Bedømmelse af truppen mod Inter

5 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (35 brugere)

3.0 Courtois
2.3 Ferland Mendy
3.3 Ramos
2.3 Varane
1.3 Casemiro
3.4 Federico Valverde
3.6 Modrić
2.2 Toni Kroos
1.9 Asensio
2.4 Benzema
2.2 Eden Hazard
2.5 Lucas Vázquez
3.8 Rodrygo
3.6 Vinícius Junior
2.6 Zinedine Zidane
Hele holdet 2.7
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg er ny herinde og har nogle spørgsmål

Hvis jeg skal bedømme truppen efter en kamp, skal jeg så bedømme alle spillerne eller kan jeg nøjes med at bedømme nogle få udvalgte?
Hvor mange minutter på banen skal en spiller have for at blive bedømt?

5 år 8 måneder siden #3 af elle44

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Jeg er ny herinde og har nogle spørgsmål

Hvis jeg skal bedømme truppen efter en kamp, skal jeg så bedømme alle spillerne eller kan jeg nøjes med at bedømme nogle få udvalgte?
Hvor mange minutter på banen skal en spiller have for at blive bedømt?

Det bestemmer du reelt set selv. Jeg tror ikke bedømmelsen "0" indgår i gennemsnittet, så det betyder ikke noget hvis du undlader at bedømme enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, DeLaRed

5 år 8 måneder siden #4 af Kayed99
Ferland Mendy vs Inter Milan:

• 1 clearance.
• 5 interceptions.
• 1 tackle.
• 7 ground duels won.
• 1 aerial duel won.
• 81 touches.
• 54/59 passes (92%).
• 4/6 long balls completed.
• 3/4 dribbles completed.

Kan ikke forstå kritikken af Mendy. Han er by far den bedste defensive vb i verden, han er kølig på bolden, driblestærk, god med begge ben, lynhurtig og ja.. han var horribel mod Gladbach, men ellers har han holdt et rigtigt højt niveau lige siden han ankom til klubben. I går pillede han fuldstændig pynten af Hakimi, som mange Madridistas var kede af at miste. Jeg synes også, at han generelt har lagt på rent offensivt (især post lockdown). Vi har været vant til Carlos og så Marcelo.. vi kommer ikke til at se det samme rent offensivt af Mendy, men omvendt giver han en tryghed defensivt, som vi ikke har set på den plads i 20 år. Vi skal være glade for, at vi har ham på holdet. Vi kræver mere af ham offensivt, men det er svært, når vi i angrebet og på midtbanen har problemer rent offensivt. Vi må håbe, at vores profiler holder sig skadesfrie, så vi for alvor kan få spillet holdet sammen. Får vi succes med det, så vil vi også se en Mendy sprudle endnu mere rent offensivt. Dog kan der ikke herske tvivl om, at han er mere end god nok til Real Madrid. Han er én af de absolut bedste på sin position.

For mig at se, så var det i øvrigt kun Fede, som var bedre blandt dem som startede kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 8 måneder siden #5 af Kayed99
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Hvordan en præstation som denne kan få enkelte til at give ham 1 og 2 er mig en gåde.. dejligt at se, at han høster større roser på twitter og blandt øvrige end tilfældet er det herinde!

Øv.. videoen kan ikke ses her, men hvis man tjekker @BnsComps på twitter, kan man se den.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Kayed99.

5 år 8 måneder siden #6 af elle44

Kayed99 skrev: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Hvordan en præstation som denne kan få enkelte til at give ham 1 og 2 er mig en gåde.. dejligt at se, at han høster større roser på twitter og blandt øvrige end tilfældet er det herinde!

Øv.. videoen kan ikke ses her, men hvis man tjekker @BnsComps på twitter, kan man se den.

Kan godt lide Mendy. Men han fik to af mig fordi en af de få fejl han lavede, var en decideret hjerneblødning som nemt kunne have kostet mål. Den slags fejl koster på vurderingen. Det er det samme med Militao , nogle gange spiller han jo fint i 80 minutter af kampen, men man kan altid være sikker på minimum én hjerneblødning pr. Kamp der kan koste et mål. Det går bare ikke når man sidste skanse foran målet. Heldigvis for Mendy kommer disse fejl sjældent for ham.

5 år 8 måneder siden #7 af Ramos4
Ramos ligger på 3.3 og scorer jo et mål, men egentlig bliver han også fanget for langt fremme mange gange.

Marca skriver i dag, hvordan han nærmest er en "falsk 4'er".

Jeg gav ham selv 3, men uden målet og en god fight til sidst, burde han ligge på en 2'er. Men sådan er det jo tit med ham.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum