Casemiro med 250 kampe for Real Madrid

3 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Casemiro spillede i...

Casemiro spillede i går sin kamp nr. 250 for Real Madrid og bortset fra sejren vil han nok helst glemme kampen, for han leverede en skidt indsats og blev fortjent kåret til kampens badebold i vores nedtakts-podcast.

Det ændrer dog ikke på, at den bomstærke brasilianer fortsat er et endog meget vigtigt kort på Real Madrid-holdet og han var da også glad for at have rundet milepælen:
- Jeg er meget glad. At spille i Real Madrid er meget specielt, det skal man have oplevet for at forstå. Jeg nyder alle kampe, hvor jeg kan forsvare dette logo og jeg giver mit yderste. Alle kampe er specielle og den næste er den vigtigste, fordi det er det største at være den største klubs trøje. Jeg håber, at jeg kan være med i mange flere og at jeg fortsat kan få opfyldt mine drømme.

Casemiro er i gang med sin 7. sæson i Real Madrid og af de 250 kampe er de 171 vundet, hvilket har været med til at sikre ham 4 CL-titler, 3 VM for klubhold, 2 europæiske Super Cup, 2 spanske mesterskaber, 1 Copa del Rey og 2 spanske Super Cup.

Kampene fordeler sig med 162 LaLiga-kampe, 55 CL-kampe, 20 Copa del Rey-kampe, 6 kampe ved VM for klubhold, samt henholdsvis 4 og 3 kampe i den europæiske og spanske Super Cup. Han har scoret 24 mål for Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #2 af Saleh
Fantastisks

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum