Bedømmelse af truppen mod Levante

3 uger 5 dage siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (26 brugere)

4.7 Courtois
3.2 Ferland Mendy
2.8 Nacho
2.9 Ramos
3.2 Varane
2.7 Casemiro
3.0 Federico Valverde
3.1 Isco
3.1 Martin Ødegaard
3.3 Modrić
2.8 Asensio
2.1 Benzema
2.2 Lucas Vázquez
2.3 Rodrygo
2.9 Vinícius Junior
2.7 Zinedine Zidane
Hele holdet 2.9
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 4 dage siden #2 af BBB
Med en gennmsnitlig score på 4,5(?) må du have set en vild kamp, MadsMikkel :-D
Sidste redigering: 3 uger 4 dage siden ved BBB.

3 uger 4 dage siden #3 af Fondo_Sur
Asensio højere end Vinicius hahahaha der er nogle anti-Vinis der har hårde tider.

3 uger 4 dage siden #4 af DeLaRed

Fondo_Sur skrev: Asensio højere end Vinicius hahahaha der er nogle anti-Vinis der har hårde tider.

Check lige Ødegaards Karakter på 3.1, dvs der som minimum er én der har givet ham 4, men det var naturligvis også super afgørende 7 minutter han fik på banen ;-)

Donde está la biblioteca?

3 uger 4 dage siden #5 af Ramos4

DeLaRed skrev:

Fondo_Sur skrev: Asensio højere end Vinicius hahahaha der er nogle anti-Vinis der har hårde tider.

Check lige Ødegaards Karakter på 3.1, dvs der som minimum er én der har givet ham 4, men det var naturligvis også super afgørende 7 minutter han fik på banen ;-)

Efter nærmere undersøgelse kan jeg afsløre at vedkommende gav alle startere 5,pånær Nacho og Modric. Zidane og Ødegaard fik også 5. Lucas fik 1.

Sue me.
Sidste redigering: 3 uger 4 dage siden ved Ramos4.

3 uger 4 dage siden #6 af DeLaRed

Ramos4 skrev:

DeLaRed skrev:

Efter nærmere undersøgelse kan jeg afsløre at vedkommende gav alle startere 5,pånær Nacho og Modric. Zidane og Ødegaard fik også 5. Lucas fik 1.

Ok, så er det da forholdsvis ligeligt fordelt...Alle har jo ret til deres holdning, og vi ser jo uge efter uge at vi som gruppe ofte er uenige, hvilket jo er et tegn på at vi oplever kampene forskelligt. Blev bare overrasket over at Ødegaard kunne blive en af top-scorerne efter 7 minutter og hvad der ligner 2-3 bold berøringer, men hvis man mener holdet over hele linjen har spillet fantastisk så er det vel fair nok ikke at udelukke Ødegaard.

3 uger 4 dage siden #7 af Dios
Og så er der de brugere, som fatter minus og ændre deres egen karakter af spilleren, fordi andre har givet en lavere karakter end dem selv hahah :D

Elsker mennesker :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

3 uger 4 dage siden #8 af Mølbat

Jeg tror nok, at jeg var en af dem, der gav Asensio en højere karakter end Vinicius, og det skyldes udelukkende, at brasilianeren, udover sit mål, burde have gjort det bedre på banens sidste 3. del. Når man misser to 100 % chancer, så får man ikke en høj karakter. Især ikke i en kamp, hvor Los Blancos virkelig kunne have nydt godt af at lukke opgøret tidligt i 2. halvleg, så man ikke skulle have brugt en masse unødvendig energi sidst i opgøret (man har trods alt en hulens masse skader i truppen, og der er ikke behov for flere). Jeg er ellers normalt meget pro-Vinicius herinde, men mod Levante synes jeg generelt ikke, at han spillede super godt.
Asensio derimod kom måske ikke frem til noget, men han holdt rigtig godt fast i bolden, når den blev spillet op på ham, og herfra fordelte han den fornemt til sine medspillere. Han fik samtidig ingen offensiv hjælp fra sin back, hvilket Vinicius gjorde. Han fik dog ikke mere end et 3-tal (så vidt jeg husker rigtigt), men han imponerede mig generelt mere end Vinicius.

3 uger 4 dage siden #9 af Elto92
Det var da ekstremt komisk at se gø og Gokke oppe i den offensiv, brænde den ene 100% chance efter den anden. Chancer som en vis 7'er i gamle dage så banket ind. Hver enkel en.

Det jo ikke til at blive frustreret over længere, at netop benzema og Vini pisser så store chancer væk...

3 uger 3 dage siden #10 af Doc.juego

DeLaRed skrev:

Nej men han formåede da på de få minutter at løbe i en position hvor benzema kan spille ham fri til wn 100% chance .
Nu sparker benzema så selv, og scorer, så det kommer ikke til at tælle på ødegaards statistik, men det er da udmærket på 7 minutter.
Selv om det er på en lidt billig baggrund

3 uger 3 dage siden #11 af DeLaRed

Doc.juego skrev:

DeLaRed skrev:

Nej men han formåede da på de få minutter at løbe i en position hvor benzema kan spille ham fri til wn 100% chance .
Nu sparker benzema så selv, og scorer, så det kommer ikke til at tælle på ødegaards statistik, men det er da udmærket på 7 minutter.

Som jeg skrev i det efterfølgende indlæg, så er denne bedømmelse jo en subjektiv proces, og der er ingen regler så det skal naturligvis stå folk fri for at give deres karaktere.

Nu ved jeg ikke om du prøver at forsvare Ødegaard, men her skal jeg lige understrege at det ikke var et angreb på Ødegaard, jeg har som så mange andre også store forventninger til ham på længere sigt, og synes ikke han på nogen måde gjorde en dårlig figur i kampen, jeg var bare overrasket over at se at han kunne nå at skrabe en højere karakter end 3 ind på de 7 minutter han var på banen, for imo var han på ingen måde afgørende for kampen, men derved mener jeg ikke at han spillede dårligt.

Men nu blir jeg så lige nød til at forstå dit argument, for hvis Ødegaard fortjener en over middel karakter, på baggrund af at have taget et enkelt rigtigt løb i en angrebs situation hvor han hverken står for en assist eller et mål (fordi han ikke modtog bolden) skulle Vini og Benz så ikke også begge to have 5 tal’er efter den kamp, for de tog jo flere rigtige løb og stod i flere omgange helt rigtigt, de formåede bare ikke at få bolden i mål mere end én gang hver? For ellers er vi vel ude i en situation hvor vi antager at Ødegaard med sikkerhed havde scoret hvis han havde fået bolden, hvis han nu ikke havde det, og altså sparket forbi mål, skulle han så kun have haft et 1 tal Efter 7 minutter?

Jeg er oprigtigt interesseret i dit svar, fordi jeg synes det er interessant at forstå hvordan andre folk bedømmer spillerne...

3 uger 3 dage siden #12 af Doc.juego

DeLaRed skrev:

Doc.juego skrev:

DeLaRed skrev:

Som jeg skrev i det efterfølgende indlæg, så er denne bedømmelse jo en subjektiv proces, og der er ingen regler så det skal naturligvis stå folk fri for at give deres karaktere.

Nu ved jeg ikke om du prøver at forsvare Ødegaard, men her skal jeg lige understrege at det ikke var et angreb på Ødegaard, jeg har som så mange andre også store forventninger til ham på længere sigt, og synes ikke han på nogen måde gjorde en dårlig figur i kampen, jeg var bare overrasket over at se at han kunne nå at skrabe en højere karakter end 3 ind på de 7 minutter han var på banen, for imo var han på ingen måde afgørende for kampen, men derved mener jeg ikke at han spillede dårligt.

Men nu blir jeg så lige nød til at forstå dit argument, for hvis Ødegaard fortjener en over middel karakter, på baggrund af at have taget et enkelt rigtigt løb i en angrebs situation hvor han hverken står for en assist eller et mål (fordi han ikke modtog bolden) skulle Vini og Benz så ikke også begge to have 5 tal’er efter den kamp, for de tog jo flere rigtige løb og stod i flere omgange helt rigtigt, de formåede bare ikke at få bolden i mål mere end én gang hver? For ellers er vi vel ude i en situation hvor vi antager at Ødegaard med sikkerhed havde scoret hvis han havde fået bolden, hvis han nu ikke havde det, og altså sparket forbi mål, skulle han så kun have haft et 1 tal Efter 7 minutter?

Jeg er oprigtigt interesseret i dit svar, fordi jeg synes det er interessant at forstå hvordan andre folk bedømmer spillerne...

Nej det er jeg ser det mest som en helhedsvurdering. Men jeg tager selv også højde for hvilken rolle spilleren har i truppen, og havde man kan forvente ud fra: tid på banen, alder, rolle i truppen, kamp form og erfaring. Samt hvad der er deres tekniske rolle.

Tanken var at på 7 min kan man næsten ingen forventninger have. Hvis man formår ikke at være dårlig eller god, så er udgangspunktet vel 3.
Hans rolle som jeg forventede det ville bare være at holde på og spille bolden videre, for at køre den hjem de sidste 7 min.

At han så formår at komme i en situation hvor det "optimale play" havde været at lægge bolden på tværs til en 99 % chance så er det da udmærket på 7 min. Hvor man egentlig ikke kan have forventninger om at man opnår noget som helst.
Nu sparker benzema den så ind i stedet, og det er fair, han er angriber og skal lave mål. Men det havde da været mere sikkert at spille den på tværs da der måske er en lille 10-20 % chance for at målmanden reder den.

Jeg mener ikke man som udgangspunkt skal give karakter ud fra "could have" princippet.
Selv har jeg "bare" givet 3 fordi det er svært start sige noget fornuftigt. Så det var bare for at argumenter for hvorfor nogen måske har givet mere end 3, fordi i forhold til det forrentede som var ingen ting givet de 7 min, så er det vel fair nok at det trækker op at man formår at komme med i noget der kunne / burde have været en 100 % chance ?
Det er jo også vigtigt med placeringerne, noget CR7 fx var fantastisk til.

Som sagt så er det jo også fordi hele butikken blev satses, og der derfor var åbent bag til, og nu sparkede benzema den ind, så det er jo ikke fordi det gør ham til en fodbold gud eller noget.
Sidste redigering: 3 uger 3 dage siden ved Doc.juego.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.