Truppen mod Real Valladolid, LaLiga, 4. spillerunde

1 måned 13 timer siden #13 af Ramos4

Daniel skrev:

nono skrev: Ville ønske jeg kunne dele det håb og den begejstring for Eden Hazard. Jeg gruer for at se ham igen.

Skadesplaget, kvabset og totalt uden fantasi, arbejdsiver og udfordringslyst.

Narrativen bevæger sig for mit vedkommende tydeligt i en retning hvor Eden Hazard er og bliver et kæmpe flop - måske det største gennem tiderne. Således forventer jeg også endnu en omgang med 55 minutter på banen hvor han gør mindre væsen af sig selv end en Lucas Vasquez.

Jeg ved godt det er ualmindeligt negativt, men Hazard har helt selv skrevet første kapitel af den fortælling og det ville godt nok være lidt af et plot-twist hvis manden pludselig vender om på en tallerken og leverer varen uge efter uge. Jeg tror det er mere sandsynligt at historien fortsætter i den rille og stemning der er lagt for dagen med kapitel 1 og af samme grund har jeg svært ved at glæde mig over hans retur - bliver det ikke bare tåkrummende og uværdigt for både spiller og klub igen, igen, igen, igen?

Jeg er skræmmende enig, men omvendt håber jeg rigtig meget på, at du/jeg/vi kommer til at tage fejl. Nationalt kan vi godt hale LaLiga i land uden Hazard. Det gjorde vi i sidste sæson, og spillerne er ikke just blevet dårligere siden + vores konkurrenter står ikke nævneværdigt stærkere. Hazard er imidlertid nødt til at stemple ind og finde fordoms niveau, hvis vi skal have en realistisk mulighed for at være relevante i Champions League. Det var derfor, han blandt andet blev købt ind.

Jeg ønsker virkelig Hazard succes, ligesom jeg også ønsker Jovic succes. Frygter bare det værste. Real Madrid og forventningspresset er noget helt andet end i de små adresser de hidtil har været på.

Jeg tror det bliver endda rigtig svært, at hive La Liga uden Hazard. Barcelona kan vel dårligt have lige så dårlig en udebanestatistik igen. Det lader til at deres gamle høje pres er tilbage. De har en smal trup dog. Atletico er da blevet meget stærkere med Suarez. Felix i form + Costa og Suarez oppe foran, are you kidding me? :O

Vi har heldigvis fortsat stimen med at få straffe hver kamp og vinde på fight. Men kan det fortsætte?

Champions League gider jeg ikke engang snakke om. Den bør vi bare stille med reserverne i og spare kræfter tbh.

Sue me.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 12 timer siden #14 af nono
Ja så er manden ude. Det gik som præsten prædikede. Lad os håbe på Vinicius store gennembrudssæson, så kommer der da noget positivt ud af et inkompetent Ronaldo salg og et tåbeligt køb af Hazard.

Stjerne i Chelsea der to sæsoner totalt kollapsede og nægtede at spille for deres trænere. Har aldrig set lyset i Hazard og det gør jeg bare stadig ikke.

Man skulle have købt De Bruyne eller Mané.
Sidste redigering: 1 måned 12 timer siden ved nono.

1 måned 7 timer siden #15 af Ramos4
Nå, Atletico kom ned på jorden igen. Jeg fik vist rost dem lidt for tidligt :D

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.