Hazard ude til midt i november

1 måned 4 dage siden #13 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Hazard ude til midt i november
Det er så træls. Han er af mine all time favorit spillere :(
Har ønsket ham til klubben i årevis og da det så endeligt sker forhandler han sig til Bale 2.0. Øv øv øv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #14 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Hazard ude til midt i november
Misforståelse men Burde stadig rive kontrakten midt over.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 1 måned 3 dage siden ved 9eren.

1 måned 3 dage siden #15 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Hazard ude til midt i november
Hvor er det også vanvittigt mand. Han var bare aldrig skadet i Chelsea, selvom han blev hakket i stykker kamp efter kamp. Så kommer han til Madrid, og nu er han pludselig invalidepensionist. Hvad fanden sker der, hvor uheldig har man lov at være også..

Idéen med en Hazard i topform på det her Real Madrid hold, med Benzema som holdkammerat, er for mig enormt tiltalende, men realistisk set, så tror jeg bare ikke rigtigt længere på det. Som Ramos4 skriver, så tror jeg heller ikke på at vi får ham at se før vi skriver 2021, i hvert fald ikke i topform.

Vildt irriterende at man endelig slipper af med Bale, og så ender vi bare med v. 2.0. Helt perfekt.

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991

1 måned 3 dage siden #16 af DeLaRed

-#7- skrev: Hvor er det også vanvittigt mand. Han var bare aldrig skadet i Chelsea, selvom han blev hakket i stykker kamp efter kamp. Så kommer han til Madrid, og nu er han pludselig invalidepensionist. Hvad fanden sker der, hvor uheldig har man lov at være også..

Idéen med en Hazard i topform på det her Real Madrid hold, med Benzema som holdkammerat, er for mig enormt tiltalende, men realistisk set, så tror jeg bare ikke rigtigt længere på det. Som Ramos4 skriver, så tror jeg heller ikke på at vi får ham at se før vi skriver 2021, i hvert fald ikke i topform.

Vildt irriterende at man endelig slipper af med Bale, og så ender vi bare med v. 2.0. Helt perfekt.

Skulle Hazard imod alt forventning ramme sit topniveau i 2. halvdel af denne season, så kan vi jo altid smide 80mill efter Pogba næste sommer, så kan han overtage den ledige plads vi har på skadeslisten ;-)

Donde está la biblioteca?

1 måned 3 dage siden #17 af Doc.juego

-#7- skrev: Hvor er det også vanvittigt mand. Han var bare aldrig skadet i Chelsea, selvom han blev hakket i stykker kamp efter kamp. Så kommer han til Madrid, og nu er han pludselig invalidepensionist. Hvad fanden sker der, hvor uheldig har man lov at være også..

Problemet med hazard lige nu er jo bare at han bliver 30 til januar. Hans spiller typpe peaker ofte som 27-28 årig.
Nu er hazard en spiller som nok ikke er den der får mest op i fitness og holde sin krop alla CR7, så hans bedste dage er nærmest helt sikkert ag ham allerede.
Det går desværre kun en vej herfra, måske på sigt kan han blive en god 10'er når han ikke længere kan bruge sin speed. Men det ser desværre sort ud for hans karriere. Han ender med at være ude nærset halvandet år i sine første 2 år i klubben. Det er katastrofalt for en 30 årig spillers fremtidig karriere.

Jeg tror desværre han er færdig på højeste niveau. Jeg finder det desværre meget usandsynligt at han nogensinde for indfriet bare dele af de forventninger der er/har været til ham.
Istedet bør man fokusere på at udvikle vores talenter

1 måned 3 dage siden #18 af longwind

Doc.juego skrev:

Problemet med hazard lige nu er jo bare at han bliver 30 til januar. Hans spiller typpe peaker ofte som 27-28 årig.
Nu er hazard en spiller som nok ikke er den der får mest op i fitness og holde sin krop alla CR7, så hans bedste dage er nærmest helt sikkert ag ham allerede.
Det går desværre kun en vej herfra, måske på sigt kan han blive en god 10'er når han ikke længere kan bruge sin speed. Men det ser desværre sort ud for hans karriere. Han ender med at være ude nærset halvandet år i sine første 2 år i klubben. Det er katastrofalt for en 30 årig spillers fremtidig karriere.

