Bedømmelse af truppen mod Levante

3 uger 3 dage siden #13 af Dios
@Doc.juego.

Dejligt velbegrundet indlæg om hvordan du ser fodbold og giver karakter. Er helt enig i, at Ødegaard tager det helt rigtige løb, og det er jo noget der mangler i offensiven. Dog synes jeg ikke man kan forvente noget som helst, hvis de får mindre end 15 min. på banen. Er du decideret skyld i 2 mål, som koster sejren, eller går ind og laver et hattrick og sikre sejren, så skal det selvfølgelig give point. Synes immervæk bare den er svag når Isco og Ødegaard får karakteren godkendt for ingenting ift. de resterende spillere.
Personligt giver jeg altid karakteren 0 medmindre det er genialt eller skidt som beskrevet.

Bare for at tage et eksempel, så får Benzema 2 og Ødegaard 3.
Benzema scorer 1 mål og burde have fået 1 assist. Ødegaard laver et godt løb, og mere så vi ikke til ham. Jeg taler ikke Benzema op, for jeg gav ham selv 2 på manglende skarphed, men det her hænger bare ikke helt sammen i min bog :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 uger 3 dage siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.