Bedømmelse af truppen mod Cádiz

1 uge 6 dage siden #1 af Administrationen
{karakter 457}...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (24 brugere)

2.7 Courtois
2.7 Éder Militão
1.6 Marcelo
2.0 Nacho
1.5 Ramos
2.3 Varane
2.6 Casemiro
2.2 Federico Valverde
1.7 Isco
1.4 Modrić
1.2 Toni Kroos
2.1 Asensio
1.2 Benzema
1.3 Lucas Vázquez
2.1 Luka Jović
1.6 Vinícius Junior
1.3 Zinedine Zidane
Hele holdet 1.8
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #2 af Salix7
Zidane må og skal snart fyres! Hans spillestilen er så elendig og røvsyg at kigge på!
Zidane kan ikke sætte et hold op til at spille seværdig fodbold - det må stoppes og det skal være nu!! Det er så pinligt at se verdens største klub spille så ynkeligt fodbold!!
Ikke bare kampen i dag, men hvornår har vi sidst set, at Zidane har fået holdet til at sprudlende? Jeg mindes det seriøst ikke (Ja, vi har vundet en masse kampe, en del på held og rigtig rigtig mange for en mur i defensiven, men der skabes intet i offensiven!).
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved Salix7.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, 9eren

1 uge 6 dage siden #3 af DeLaRed

Salix7 skrev: Zidane må og skal snart fyres! Hans spillestilen er så elendig og røvsyg at kigge på!
Zidane kan ikke sætte et hold op til at spille seværdig fodbold - det må stoppes og det skal være nu!! Det er så pinligt at se verdens største klub spille så ynkeligt fodbold!!
Ikke bare kampen i dag, men hvornår har vi sidst set, at Zidane har fået holdet til at sprudlende? Jeg mindes det seriøst ikke (Ja, vi har vundet en masse kampe, en del på held og rigtig rigtig mange for en mur i defensiven, men der skabes intet i offensiven!).

Nu skal dette ikke vaere et forsvar af Zidane, men hvem skulle pt kunne faa dette hold til at spille sprudlende, jeg har svaert ved at se en anden traener komme ind og bare vende dette paa en tallerken. Ingen anden traener havde iaar faaet et budget til at koebe spillere, saa uanset om det var ZZ eller en anden der stod i spidsen, saa havde vi staaet med samme trup til denne season og med 13 spillere (ud af 25) skadet i loebet af de foerste 5 kampe i seasonen, samt en kort optakts season med kun en enkelt traeningskamp, hvilken traener skulle saa have faaet holdet til at spille sprudlende fodbold? (Jeg er med paa at det er en kritik af ZZ set over en laengere periode, og jeg forstaar den godt, men i denne season synes jeg bare det er svaert at se hvilken traener der havde faaet meget mere ud af det materiale han har haft at goere godt med indtil videre, for det er jo for fanden ikke Setien eller Valverde i mener, er det saa pochettino eller allegri i vil have, tror i sarri ville kunne faa mere ud af vores offensiv, jeg kan ikke se hvem det skulle vaere)

Donde está la biblioteca?

1 uge 6 dage siden #4 af Salix7

DeLaRed skrev:

Salix7 skrev: Zidane må og skal snart fyres! Hans spillestilen er så elendig og røvsyg at kigge på!

Nu skal dette ikke vaere et forsvar af Zidane, men hvem skulle pt kunne faa dette hold til at spille sprudlende, jeg har svaert ved at se en anden traener komme ind og bare vende dette paa en tallerken. Ingen anden traener havde iaar faaet et budget til at koebe spillere, saa uanset om det var ZZ eller en anden der stod i spidsen, saa havde vi staaet med samme trup til denne season og med 13 spillere (ud af 25) skadet i loebet af de foerste 5 kampe i seasonen, samt en kort optakts season med kun en enkelt traeningskamp, hvilken traener skulle saa have faaet holdet til at spille sprudlende fodbold? (Jeg er med paa at det er en kritik af ZZ set over en laengere periode, og jeg forstaar den godt, men i denne season synes jeg bare det er svaert at se hvilken traener der havde faaet meget mere ud af det materiale han har haft at goere godt med indtil videre, for det er jo for fanden ikke Setien eller Valverde i mener, er det saa pochettino eller allegri i vil have, tror i sarri ville kunne faa mere ud af vores offensiv, jeg kan ikke se hvem det skulle vaere)

Det handler for mig ikke kun om denne sæson. Siden CR7 forsvandt, har ZZ holdt stædigt fast i samme spillestil - i ZZ spillestil mangler vi: fart i spillet, genpres, løb-for-hinanden, 1-2-afleveringer og viljen til at løbe til blodet sprøjter!!
Alt dette kan vi sagtens få med de spillere, vi har til rådighed i truppen nu, men under ZZ kommer det aldrig til at ske i mere end et par kampe i ny og næ.
Derudover mener jeg, at ZZ har fejlet totalt i køb og salg af spillere. Samtidig er det tydeligt at andre trænere nemt kan få vores tidligere spillere til at fungere væsentligt bedre end ZZ kan (Læs: manglende evner hos ZZ). Hvilket ikke er et problem, hvis ZZ så fik de tilbageværende spillere til at sprudle, og vi scorede 2-3-4 mål pr. kamp, men det er på ingen måde tilfældet..

Den ideelle træner for os mener jeg umiddelbart er Michael Laudrup (nej, ikke fordi han er dansk!). Men fordi har han skabt seværdig fodbold og gode resultater, alle de steder han har trænet! Kan det ikke blive ham mener jeg, at Pochettino kunne være et godt bud på nuværende tidspunkt.

1 uge 6 dage siden #5 af 9eren
Jeg er med på en fyring af Zizou. Raúl skal tage over !

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 uge 6 dage siden #6 af Kiwes
Jeg håber at Zidane nu forstår at det er slut med bare tro at man kan smide et hold af reserver ind og alt nok skal gå. Det er nærmest det eneste vi kan tage med videre derfra. Marcelo skal ikke indgå i rotationen, Mendy skal have kampene. Lucas skal ikke spille overhovedet. Og skal Isco spille skal det være med Casemiro og Valverde på midten. Modric og Kroos skal aldrig være at finde i samme startopstilling.
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved Kiwes.

1 uge 6 dage siden #7 af BBB
Besvaret af BBB på emne Bedømmelse af truppen mod Cádiz
En opstilling med Benzema, Vinicius og Lucas V. giver ikke mål? Hvor er den chokerede emoji?!

1 uge 5 dage siden #8 af Estadio Santiago Bernabéu
Neeeeeeeeeeeeeeeej. Hvor er vi bare tamme i det angreb.

Lige nu er vores eneste lykke at FCB også tabte deres kamp mod Getafe, hvilket holder catalanerne nede på en 9. plads med en ekstra kamp i hånden.

Skadeslisten:
2. Carvajal,
6. Nacho,
19. Odriozola
21. Ødegaard
24. Mariano

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.