Modric: Optaktssæsonen er ekstremt vigtig i min alder

• Benzeron
  • Benzeron's profilbillede Emne forfatter
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
2 uger 5 dage siden #1 af Benzeron
Kroatien spiller i...

MODRIC 380x502

Kroatien spiller i aften imod Sverige i Nations League, og forud for kampen har holdets største stjerne, 35-årige Luka Modric, udtalt sig om fremtiden i både Real Madrid og på landsholdet.

Med hensyn til fremtiden på det kroatiske landshold siger Modric:
- Jeg vil ikke sætte nogle grænser eller datoer for mig selv. Jeg tager det kamp for kamp og ser, hvordan jeg har det både fysisk og mentalt. Så længe jeg har det godt, vil jeg spille på landsholdet.

Efter aftale med den kroatiske landsholdstræner, Zlatko Dalic, blev Modric hjemme fra sidste landsholdssamling i september for i stedet at være del af Real Madrids optaktssæson, og han understreger vigtigheden af at få en ordentlig start på sæsonen:
- Jeg har det rigtig godt takket være træneren, Dalic, for at lade mig være med i optaktssæsonen med Real Madrid. Det er ekstremt vigtigt for en spiller på min alder, fordi hvis du ikke er med i optaktssæsonen, er det svært at komme inde i den rigtige rytme.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #2 af DeLaRed
“Pommesfriterne er bare vigtigere” - Eden Hazard

;D

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.