Real Madrid i øverste seedningslag til Champions League-lodtrækning

• Benzeron
  • Benzeron's profilbillede Emne forfatter
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
4 uger 1 dag siden #1 af Benzeron
Der trækkes...

Logo Realmadrid 010101

Der trækkes i dag kl. 17 lod til Champions Leagues gruppespil, og her er Real Madrid del af øverste seedningslag efter at have vundet det spanske mesterskab. Det samme gælder de forsvarende Europa League-vindere, Sevilla, de forsvarende Champions League-vindere, Bayern München, samt de engelske, italienske, franske, portugisiske og russiske mesterhold.

Både Barcelona og Atlético Madrid befinder sig i andet seedningslag, men dem kan Real Madrid ikke trække i gruppespillet, eftersom de er fra samme nation.

I fjerde seedningslag findes FC Midtjylland, som i går aftes kvalificerede sig efter en 4-1-sejr over Slavia Prag, og således kan Real Madrid trække dansk modstand i årets udgave af den største europæiske cupturnering.

Seedningslagene ser ud som følger:

Pulje 1: Bayern München, Sevilla, Real Madrid, Juventus, Paris Saint-Germain, Liverpool, Zenit og Porto.

Pulje 2: Barcelona, Atlético Madrid, Manchester United, Manchester City, Chelsea, Borussia Dortmund, Ajax og Shakhtar Donetsk.

Pulje 3: Inter, Lazio, Atalanta, RB Leipzig, Olympiacos, Dynamo Kijev, Red Bull Salzburg og Krasnodar.

Pulje 4: Lokomotiv Moskva, Marseille, Club Brugge, Borussia Mönchengladbach, Rennes, Istanbul Basaksehir, Ferencvárosi og FC Midtjylland.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #2 af nono
Gruppe med Real Madrid, Shakhtar Donetsk, Krasnodar og FC Midtjylland tak.

4 uger 1 dag siden #3 af Raul-Madrid
Er jeg den eneste der syntes det et fedt felt i år - mange fede og gode hold ??

Men ja ovenstående kunne være en sjov /let gruppe - kunne nu godt tænke mig at møde united osse

RAUL!!!!

4 uger 1 dag siden #4 af Thomaskjensen
FC Midtjylland, den er jo given.

Med FCM briller på ville jeg nok foretrække United og Krasnodar med udsigt til 3 pladsen. (rent økonomisk) Men mon ikke Liverpool, Barcelona og Inter er bedre pengemæssigt.

For at slippe at rejse for meget i disse tider vælger jeg Ajax, Salzburg sammen med FCM.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.