han scorede Real Madrids første mål, ligesom han blev kåret til både LaLigas ”King of the match” samt kampens spiller i vores nedtaktspodcast, som kan lyttes til her.

Efterfølgende snakkede uruguayaneren med Movistar+, og her gav han selv udtryk for at have gået igennem en svær periode:
- Her søger man altid sejren, og når tingene ikke går godt, så bliver vi vrede. Det var svært for mig at komme tilbage. Det skal man kunne indrømme og være selvkritisk. Jeg gjorde ikke tingene, som en professionel Real Madrid-spiller bør gøre det.

Real Madrid var bagude med 2-1 i pausen, og Valverde fortalte følgende om Zidanes instruktioner i halvlegen:
- Det var en kamp, hvor vi startede rigtig godt, men så stod vi meget tilbage. Vi spillede for langt tilbage, og modstanderholdet skubbede langt op. Træneren fik os til at ændre mentaliteten i halvlegen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #2 af Dios
Nogen der ved hvad han fabler om? Var han ikke professionel omkring sin træning, eller hvordan?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #3 af longwind

Dios skrev: Nogen der ved hvad han fabler om? Var han ikke professionel omkring sin træning, eller hvordan?


Det er ren spekulation, men Valverde fik vist sit første barn i foråret omkring samme tid som Coronakrisen slog igennem. Det kunne tænkes at faderrollen havde taget lidt af hans professionelle fokus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #4 af Matamoro
Fede Valverde er en legend in the making.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #5 af nono
Enig i at artiklen er kringlet. Jeg tolkede den som at han havde svært ved at få hovedet på køl og reagere positivt på at komme bagud mod Betis, fremfor at lade temperament og følelser løbe af mig en.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce