Fanklubber arrangerer støtemarch for Mourinho
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Sikkert de samme fan-grupperinger, som piftede af ham for få måneder siden. De helt håbløse jo!.
Ja, visse mennesker tilbeder dobbeltmoralen.... men fin gestus!
Dios skrev: Sikkert de samme fan-grupperinger, som piftede af ham for få måneder siden. De helt håbløse jo!.
Der er både for og imod, så der er bestemt også folk der ikke dukker op skulle der komme en støtte aktion.
Det bliver lækkert at se Mourinho forlade Real Madrid dog.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev:
Der er både for og imod, så der er bestemt også folk der ikke dukker op skulle der komme en støtte aktion.
Det bliver lækkert at se Mourinho forlade Real Madrid dog.
Okay, ja det er der jo altid, men set over hele sæsonen, så må der være nogle dobbeltmoralske tilhængere på stadion. Til og starte med hørte man ingen buhe, men kun forza Mourinho. Da det stog værst til, så hørte man kun ultra sur råbe forza Mourinho, men alle andrede buhede af ham. Og hvad jeg har kunne forstå og hører, så stoppede ultra sur deres støtte under kampen, i den periode hvor Adan desværre floppede, og Mourinho lavede sit lille stunt (som jeg dog synes var fantastisk), hvor han gik ud på banen et kvarter før, så der kunne buhes af ham.
Der må da sidde et par arto brugere på stadion, og tiljuble Mourinho, når det går godt, og buhe af ham når det går mindre godt.
Er du 100% sikker på Mourinho ikke er i Real Madrid til næste sæson? Det lyder ellers dejligt :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Der vil jo altid være et tidspunkt hvor man vender på en tallerken, jeg har nu efter Mourinhos første sæson, slet ikke haft tillid til ham og han har skabt mere kaos en godt for klubben.
Dem som stiller op er jo sikkert en del fanklubber som altid har bakket Mourinho op, og dem er der en del af også. Bernabeu har altid haft et delt publikum og det gælder også Mourinhos sag.
Jeg er Robinho sikker!
Har valgt at takke af på forum!