Truppen mod Real Valladolid, LaLiga, 4. spillerunde

• Benzeron
  • Benzeron's profilbillede Emne forfatter
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
1 måned 1 dag siden #1 af Benzeron
Zinedine Zidane har...

HAZARD 380x502

Zinedine Zidane har udtaget sin trup til kampen imod Real Valladolid i morgen aften, og her er Marco Asensio og Eden Hazard med igen efter at have misset sæsonens to første ligakampe. Det samme gælder Marcelo, der sad ude imod Betis.

Toni Kroos er til gengæld ikke med, eftersom han pådrog sig en skade imod Betis og måtte lade sig udskifte i slutningen af første halvleg, og ligeledes er Éder Militão og Mariano Díaz heller ikke blevet klar.

Både Borja Mayoral og Luka Jovic er dog med i kamptruppen, selvom de begge på skift har været rygtet til primært italiensk fodbold de sidste par dage.

Truppen mod Real Valladolid:
Målmænd: Courtois, Lunin, Altube.
Forsvar: Carvajal, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo, Odriozola, Mendy.
Midtbane: Modric, Casemiro, Valverde, Ødegaard, Isco.
Angreb: Hazard, Benzema, Asensio, Mayoral, Vázquez, Jovic, Vinícius Jr., Rodrygo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #2 af Ramos4
Man må gå ud fra at Hazard er klar til at spille, siden han er med i truppen for første gang. Det skal blive spændende at se. Tør ikke håbe på særlig meget må jeg indrømme. Han er nøglen til den her sæson er jeg sikker på, så vi skal simpelthen have ham igang. Asensio også gerne.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Bismo

1 måned 1 dag siden #3 af 9eren
Hazard er Nøglen til hvad, en uskarp Benzema?

Hazard har ikke præsteret noget man har fået gåsehud af at se på i snart 2 år! Nøglen til en kanon offensiv er Klopp som træner og nogle fornuftige indkøb til flankerne og angrebet !

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 1 dag siden #4 af Dios
Forhåbentlig tænker Zidane at Hazard først for alvor skal i kamp til El Clasico. De næste 3 kampe skal formentlig bare bruges til at få noget kamp i hans ben.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, Sahinovic

1 måned 21 timer siden #5 af El Siete

Dios skrev: Forhåbentlig tænker Zidane at Hazard først for alvor skal i kamp til El Clasico. De næste 3 kampe skal formentlig bare bruges til at få noget kamp i hans ben.

Det er en smule skræmmende hvis han har brugt 2 måneder på at træne sig op, siden sidste kamp, men lige skal bruge 3-4 uger på at komme ordentligt i gang. Men lad os nu se i aften, glæder mig til at se ham i aktion igen.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden

1 måned 18 timer siden #6 af nono
Ville ønske jeg kunne dele det håb og den begejstring for Eden Hazard. Jeg gruer for at se ham igen.

Skadesplaget, kvabset og totalt uden fantasi, arbejdsiver og udfordringslyst.

Narrativen bevæger sig for mit vedkommende tydeligt i en retning hvor Eden Hazard er og bliver et kæmpe flop - måske det største gennem tiderne. Således forventer jeg også endnu en omgang med 55 minutter på banen hvor han gør mindre væsen af sig selv end en Lucas Vasquez.

Jeg ved godt det er ualmindeligt negativt, men Hazard har helt selv skrevet første kapitel af den fortælling og det ville godt nok være lidt af et plot-twist hvis manden pludselig vender om på en tallerken og leverer varen uge efter uge. Jeg tror det er mere sandsynligt at historien fortsætter i den rille og stemning der er lagt for dagen med kapitel 1 og af samme grund har jeg svært ved at glæde mig over hans retur - bliver det ikke bare tåkrummende og uværdigt for både spiller og klub igen, igen, igen, igen?
Sidste redigering: 1 måned 18 timer siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

1 måned 18 timer siden #7 af longwind

9eren skrev: Hazard er Nøglen til hvad, en uskarp Benzema?

Hazard har ikke præsteret noget man har fået gåsehud af at se på i snart 2 år! Nøglen til en kanon offensiv er Klopp som træner og nogle fornuftige indkøb til flankerne og angrebet !

Skal vi ikke lade det blive ét år inden det bliver to?
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

1 måned 17 timer siden #8 af Daniel

nono skrev: Ville ønske jeg kunne dele det håb og den begejstring for Eden Hazard. Jeg gruer for at se ham igen.

Skadesplaget, kvabset og totalt uden fantasi, arbejdsiver og udfordringslyst.

