Optakt: Borussia Mönchengladbach - Real Madrid, CL, 2. spillerunde

5 år 9 måneder siden #13 af Steen

Kiwes skrev: Hvis Hazard virkelig er klar, skal han måske ind i stedet for Vini, som virkelig har set elendig ud.

Han har kun trænet med holdet en enkel gang eller to, så det ville være vanvittigt hvis Zidane smider ham ind i løbet af kampen. Han er ikke klar endnu, og bør kun spille, når han har nået topform til træningerne. Det sidste, vi har brug for, er at han bliver skadet på ny.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #14 af Cristiano7
Vini bliver aldrig en ordentlig starter, han passer bedre som en “supersub” til de sidste 15-20 minutter.

5 år 9 måneder siden #15 af longwind

DeLaRed skrev:

longwind skrev: Jeg er ked af at sige det, men Vinicius er jo bare et omvandrende boldtab.

Er lige så ked af at nævne at Valverde iaften giver Vini konkurrence på den stat!

Men Valverde har også bidraget med et par drives og noget godt defensivt arbejde. Vinicius har bidraget med mere for Gladbach end for Real Madrid

5 år 9 måneder siden #16 af Kiwes
Er det os der får vores modstandere til at stille med 11 på egen halvdel eller er der bare deres taktik, synes det sker hele tiden.

5 år 9 måneder siden #17 af DeLaRed

Bismo skrev:

Kiwes skrev: Amen det bare ik rigtigt....det så ufortjent! Altså skal alle vores modstandere bare pakke sig!

Jeg fatter ikke, at der ikke er flere, der gør det. Vi er svagest, når vi skal åbne modstanderne op.

Helt enig med at vi er svagest mod hold parkere bussen, det synes jeg dig ikke at Gladbach har gjort meget i 1 halvej, de har ofte presset med 3-4 spillere oppe omkring vores felt...
Vi har problemer med st spille den igennem midtbanen fordi der er for langt imellem kæderne, her ser jeg gerne en Modric i 2. Halvej, der kan være med til at føre bolden op i banen...

Donde está la biblioteca?

5 år 9 måneder siden #18 af Sahinovic
Manglende selvtillid kan ihvertfald ikke bruges som undskyldning i denne her omgang, fordi vi slog jo mægtige FC Barcelona i weekenden, så der er tanket op på den front.

Vi er bare decideret elendige, og har den mest stationære midtbane længe set med den mest ligegyldige fodboldspiller (Casemiro) på planeten.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

5 år 9 måneder siden #19 af Real HWL
Det er da også komplet latterligt at de score på deres eneste chance! Spillet har været til den bedre side trods alt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 9 måneder siden #20 af DeLaRed

longwind skrev:

DeLaRed skrev:

longwind skrev: Jeg er ked af at sige det, men Vinicius er jo bare et omvandrende boldtab.

Er lige så ked af at nævne at Valverde iaften giver Vini konkurrence på den stat!

Men Valverde har også bidraget med et par drives og noget godt defensivt arbejde. Vinicius har bidraget med mere for Gladbach end for Real Madrid

Enig, Valverde har ikke spillet på samme lave niveau som Vini, men han har stadig været utrolig uskarp, som har bremset en del af vores angreb, bare lige for at highlighte at det er ikke ene og alene Vini’s skyld at vi går til pausen uden mål...

Benz valgte også at skyde istedet for at aflevere til en helt fri Asensio i det 29. Minut, så der bliver bare truffet alt for mange forkerte beslutninger over hele linjen...

Kroos og Valverde får ikke drevet bolden op i banen, så alt vores opspil skal gå igennem Mendy og Vasquez, og de gør hvad de kan man der er for langt imellem medspillerne...Modric er et godt bud på en der kan vende vires spil og få mere kontrol på den offensive del af midtbanen, for defensiven har vi fint styr på, målet var en enkelt fejl i en ellers meget god defensiv halvej...

5 år 9 måneder siden #21 af Bogelund
Synes ikke rigtig en 4-3-3 optimalt med det hold vi har.

Når Benz ikke er i felter er der ingen i feltet.
Hvad med en 4-2-3-1 ?

Case - Kroos
Asensio - Benz - Vini
Jovic

Ved godt Jovic ikke er optimal, men det er den eneste ang vi har som fylder “noget” i feltet.

5 år 9 måneder siden #22 af longwind

Bogelund skrev: Synes ikke rigtig en 4-3-3 optimalt med det hold vi har.

Hvad med en 4-2-3-1 ?

Case - Kroos
Asensio - Benz - Vini
Jovic

Ved godt Jovic ikke er optimal, men det er den eneste ang vi har som fylder “noget” i feltet.

Jeg var også fortaler for at Jovic skulle have en chance tidligere, men efter Shaktar er jeg overbevist om, at han er mentalt tjekket ud. Jeg tror ikke han er anden end en nødløsning for Zidane nu.

5 år 9 måneder siden #23 af Matamoro
Det er ikke midtbanen som er problemet. Vores angreb er ikke et tophold værdigt. Spillet flyder men angriberne formår ikke noget på egen hånd. De er for afhængige af at blive spillet helt frie.

5 år 9 måneder siden #24 af DeLaRed

Bogelund skrev: Synes ikke rigtig en 4-3-3 optimalt med det hold vi har.

Hvad med en 4-2-3-1 ?

Case - Kroos
Asensio - Benz - Vini
Jovic

Militao “fylder” mere end Jovic, så hellere ham i feltet frem for KEGLEN!

Leveret af Kunena Forum