Isco: Zidane tager mig ud efter 60 minutter eller skifter mig ind efter 80

5 år 9 måneder siden #1 af Benzeron
Real Madrid...

Real Madrid havde tabt to kampe i streg, inden man fik slået tilbage ved at besejre Barcelona med 3-1 i lørdags, men selvom det var en vigtig skalp for holdet, har det ikke nødvendigvis gjort situationen bedre for Isco i klubben.

Isco fik ikke et eneste minuts spilletid imod ærkerivalen, og det samme gjorde sig gældende i midtugen, hvor man tabte med 3-2 til Shakhtar Donetsk i Champions League, hvor Zinedine Zidane i høj grad havde brug for offensivspillere, som han kunne stole på.

Selv er Isco også opmærksom på hans perifere rolle på holdet. I hvert fald blev spanieren fanget af kameraerne under El Clásico, hvor han på bænken sagde følgende i en samtale med et par af holdkammeraterne på lægterne:
- Hvis han (Zidane, red.) skifter mig ud, så gør han det i det 50. eller 60. minut og nogle gange i halvlegen. Hvis han skifter mig ind, så gør han det i det 80. minut.

Isco har under Zidane spillet 159 kampe for Real Madrid, hvor det i alt er blevet til 27 scoringer og 25 assists. I denne sæson har han deltaget i fire ud af holdets syv kampe, hvor det højest er blevet til 57 minutters spilletid ad gangen. I sidste sæson havde Isco heller ikke nogen afgørende rolle på holdet, da det i 23 ligakampe blev til 1186 minutters spilletid, hvilket er et gennemsnit på 52 minutters spilletid per spillet kamp. Her blev det blot til én scoring og to målgivende afleveringer.

Om Iscos kommentar under kampen forleden skal tolkes som utilfredshed med Zidane, eller om spanieren blot er klar over sin situation, som han korrekt beskrev for sine holdkammerater, er uvist. Men sikkert er, at det er lang tid siden, at den ellers stærke tekniker kontinuerligt har vist højt niveau i den hvide trøje, og han var da også én af fire spillere, der blev skiftet ud imod Cádiz, hvor han i høj grad var en del af en langsom og idéforladt offensiv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #2 af Raul7-2880
Henholdsvis 60 minutter og 10 minutter for meget.
Han er en okay bredde spiller, og ikke mere end dette.

5 år 9 måneder siden #3 af Elto92
Var lige herinde og læse kommentarene, og så valgte jeg at se en YouTube video af iscos skills og hold da op... hvor er den spiller blevet af ?
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Elto92.

5 år 9 måneder siden #4 af madrid2000

Elto92 skrev: Var lige herinde og læse kommentarene, og så valgte jeg at se en YouTube video af iscos skills og hold da op... hvor er den spiller blevet af ?

Han er bare en spiller, der ser godt ud på youtube.

Han har været i stå i 3 sæsoner nu. Der sker ikke en skid med ham på banen.

Leveret af Kunena Forum