Narrativen bevæger sig for mit vedkommende tydeligt i en retning hvor Eden Hazard er og bliver et kæmpe flop - måske det største gennem tiderne. Således forventer jeg også endnu en omgang med 55 minutter på banen hvor han gør mindre væsen af sig selv end en Lucas Vasquez.

Jeg ved godt det er ualmindeligt negativt, men Hazard har helt selv skrevet første kapitel af den fortælling og det ville godt nok være lidt af et plot-twist hvis manden pludselig vender om på en tallerken og leverer varen uge efter uge. Jeg tror det er mere sandsynligt at historien fortsætter i den rille og stemning der er lagt for dagen med kapitel 1 og af samme grund har jeg svært ved at glæde mig over hans retur - bliver det ikke bare tåkrummende og uværdigt for både spiller og klub igen, igen, igen, igen?

Jeg er skræmmende enig, men omvendt håber jeg rigtig meget på, at du/jeg/vi kommer til at tage fejl. Nationalt kan vi godt hale LaLiga i land uden Hazard. Det gjorde vi i sidste sæson, og spillerne er ikke just blevet dårligere siden + vores konkurrenter står ikke nævneværdigt stærkere. Hazard er imidlertid nødt til at stemple ind og finde fordoms niveau, hvis vi skal have en realistisk mulighed for at være relevante i Champions League. Det var derfor, han blandt andet blev købt ind.

Jeg ønsker virkelig Hazard succes, ligesom jeg også ønsker Jovic succes. Frygter bare det værste. Real Madrid og forventningspresset er noget helt andet end i de små adresser de hidtil har været på.

1 måned 17 timer siden #9 af Sahinovic
Real Madrid er selv skyld i, at de står i denne situation med Hazard. Man havde så uendeligt travlt med at sætte ham i spil selv efter en operation. Han kom ind i startelleveren med det samme, og ved den mindste kontakt var han allerede nede til tælling. Det var så tydeligt, at han ikke var klar til kamp.

Nu går der rygter om, at Zidane igen har super travlt med at få ham tilbage, og så er sandsynligheden for at han bliver skadet igen naturligvis høj. Samtidigt forstår jeg dog godt at vores træner er desperat efter at ham tilbage når alternativet hedder Vinicius.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 17 timer siden ved Sahinovic.

1 måned 17 timer siden #10 af DeLaRed

Sahinovic skrev: Real Madrid er selv skyld i, at de står i denne situation med Hazard. Man havde så uendeligt travlt med at sætte ham i spil selv efter en operation. Han kom ind i startelleveren med det samme, og ved den mindste kontakt var han allerede nede til tælling. Det var så tydeligt, at han ikke var klar til kamp.

Nu går der rygter om, at Zidane igen har super travlt med at få ham tilbage, og så er sandsynligheden for at han bliver skadet igen naturligvis høj. Samtidigt forstår jeg dog godt at vores træner er desperat efter at ham tilbage når alternativet hedder Vinicius.

Jeg er helt enig, synes det er lige i overkanten at give Hazard skylden for hele sidste season (Meunier og Zidane har også en del af ansvaret)

Derfor håber jeg personligt heller ikke at hverken Hazard eller Asensio kommer på banen iaften, ved godt det er pessimistisk, men jeg vil hellere sætte point til de næste 2 kampe imod så at have Hazard og Asensio uden skader resten af seasonen. Det er unægtelig de 2 der kommer til at gøre forskellen i vores offensiv på den lange bane.

Og jeg forstår godt og er også enig i kritikken af Hazard, og tvivler selv på at han når et niveau der ligner Chelsea tiden, men en ting man ikke kan klandre ham for er ikke at gøre vores modstandere nervøse, for vi ser jo kamp efter kamp at modstandene sætter 2 mand i hælene på ham, og det må unægtelig åbne op et andet sted på banen, der er ihvertfald en anderledes respekt overfor Hazard end der er overfor Rodrygo, Vini, Isco, Vasquez, Jovic osv, og den burde vi kunne udnytte, især med en frisk Asensio på den modsatte side af banen.

Men kigger jeg i krystal kuglen, så er begge spillere efter iaften småskadet igen, og så blir det historien i denne season!

Donde está la biblioteca?

1 måned 15 timer siden #11 af Steen
Seneste nyt: Hazard ude af dagens kamp grundet muskelskade. Ude i 3-4 uger.

Den nye Bale (måske lidt tarveligt over for Bale, han var trods alt afgørende i flere trofæer) ....
Sidste redigering: 1 måned 15 timer siden ved Steen.

1 måned 15 timer siden #12 af Matamoro
Sælg ham hurtigst muligt. Jeg vidste han ville blive et flop.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.