Pogba: En drøm at spille for Real Madrid

• Benzeron
  • Benzeron's profilbillede Emne forfatter
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
3 uger 11 timer siden #1 af Benzeron
Manchester Uniteds...

Logo Realmadrid 010101

Manchester Uniteds franske midtbanespiller, Paul Pogba, har længe stået højt på Zinedine Zidanes ønskeliste, og franskmanden puster nu lidt til rygterne om en mulig forening mellem de to landsmænd ved at beskrive det som en drøm at spille for Real Madrid.

På en pressekonference siger Pogba om Zidanes interesse for ham:
- Meget er blev sagt. Hvad kan jeg sige? Selvfølgelig vil alle spillere elske at spille for Real Madrid. Det ville helt sikkert være en drøm. Det er en drøm for mig, og hvorfor ikke en dag?

Pogba slår dog i samme ombæring fast, at han agter at gøre sit bedste for Manchester United, som han vil hjælpe tilbage til fordoms storhed.

Franskmanden fortæller endvidere, at der endnu ikke har været snak om en kontraktforlængelse med Manchester-klubben, og det vil muligvis bibeholde ham højt på Zidanes ønskeseddel, som også tæller fire andre franskmænd i form af Kylian Mbappé, Dayot Upamecano, Houssem Aouar og Eduardo Camavinga.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 9 timer siden #2 af DeLaRed
Pogba bliver i næste season 29 år gammel, hans skades historik er ikke helt pletfri og han er ikke bleg for at give sin mening til pressen uagtet hvordan det berører den klub han spiller for.

Ydermere har vi med stor sandsynlighed stadig Toni Kroos på den centrale midtbane, samt Casemiro på 6’eren, og potentiale for at beholde Modric på nedsat løn og spilleminutter, samt en Valverde der også skal have spilletid og så Ødegaard som potentielt også på sigt bliver brugt på den centrale midtbane.

Nu ved jeg ikke om vi kan få Pogba gratis næste sommer (ikke taget hans skyhøje læn i betragtning) men hvis han koster penge er der så virkelig stadig nogen her der mener det er værd at hente Pogba til næste season fremfor at bruge de penge (både transfer og løn) på yngre spillere som har udsigt til at kunne være aktiver i mange år frem?

Donde está la biblioteca?

3 uger 8 timer siden #3 af Thomaskjensen
Som jeg husker det har United option på 1 år til, som jeg godt kunne se dem bruge om han begynder at spille op til 60% af hans potentiale.
Dermed er han 30 før han kan skifte og det er ikke relevant med mindre han bibeholder formen og går ned i løn og så er der andre klubber der nok kan lokke mere end RM.

Personligt tror jeg på at han kan komme om 2-3 af firkløveren Ødegaard/Cassimiro/Kroos/Fede/Modric ikke levere i år (igen i år), for han har stadig 4-5 år i støvlerne.

Men levere han i United, kommer de at bruge klausulen. Derfor ingen Pogba, skæbnen ville andet.

Vædder en pakke snøfler på at han aldrig kommer til RM :)

2 uger 6 dage siden #4 af mohbar
Heller Camavinga som har masser af år foran sig og virker tilmed mere ydmyg

2 uger 6 dage siden #5 af madrid2000
Vi skal holde os langt fra Pogba. Det bliver endnu en Gareth Bale saga.

Forøvrigt så skal man ikke lægge så meget i de her udtalelser. Det er nok mere spil fra Raiola, der vil lægge pres på United for en ny kontrakt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, longwind

2 uger 6 dage siden #6 af Fondo_Sur
Så ville jeg hellere have Matic eller B. Fernandes. Hellere prøve ham Camavinga, hvis man vil have den samme type.

2 uger 6 dage siden #7 af Sahinovic
Fed drøm, og lad det endeligt forblive sådan.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.