Jeg tror desværre han er færdig på højeste niveau. Jeg finder det desværre meget usandsynligt at han nogensinde for indfriet bare dele af de forventninger der er/har været til ham.
Istedet bør man fokusere på at udvikle vores talenter

Fuldstændig enig. Jeg har generelt været en af dem, der har forsvaret Hazard, men hvis man ser på omstændighederne, så vil det være en enorm overraskelse hvis han nogensinde kommer til at gøre sig gældende på topniveau igen. Hvis alt flasker sig kan man måske vride 1 år ud af ham. Man må ærgre sig.

1 måned 3 dage siden #19 af Jelle
Besvaret af Jelle på emne Hazard ude til midt i november

Brylle skrev: Det er uden tvivl den dårligste transfer nogensinde. En lad og arrogant attitude startede det hele da han ankom til klubben mere rund end han er høj, og når han endelig var klar, så kom der absolut ingenting!

Han har bestemt heller ikke været heldig, men han har ikke selv gjort nok for at lykkes i klubben. Brug ham som indskifter fremadrettet indtil han beviser noget i kampene. Så har han også lidt at kæmpe for i stedet for at der skal stå Hazard på en af pladserne så snart han er klar. Det berettiger niveauet ikke til.

Du må være en meget ny fan, hvis du ikke har hørt om Kaká ;)

1 måned 2 dage siden #20 af Dios
Besvaret af Dios på emne Hazard ude til midt i november

BBB skrev: @Dios
Hvor længe endnu, før du vil rangere ham som dårligste transfer nogensinde? :-/
100 mio. euro direkte i skraldespanden.

Når hans karriere er ovre, eller Vinicius med hans 1000 chancer forhåbentlig snart bider sig fast på holdet, og decideret slår ham af. Ingen tvivl om, at han selvfølgelig står som det absolut største flop i verdenshistorien netop nu. Forskellen på os 2 er jo bare, at du allerede nu efter 1 år og 3 måneder vil give ham prisen, hvor jeg dog hellere vil se ham fit, hvis han nogensinde bliver det. Gør han ikke det, så skal jeg da gerne være den første til at kaste nogle pomfritter efter ham. Ikke at jeg tror det, men vi ved jo at hans topniveau er mere end højt nok til Real Madrid. Han kan jo netop løfte holdets kæmpe mangler i offensiven, så indtil videre har det været €100 millioner ud i skraldespanden, men det kan jo sagtens nå at ændre sig når han forhåbentlig snart vender tilbage fysisk og psykisk.
Min tålmodighed er jo ikke længere end jeres andre. Det har været et decideret forfærdeligt indkøb indtil videre, og stod det til mig, så tog man ham i retten, eller slagtede ham på anden vis, hvis det er rigtigt, at han kom i så dårlig forfatning op til denne sæson som rygterne siger.

Problemet og den falske tryghed ligger jo i, at Vinicius viser sit talent frem i 12 min. over 270 minutter. Rodrygo har glemt han spiller på førsteholdet og ikke Castilla længere, og Asensio forbliver den gode Asensio, som har glemt han snart runder de 25 år, og ikke længere kan gemme sig bag sin unge alder og store potentiale.
Lucas får alt for mange tæsk ift. hvor ringe de andre nævnte er. For modsat de andre, så er han aldrig blevet udråbt som det største talent eller andet. Han arbejder sten hårdt, men har aldrig haft kvaliteten til at være fast starter. Vores offensive pladser er bare billigt til salg, så Hazard på 60% er jo stadig kilometervis bedre end samtlige af vores andre badebolde i offensiven.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Sahinovic

1 måned 2 dage siden #21 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Hazard ude til midt i november

Jelle skrev:

Brylle skrev: Det er uden tvivl den dårligste transfer nogensinde. En lad og arrogant attitude startede det hele da han ankom til klubben mere rund end han er høj, og når han endelig var klar, så kom der absolut ingenting!

Han har bestemt heller ikke været heldig, men han har ikke selv gjort nok for at lykkes i klubben. Brug ham som indskifter fremadrettet indtil han beviser noget i kampene. Så har han også lidt at kæmpe for i stedet for at der skal stå Hazard på en af pladserne så snart han er klar. Det berettiger niveauet ikke til.

Du må være en meget ny fan, hvis du ikke har hørt om Kaká ;)

Kaka fik vi en lille smule ud af :) 100% et flop, men der kom da et eller andet.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.